Da li neko na ovoj planeti zna kako da povučem pare sa svog WMZ purse sasajta Webmoney.
Imam uredno registrovanu BANCA INTESA VISA Electron karticu. Poslednji put kada sam povukao novac sa mog WMZ Purse bilo je 22.januara ove godine.
Danas sam ustanovio da naprosto ne znam kako to da uradim.
Dal' sam glup pa sam zaboravio kako sam to uradio tog 22.januara ili se nešto promenilo.
Naime više ne mogu da pronađem gde se to nalazi moja BANCA INTESA kartica na koju sam inače povlačio sredstva.
Pojedoh se živ. Jeb*o sam im mamicu milion puta danas.
Android aplikacija je posebna stvar.
Pre 2 meseca sam telefon vratio na fabričko podešavanje, pa sam ponovo instalirao sve aplikacije među kojima i ovu njihovu WM.
Inače tom aplikacijom sam uglavnom povlačio novac na moju Banca Intesa karticu, jer mi je bilo najbrže i najjednostavnije.
Međutim posle instalacije te aplikacije zahtevali su mi broj mobilnog telefona u cilju registracije. Ja moj broj nisam menjao 13 godina i oni ga iz WM imaju u svojim podacima, tj, u profilu mog naloga. Kada unesem broj, tada dobijem obaveštenje da na taj broj nije moguće poslati SMS poruku, što je čista laž, jer su misa sajta i posle toga bezbroj puta na taj broj slali kod za verifikaciju prilikom transakcija i štatijaznam čega sve ne. Popunjavao sam broj onako kako su zahtevali 38164****** Ne može opet greška tj. ista notifikacija, onda probam sa +38164******* isti qrc, probam sa0038164******** isto. Ja više ne znam šta da radim.
Sa sajta ne mogu da povučem novac na još uvek validnu VISA karticu koju sam bindovao u maju prošle godine kod njih i verifikovao je (inače važi do maja 2016), na android apps ne mogu uopšte da se registrujem.
Pa to je da čovek iskoči iz svoje kože.
Ja ne mogu da verujem da su uspeli da naprave apsolutni šampion users unfriendly service.
Ovako nešto baš treba čovek dobro da razmisli pa da napravi ovakvo gov*o nefunkcionalnim. Njima kao da je u cilju da nemaju nijednog klijenta.
Pomagajte ako boga znate, evo već sam na ivici nervnog sloma.