• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Sva pitanja Moneybookers / Skrill

Uzimaju ti proviziju od svake transakcije.

Provizija zavisi od prosečne veličine mesečnih transakcija:

do €2,500 = 2.9% + €0.25
€2,500 do €25,000 = 2.5% + €0.25
€25,000 do €50,000 = 2.1% + €0.25
više od €50,000 mesečno = 1.9% + €0.25
 
Sva pitanja...

Ovako, pri transakciji sam trebao upisati datum rođenja koji očito nije bio točan (vjerovatno sam ga krivo upisao prilikom registracije). E sad nakon što sam par puta pokušao "pogoditi" blokirali su mi acc. Tj. acc je zaključan -.- Piše da moram slat POŠTOM kopiju osobne bla bla na neku xyz adresu u engleskoj ako se ne varam.. E pa neće ići!

Nakon toga sam odlučio zatvoriti njihov račun i pri tome me je pitalo dali će mi novce koje sam uploadao na acc vratit na kreditnu, koje pitanje, naravno da hoću. I pri tome mi je opet error izletio da mi je acc lockan i da ce mi se javit kao iz supporta, i dobio sam ticket ID, da sve u vezi toga je vezano za taj ID ako me ko šta pita. 24 sata je prošlo a njima ni traga ni glasa, nema maila, nema poziva...

Što je najgore, gamad nije stavila nikakav kontakt mail, NIKAKAV!
Gdje god odem na contact, pa nakon toga čak i na e-mail support, opet ništa... Samo izbaci jebena glupa pitanja koja nemaju veze s vezom, nigdje im se ne možeš obratit!?!

Želim im poslat ukratko objašnjenje kako, kada i zašto putem maila i uz to priložit sliku osobne ili putovnice šta već hoće ali očito da je to nemoguće jer su stavili da se mora slat poštom pa misle ako je neko lapio nešta neće slati poštom, a ne može im se obratit, pa da sebi pare prikupe! pas mater!

Ako treba poslat cu im i uplatu na svoj račun, da se vidi dokaz, i datum ima i sve i iznos, liku trebam platit hosting a ne mogu zbog očajne firme. Takvo šta na paypalu se ne dešava, kakav datum rođenja kakve gluposti?!?!?! Na paypalu ako šta zapne barem ima kontakt mail a vamo nema NIŠTA!

Čim to riješim s njima (ako riješim jer su očajni), šaljem novce i zatvaram to smeće!
 
Ja ne znam sto se ti zalis, sto nisi obatio paznju kada si popunjavao podatke. Kako da oni zanaju da si eto bas ti vlasnik naloga kad nikakav dokaz nemas po tome svako bi mogao da pristupi nalogu.

Osim toga ljudi ti kazu kako da potvrdis indetitet, nemoj da posmatras Mb administraciju ko neke drugare koji cekaju da ti ugode vec ko bilo koju banku. Znaci ko u banci po pitanju papirologije ti se prilagodjavas njima a ne oni tebi, moras da obezbedis sve sto ti traze..

Sto se tiketa tice za Mb nije nista da se ceka odgovor i par dana a ne samo 24 casa tako da samo prati upustva i resit ce se nisu oni neki prevaranti kojim je stalo za par $ pa neka je i par stotina $ da kaljaju svoju reputaciju s tim :)
 
Pre svega pavlek, to očito nije njiihova greška, nego tvoja, da si obratio pažnju pri popunjavanju podataka i sve tačno popunio (kao što ti je Davor rekao), ne bi imao nikakvih problema sa njima. Što se tiče slanja dokumenata, to možeš uraditi preko Email Support, u sekciji Account/Security, klikom na pitanje You have requested information and/or documents from me dostaviti im slikanu/skeniranu ličnu kartu i potvrdu o adresi koje su ti zatražili (očigledno i ne obraćaš pažnju na e-mail).

Skrill (Moneybookers) je sa moje strane trenutno najbolji platni procesor na netu (ne uzimajući u obzir Paypal, pošto je on samo najpopularniji), te imaju najbolje high-risk security, u slučaju da ti neko ukrade nalog (mada je skoro pa nemoguće).
 
A ma jasno mi je sve, ja sam kriv tu nema govora, ali kako sam 213125 transakcija prije obavio bez pisanja datuma? Dok se skrill zvao moneybookers sve je išlo glatko bez problema, a otkad su ime promijenili nisam ih koristio... Tu su novci u pitanju, i mora se moć čuti preko maila, live podrške ili telefonom. A ne tu nekako slanje u kuverti kao što se radilo prije pun k...

Novci su u pitanju i to bi se trebalo riješit čim prije, a ne na ovakav način. Btw. mislim da i najbezveznije i najnepotrebnije stranice imaju nekakav kontakt mail, kontakt formu ili nešto slično... Dobri su ovo ono a do njih možeš doći očito samo ulaskom u njihov ured...

Sutra ću im poslat skenirane podatke, i onda čekat 200 godina da oni vide kako šta -.-
 
Čitav život su tražili datum rođenja kada šalješ novac na drugi nalog, kada primaš i podižeš na karticu/devizni nisu ;)
 
lxGuru kaže:
Čitav život su tražili datum rođenja kada šalješ novac na drugi nalog, kada primaš i podižeš na karticu/devizni nisu ;)

Nije mi jasno kako sam onda koristio to dosta godina dok paypal nije uveden u hrvatsku?
Ne znam stvarno, sutra ću poslat kopiju osobne pa se nadat da će to što prije riješiti...
 
Meni su jednom blokirali racun zbog pranje novca ali bila je njihova greska , ja sam imao nekih 80 eura samo kod njih. Poslali su mi mail o cemu se radi i ja naravno napisao sam da nemam pojma o cemu pricaju xD i posle nekih mesec dana ja odlucim pitati njih a sta je sa parama XD Nazvao sam ih , popricao sa operaterom , uputio me kako da podignem novac i onda su mi rekli tj izvinili da su napravili gresku ali nisu mi mogli vratiti profil kao flagovan je ili sta vec i rekao mi je da napravim novi profil sa istim podacima i istom emailom adresom i ponovo odradim proceduru verifikacije i da nece biti problema.

Meni su uvek trazili datum rodjenja kod povlacenja novca.
 
Pozdrav
Nadam se da ce neko videti ovo
Danas sam pokusao da verifikujem svoju visa electron sa skrillom..
elem posto kod mene ne moze nista normalno da prodje mora biti problema
kad sam uneo podatke, broj kartice, cvv broj vreme itdd.. cim sam kliknuo na ADD ali CIM sam kliknuo na add ISTOG MOMENTA mi se otvorio novi prozor gde mi je lepo pisalo REJECTED
i sta sad? gledam na email support kad sam otvorio taj deo gde bi pederima postavio i pitanje i zamolio da mi pomognu pise da na to ne odgovaraju ...
KAd sam podigao karticu odma sam na racun uplatio 5 EU jer mi je receno da tako mora, i proslo je 24 h od preuzimanja kartice...
U prevodu ostadose moje pare et tako u vazduhu jer ne mogu ni send money nekom, ne znam zasto nece...
H E L P M E EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :S
p.s. ovako izgleda moja kartica na smrdillu http://www.dodaj.rs/f/d/TV/37wZJkiI/capture.jpg
kad drzis kursor iznad ovog verify pise da ne mogu da mi je ver i da pokusam alternativan nacin.... JBT
 
Napisao je da je uplatio 5 €.
U kojoj banci i kojoj državi imaš račun?
 
Pardon, mislio sam da je tih 5€ podignuo na bankomatu. Znaci moras uraditi transakciju na bankomatu, kako bi aktivirao karticu, pa poslije opet imati za verifikaciju.
 
Banka Intesa, Srbija...
E nije mi u banci nista pominjano da radim transakciju da bi mogao vec da ce mi nakon 24 h kartica biti aktivirana
A na MB su mi et to karticu odbili
a ne mogu ni send money WTF....
elem da neko ne pomisli da su radnje mutne, lova je od micra i odeska, nisam mogao pre da unesem jer su mi rekli da sacekam i dodjem po karticu tek posle srpske nove godine sto sam i uradio juce ;)
 
kostolomac kaže:
Znaci moras uraditi transakciju na bankomatu, kako bi aktivirao karticu, pa poslije opet imati za verifikaciju.


Kartica je aktivrana cim je dobije, mora da ima samo na racunu dovoljno za verifikaciju...

Jedino mi pada na pamet da nije slucajno neki info pogresno uneo i meni se slicno desilo na AP al sam skonto pa izmenio..
 
Davor kaže:
kostolomac kaže:
Znaci moras uraditi transakciju na bankomatu, kako bi aktivirao karticu, pa poslije opet imati za verifikaciju.


Kartica je aktivrana cim je dobije, mora da ima samo na racunu dovoljno za verifikaciju...

Jedino mi pada na pamet da nije slucajno neki info pogresno uneo i meni se slicno desilo na AP al sam skonto pa izmenio..

Meni je PP odbijao karticu dok nisam otisao na bankomat i dignuo 10KM.
Kada sam to uradio, prihvacena je bez problema. Mozda vi niste imali tih problema, ali ja i jos nekoliko s foruma jeste ;)
 
Ne znam za PP al ovde se prica o Moneybookersu i to ne bi trebalo da bude problem bar jos nikad nisam cuo da je neko imao slican :)
 
Kod:
https://internetzarada.org/-bih-elektronski-procesori-i-povlacenje-para-t-4624.html#pid38009

Odete na bankomat i podignete prvih 10 KM koji su ujedno i aktivacija kartice.

PP, MB nebitno, nebi prihvatili da se nije uradila prva transakcija
Moze biti da je to samo u BiH tako, mada nista ne kosta pokusat. Ode uplati novac na svoj racuna i kroz par sati podigne. Nista ne kosta, ali moze rijesiti problem.
 
Kod vas tamo u Srbiji ne znam kako je, al' je @kostolomac u pravu. U Bosni, da bi ti kartica postala aktivna, moraš da sa njom podigneš novac na ATM-u (bankomatu) ili nešto sa njom kupiti. Do tada, kartica ti nije dostupna za korišćenje na internetu (govorim o Visa Electron i Visa Classic debitnim karticama), dok Mastercard ti je aktivna odmah kada uradiš prvi depozit na nju i sve do datuma isteka.
 
Jedino onda da je sto ti kazes drugacije zbog drzave posto sam ja verifikovao 3 Mb naloga ovde ( meni i dvojici kolega ) odmah po primanju kartice znaci samo uplaceno po 5-10e da ima za vereifikaciju bez problema.

Sve kartice su bile Visa Electron iz Banke Intesa :)
 
lxGuru kaže:
Kod vas tamo u Srbiji ne znam kako je, al' je @kostolomac u pravu. U Bosni, da bi ti kartica postala aktivna, moraš da sa njom podigneš novac na ATM-u (bankomatu) ili nešto sa njom kupiti. Do tada, kartica ti nije dostupna za korišćenje na internetu (govorim o Visa Electron i Visa Classic debitnim karticama), dok Mastercard ti je aktivna odmah kada uradiš prvi depozit na nju i sve do datuma isteka.


A jedno pitanje, kada kartica istekne da li se moze produziti ili se uzima nova?
 
Back
Na vrh