Pravila u Google algo su se dosta promenila pa se tako menjao i SEO, mozemo takodje reci da je SEO evoluirao u drugom pravcu. Akcenat je upravo na
kvalitet vs. kvantitet..
Nema potrebe da kreiras desetine hiljada povratnih linkova(50,100,250..), dovoljno je da od ukupnog broja povratnih linkova izdvojis one koji su najjaci..
Npr ako si ih imao 100-200k, izdvoj 5000 da budu
dofollow i da imaju dobar domain authority, dok za ostale mozes da upotrebis opciju
disavow. Jedan ili dva odlicna povratna linka mogu da te poguraju napred, isto tako neki povratni linkovi mogu da ti nanesu stetu, zato je potrebno da imas odgovarajuce alate kojim ces ih dnevno proveravati.
Druga stvar - sadrzaj, nije dovoljno samo po sebi dodavati stranice bez pravilne strategije i kljucnih reci koje smatras da bi mogao da gadjas takvim stranicama. Najbolje da procitas neki tekst na temu
"content silo", on-page SEO je kljucna stvar za G Hummingbird.
Najvaznije stvar od svega navedenog je mozda da prepoznas SEO tehnike koje vise nisu relevantne i koje ne mogu da prodju, odnosno koje mogu uticati negativno u SERP.
Danas je jako tesko reci da su black SEO tehnike relevantne i pozeljne, to je ujedno i odgovor kakve promene u algoritmu je donela Panda 4.1
