• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Kako urediti SMF?

Mkonvert

Član
Tu od
5 Stu 2010
Zna li netko kako se uređuje simple machines forum, kako se dodaje naš jezik, koje pluginove instalirati, što su modovi, stringovi itd. Malo sam gledao po njihovom forumu u odjeljku za naš jezik, downloadao sam package, naš jezik i to, samo nerazumijem dalje. Nisam uspio povezat sve dijelove i skužiti bit. Pošto sam početnik u takvome nečemu ima tko da bi mogao objasniti kako se sve to napravi?

Ako si ne znas sam montirat board nadji si ovde nekog da to uradi,to je posao koji je gotov za manje od 24 sata ili idi na Fiverr za 5 baksa.

Otiđi na njihov zvanični forum, tamo imaš balkansku zajednicu (srpski, hrvatski, bosanski - sve u jednom) i sve instrukcije kako da uradiš instalaciju, instaliraš jezik, templejt i sl. ;)

Znam ja...ako ti treba nesto..moj savet..obavezno korisit neki portal.ili portaMx ili Adk Portal..al ako si bas pocetnik..samo ce ti taj forum pomoci :crazy_grin

Odes na njihovu stranicu, skines sto ti treba, udjes u Admin Panel i nadjes za instaliranje pluginova, thema itd.

Zna li netko kako se uređuje simple machines forum, kako se dodaje naš jezik, koje pluginove instalirati, što su modovi,.

blejalo kaže:
Otiđi na njihov zvanični forum, tamo imaš balkansku zajednicu (srpski, hrvatski, bosanski - sve u jednom) i sve instrukcije kako da uradiš instalaciju, instaliraš jezik, templejt i sl. ;)

procitaj šta je napisao @blejalo