• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Goddady support

DraganBr

Dobro znana faca
Tu od
3 Sij 2012
Postova
291
Pokusavam vec danima da dodam nameservere na goddady domenu. Unesem fino, sve ok, ali kad treba da dodam addon domain na hostingu, jok. Ne ide nikako. Pitao sam suport mog hostinga, ali rekose da nemaju pojma i da pitam suport godadyja.
Ali oni imaju samo telefon. A ne bih da dam ne znam ni sam koliko para za cekanje na njihov award winning support.
Ima neko neku ideju?
 
DraganBr kaže:
Pokusavam vec danima da dodam nameservere na goddady domenu. Unesem fino, sve ok, ali kad treba da dodam addon domain na hostingu, jok. Ne ide nikako. Pitao sam suport mog hostinga, ali rekose da nemaju pojma i da pitam suport godadyja.
Ali oni imaju samo telefon. A ne bih da dam ne znam ni sam koliko para za cekanje na njihov award winning support.
Ima neko neku ideju?

Zovi support preko Skype. Nije skupo.
 
Ja email ne nadjoh, da li sam lud ili glup ne znam. Hvala u svakom slucaju. Ovaj link za chat ne radi, mozda kasnije.
Ipak sam nasao email i evo odgovora.
Dear GoDaddy Customer,

We received your inquiry, but need you to resubmit your request through one of these other methods:

• Visit: support.godaddy.com for help articles and more
• Call: 24/7 Support at (480) 505-8877

You should not expect to receive a response to your previous email.

Dakle mora da se zove.
 
Ja imam i domene i hosting kod godaddy i imas opciju da otvoris tiket, znaci otvori i posalji im sta je problem. Za 24 sata ti odgovaraju ali ne salji direktno na mail vec preko tiket forme.

Da li si cekao do 48 sati da se refresuje DNS?

Inace dogovore na vecinu pitanja mozes naci u njihovim FAQ (zaista imaju odgovor skoro na sve), pa prvo proveri da li radis sve ok.
 
Hvala,ali nemam uopste tu opciju ili ne mogu da je nadjem. Mozda je imate samo vi sa hostingom. Cekao sam dva puta po 48 sati i nista, ni da pokaze da je na novom hostingu.
Na onim svojim faq imaju odgovor na sve sto se normalno javlja. Ovo nije normalno, jer sam sve postavio kako treba i nista.
Bar mislim da sam postavio kako treba.
 
Resen problem. Na kraju sam ih zvao preko skajpa, nesto im nije bilo kako treba u skripti koja mi je procesuirala domen.
Koje sam ja srece. Ali dobro, za 1.80 evra po .com domeni nisam ni mogao bolje dobiti.
 
Support im je jako jako loš, osim ako nemte vip manager samo za vaš account ali to imaju samo ljudi sa preko 1000 kupljenih domena, iskreno podrška im je jako loša, tiketi se čekaju do 24h, a onda su odgovori sistemski.
 
milan28 kaže:
Support im je jako jako loš, osim ako nemte vip manager samo za vaš account ali to imaju samo ljudi sa preko 1000 kupljenih domena, iskreno podrška im je jako loša, tiketi se čekaju do 24h, a onda su odgovori sistemski.



Ja sam postao VIP sa 200 ili 250 domena, nisam siguran.
 
Back
Na vrh