• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Zaradite 60$ po satu

Black Dragon

Legenda
Tu od
7 Tra 2009
Postova
672
Free report (na eng. jeziku) od 8 strana koji objasnjava (ne tako detaljno ali ipak dovoljno) kako mozete
sa "lakocom" da zaradjujete i 60$ po satu tako sto ce te "prebacivati" clanke iz pisanog u video format.
Siguran sam da moze lepa para da se zaradi ovim putem ali ipak treba dosta vremena i truda da bi se
dostigla ta cifra od 60$/hour. Report je u pdf formatu u privitku...

Pozdrav i nema na cemu :waving

[attachment=125]
 

Prilozi

  • 60dollar-video-ghostwriter.pdf
    524.4 KB · Pregleda: 1,445

M00nlander

Moćan
Tu od
9 Lis 2008
Postova
462
Mislim da bi se ovo dalo kombinirati s WSO sekcijom na warrior forumu i outsourcanjem...

Sve je to igra brojki ;)
 

Black Dragon

Legenda
Tu od
7 Tra 2009
Postova
672
M00nlander kaže:
Mislim da bi se ovo dalo kombinirati s WSO sekcijom na warrior forumu i outsourcanjem...

Sve je to igra brojki ;)

Tacno tako! Uz malo snalazljivosti od ovoga moze da se napravi vrlo profitabilan posao.

Npr :

Nadjete nekoga ko ce da vam plati npr. 10$ po jednom tekstu/videu. Onda odete na neki freelance sajt i nadjete nekoga ko ce taj
isti posao da uradi za 5$. I eto imate 5$ u dzepu/na racunu. Onda malo matematike i bice jasno koliko ovo moze da bude profitabilno :
Uradite 50 videa = 500$. 250$ date nekom freelanceru da vam uradi videoe a ostalih 250$ stavite u dzep. Prosto!
 

Antonela

Aktivni član
Tu od
26 Kol 2010
Postova
119
Black Dragon kaže:
M00nlander kaže:
Mislim da bi se ovo dalo kombinirati s WSO sekcijom na warrior forumu i outsourcanjem...

Sve je to igra brojki ;)

Tacno tako! Uz malo snalazljivosti od ovoga moze da se napravi vrlo profitabilan posao.

Npr :

Nadjete nekoga ko ce da vam plati npr. 10$ po jednom tekstu/videu. Onda odete na neki freelance sajt i nadjete nekoga ko ce taj
isti posao da uradi za 5$. I eto imate 5$ u dzepu/na racunu. Onda malo matematike i bice jasno koliko ovo moze da bude profitabilno :
Uradite 50 videa = 500$. 250$ date nekom freelanceru da vam uradi videoe a ostalih 250$ stavite u dzep. Prosto!

jedino što je upitno kako će taj naš unajmljeni freelancer obaviti posao, tj. želim reći da na kraju mi (našem klijentu) odgovaramo za njegov rad ali sve u svemu dobra metoda zarade koja se sigurno može primjeniti i na Microworkers ;)
 

M00nlander

Moćan
Tu od
9 Lis 2008
Postova
462
Antonela kaže:
Black Dragon kaže:
M00nlander kaže:
Mislim da bi se ovo dalo kombinirati s WSO sekcijom na warrior forumu i outsourcanjem...

Sve je to igra brojki ;)

Tacno tako! Uz malo snalazljivosti od ovoga moze da se napravi vrlo profitabilan posao.

Npr :

Nadjete nekoga ko ce da vam plati npr. 10$ po jednom tekstu/videu. Onda odete na neki freelance sajt i nadjete nekoga ko ce taj
isti posao da uradi za 5$. I eto imate 5$ u dzepu/na racunu. Onda malo matematike i bice jasno koliko ovo moze da bude profitabilno :
Uradite 50 videa = 500$. 250$ date nekom freelanceru da vam uradi videoe a ostalih 250$ stavite u dzep. Prosto!

jedino što je upitno kako će taj naš unajmljeni freelancer obaviti posao, tj. želim reći da na kraju mi (našem klijentu) odgovaramo za njegov rad ali sve u svemu dobra metoda zarade koja se sigurno može primjeniti i na Microworkers ;)

Yep slažem se s ovim djelom na odgovoranje naručitelju. Zato uvijek treba napraviti testni primjerak za freelancera u kojem će on garantirati da će kvaliteta prvog biti provučena kroz sve buduće poslove. Uz test od nekih 50$ lako se nađe pravih ljudi :to_clue
 

Neosynthesist

Legenda
Tu od
21 Ruj 2009
Postova
550
Sâm dokument neću komentirat -- ne zato što ne valja, ok je za početak i može se zaradit kao i sa gomilom drugih usluga koje se mogu oglašavat i prodavat bilo preko interneta bilo preko klasičnih, offline marketingških kanala; ali gore ste se dotakli jednog drugog koncepta koji može bit puno profitabilniji kad se pravilno izvede...

Planirao sam prije i više od pola godine napisat neki osvrt na pojam servisne arbitraže, što je u biti ova strategija dogovaranja poslova po jednoj cijeni i nalaženja ljudi koji će ga obavit za manje novce (iliti outsourcing, 3rd world najčešće), i to je jedan poslovni model koji u raznim izvedbama donosi profite od $xxx do $xx,xxx dnevno, a sad prije nego što oni poslovno manje upućeni krenu u glavi pripremat repliku na ovu drugu brojku (jer vjerujem da će nekima djelovat kao puno ili nemoguće), sjetite se modela usluga za privremeno zapošljavanje (koje djeluju na arbitražnom modelu i često kupuju vrijeme tih radnika po jednoj cijeni da bi ga preprodali po nekad i podosta većoj) i dosta firmi koje djeluju na istom principu. Evo, npr., znam čovjeka koji na ovaj način pravi arbitraže u građevinskoj industriji; dosta firmi je ne-efikasno, ne-likvidno, da ne nabrajam dalje, i imaju dosta radne snage koja zna imat veće periode kada nemaju posla (a to vrijeme i taj odmor se plaća), i on od njih uzima te radnike i dogovara projekte po cijeni koja će opravdat cijenu radne snage, materijala koji su u njihovoj domeni, cijenu projektnog vođe (kojeg je sam unajmio pošto nije sposoban da vodi te projekte sâm) i još da mu ostane poveći profit... i to mu u većini slučajeva uspijeva. To je primjer izvedbe gdje se mogu dostići brojke poput ovih gore, a primjera se može naći još dosta, samo treba trenirat oči za otkrivanje koncepta koji je u marketinškom managementu poznat kao arbitrage leverage, treba znat stvorit arbitražu koja će ti omogućit da si ostaviš što veću marginu profita.

Da se vratim na glavnu temu... jedno vrijeme sam vodio outsourcing/arbitrage-based agenciju za dizajn (koja je sad u hibernaciji, uzimalo mi je više vremeno nego što sam bio spreman odvojit za to), gdje sam tražio talentirane dizajnere po IM forumima (a stvarno ih se nađe, sad bih mogao stavit neka "remekdjela" dizajna vizualnih identiteta koja sam nalazio po forumima tipa MMD, DP, WF, BHW, itd po cijenama od $30-$40, koji su komotno prolazili po raznim natječajima u $xxx dometu), trenirao ih za moj specifičan modus operandi, i onda sam im davao razne projekte sa natječaja (freelance sajtovi i drugi), nekad bi se natjecali (a la 99design) u tome (bilo ih je 2 stalna, jednog sam povremeno uključivao) gdje bih ja onda odabrao najbolje koncepte i izvedbe a onda ih smlavio kritikama (oni koji su imali prilike radit samnom znaju zašto sam izabrao baš riječ "smlavit" tamo gore) i vodio do najboljeg rješenja. Da ne idem previše u detalje, ovo je dobar model koji može radit sa bilo čime, bilo da se radi o grafičkom dizajnu, web dizajnu, pisanju, copywritingu, VFX-u, video (post)produkciji, arbitraža postoji svugdje, samo ju treba znat prepoznat i okrenut u svoju korist. Samo ako želite to izvest kvalitetno, sve skupa to može uzet dosta vremena (ali i dat i više nego dobre rezultate za prosječne prilike ovih naših balkanskih država, sve ovisi koliko vam vrijeme vrijedi (iako će često kad se jednom uspostavi 20h tjedno na ovome dat bolje rezultate nego 40h na nekom regularnom prosječnom poslu (a zato se ljudi i skupljaju ovdje, pretpostavljam, da izbjegnu tuđe korporativne staze i uspostave svoje, na ovaj ili onaj način))). Ključne stvari su da odaberete kvalitetne radnike, oni će vam vrijedit vjerovatno više od svih slijedećih koraka (jer najbolja usluga garantira i povratak klijenata, ne valja ići u onu danas popularnu ligu one-timera), da uspostavite osnovni model kako će to sve skupa funkcionirat (znači, 1. radna snaga, 2. proces i management, 3. osnovni marketinški kanali), primarno je da se prvo to stabilno izgradi kako treba, a onda se dalje sve proširuje prema dobro poznatim principima (da uzmem odmah par principa od Jay Abraham-a, maksimizirajte profit po prodaji, maksimizirajte broj prodaja i klijenata, maksimizirajte retenciju klijenata, itd, a s druge strane je minimizacija svih troškova, bilo vremenskih bilo financijski, sve to svima djeluje logično i očito, ali sama implementacija toga je kod većina poslovnih pothvata ekstremno slaba).

Sam koncept je čvrst, stabilan, provjeren, tvori jezgru velikog broja poduzetničkih entiteta a i ovako manjih individualnih projekata, samo ga treba kvalitetno provest (neke osnovne pripreme, i najvažnije - treba počet radit na tome, bez oklijevanja zbog banalnih potencijalnih problema i sl).

N.
 

M00nlander

Moćan
Tu od
9 Lis 2008
Postova
462
Pozz Neo :)
Sastavio si kompletan mali esej :)

Slažem se. Nije dosta imati viziju već treba i primjeniti samu strategiju. Svaka vrsta arbitraže ima svoje mane i prednosti. Tako da može doći do raznih vrsta problema poput nekontroliranog obujma posla radi same gladi za novcem (jer i freelancer kojeg ste unajmili ima rok trajanja kvalitete - simbolično of kors). Može doći do začepljenja odvoda različitih područja i ono najgore da ne budete isplaćeni zbog xy razloga i samim time troškovi idu direktno iz Vašeg džepa.

Ono što mi je zanimljivo u leverage-u je margina koja ima proporciju rasta prema gore. Povećavanjem profita povećava se i obujam grabljenja poslova.

Znam nekoliko ljudi na netu koji se ovime bave već duže vremena i jako su uspješni u tome.

Jedan primjer je bio media buys. Kupiš nečiji youtube account koji ima filmiće koji su pogledani 200-300 + viewsa dnevno u svojoj nichi, a relevantni su za presell i taj promet preusmjeravaš na svoju ponudu. Za jeftinih 150-200$ kupljenog accounta možeš imat steady flow kommisija od 100$ dnevno. Easy, yes - does it work every time - no.

Iz svog iskustva mogu reći da je uvijek potrebno kretati se u zacrtanom smjeru (ako ga nemaš, a svatko bi ga trebao imati - tek onda možeš negdje i stići).

Ovo me samo podsjeća na jednu davno rečenu izreku: "Don't work hard, work smart"
 

rovad

Legenda
Tu od
23 Srp 2009
Postova
937
THE ACE IS BACK!!!

E baš si mi uljepšao dan sada kada si opet ovdje sa nama, barem da navratiš tu i tamo. Kad čitam tvoje postove iz ne znam kojeg razloga dobijem novu volju za rad (valjda što podsvjesno želim doći na tvoju razinu vokabulara i dikcije)

Sad kada si spomenuo arbitražu, to je upravo ono što ja pokušavam izvest zadnjih 2-3 mjeseca. Doduše moja profit marža je nekih 50% s tim da je ovdje riječ o uslugama najniže cijene (pisanje članaka uglavnom).
Pokušao sam neke kombinacije dizajna, Facebook-a i SEO-a, no prvo su me freelanceri ujebali, a i potencijalni klijenti su bili svojeglavi.

No, bit će bolje, ide puževim koracima i ide dolar po dolar, ali narast će valjda nadam se...
Što se tiče pretvaranja videa u članke, po meni je lakše i brže nabavit neki skener, skenirat članke od časopisa i magazina, pomoću OCR aplikacija pretvart u tekstualne datoteke i prodavat to kao quality PLR. Ili otić na neke magazine direktorije, tamo poskidat PDF i ine fajlove i opet pomoću skenera i OCR-a tuć kao tekst.

PLR dobro prolazi na DP i WF forumima, jednokratna je to lova i onako na brzaka par desetaka ili stotina dolara, međutim to ima i dugoročan efekt građenja reputacije. Sve što radimo na ovaj ili onaj način gradi našu reputaciju, i danas mi je krivo zbog nekih stvari što su izašle u "javnost", ali zbog nekih mi je i drago.
 

Neosynthesist

Legenda
Tu od
21 Ruj 2009
Postova
550
M00nlander kaže:
Pozz Neo :)
Sastavio si kompletan mali esej :)

Slažem se. Nije dosta imati viziju već treba i primjeniti samu strategiju. Svaka vrsta arbitraže ima svoje mane i prednosti. Tako da može doći do raznih vrsta problema poput nekontroliranog obujma posla radi same gladi za novcem (jer i freelancer kojeg ste unajmili ima rok trajanja kvalitete - simbolično of kors). Može doći do začepljenja odvoda različitih područja i ono najgore da ne budete isplaćeni zbog xy razloga i samim time troškovi idu direktno iz Vašeg džepa.
:waving
Naravno, uvijek ima problema, uvijek ima rizika, uvijek ima gubitaka, ali znaš i onu staru izreku u businessu - you win some, you lose some...

Samo treba minimizirat rizike, računat na sve što se donekle dâ predvidjet, imat rezervne planove i dijeliće planova... a na gubitke čovjek treba bit spreman, gubitci su neizbježni, samo ne smiju premašit sveukupne dobitke u datom periodu i treba ih dugoročno otklonit.

M00nlander kaže:
Jedan primjer je bio media buys. Kupiš nečiji youtube account koji ima filmiće koji su pogledani 200-300 + viewsa dnevno u svojoj nichi, a relevantni su za presell i taj promet preusmjeravaš na svoju ponudu. Za jeftinih 150-200$ kupljenog accounta možeš imat steady flow kommisija od 100$ dnevno. Easy, yes - does it work every time - no.
Da, ima dosta toga, samo treba imat par atributa svaki od kojih se dâ do neke mjere izoštrit:
- treba poznavat modele kao što je taj što si ti naveo ili neki od mojih gore - a to se najefikasnije radi svođenjem svega na višu kategoriju, hypernym, 'chunking up' (tj. čisto indukcija, od specifičnog do generalnog, skupljajte sve interesantne poslovne, marketinške i druge modele, rastavite ih, proučite kako rade, zašto rade, kako bi se to još moglo reformirat, itd), ovaj proces će razvit jedan aspekt nečeg što nazivaju 'poduzetničkim vidom', okom za prilike, sposobnošću koja jednima da ideju za 5 profitabilnih poslova kad pročitaju novine dok drugi ne shvate ni deklariranu poantu teksta.
- treba bit kreativan - ovo se dosta poklapa sa gornjim paragrafom i potreba za kreativnošću je logična, koliko god neki voljeli 'sisteme', predloške i sl, najefikasniji marketing je onaj koji će kreativno proširivat sisteme i kreativno se prezentirat, za svaku prodaju treba imat neki USP, a sam kontrast u njemu čini kreativnost.

M00nlander kaže:
Iz svog iskustva mogu reći da je uvijek potrebno kretati se u zacrtanom smjeru (ako ga nemaš, a svatko bi ga trebao imati - tek onda možeš negdje i stići).
Istina, treba si postavit ciljeve, ciljeve za ovaj sat, ovaj dan, tjedan, mjesec, godinu i za ovaj život; ovaj zadnji je glavni put a i glavno odredište, sve ostalo su koraci do istog, koji isto moraju bit precizno definirani, pad na bilo kojem može bit fatalan (figurativno, naravno).

Ja ovdje često koristim analogiju jedrenjaka koja zna poprimit divovske proporcije pošto volim svaku vizualizaciju nadograđivat i proširivat na sve načine, al neki osnovni outline bi bio taj da je čovjekov put kroz život analogan putu jednog starog jedrenjaka preko vodâ svijeta -- da bi igdje stigao, kapetan mora imat kompas koji će mu reći u kojem smjeru je njegov cilj, potrebno je samo to, samo neki smjer u kojem će se dalje kretat, svaku prepreku će vidjet svojim očima (a da malo začinim analogiju, prepreka može bit i prilika - think Treasure Island) i svaku prepreku će svojim umijećem zaobići. Nekad će otići dužim putem, nekad kraćim, ali tako je i u životu. Ne postoji karta koja će čovjeku dat točan najbrži i najlakši put do njegovih ciljeva, ali dok god postoje jasne indikacije gdje se sami ciljevi nalaze, čovjek koji je dovoljno uporan i posvećen tome da ostvari te ciljeve će doći do njih (ništa nije sigurno, ali radi se o maksimalizaciji šansi za uspjeh, ne postoje apsolutne šanse ali šanse koje imamo u određenom trenutku uvijek treba pokušat poboljšat, što je u većini slučajeva lako izvedivo). S druge strane, imamo ljude koji isplovljavaju bez ikakve vizije i ideje što žele od života i koji su njihovi ciljevi. Krenu na put u nepoznatom smjeru, tko zna u kojem od 360 mogućih smjerova i ako ih vjetar baci s puta, ne znaju se vratit, jer ne znaju u prvom redu ni kuda su išli.

M00nlander kaže:
Ovo me samo podsjeća na jednu davno rečenu izreku: "Don't work hard, work smart"
Hehe... jel ne misliš da tu imaš faličnu dihotomiju? Naravno, ovisi sve o individualnim ciljevima i očekivanja od života, a pretpostavljam da većina želi još puno više novaca i materijalnih bogatstava nego što imaju, a tu neće bit dovoljno samo malo pametnog rada, već treba radit i teško i pametno, taman koliko bi vremena pametan rad oslobodio u odnosu na čisto težak rad, to vrijeme treba iskoristit kroz isti taj proces pametnog rada. :)

I, naravno, treba cijelo vrijeme težit prema određenom idealu - ideal poslovanja, ideal kvalitete života, ideal bilo čega drugog, sve su to koncepti koji su neostvarivi u ovom svijetu takvi kakvi jesu, ali kretanjem u smjeru savršenstva čovjek postaje sve bolji, usavršava se, to je put bez kraja, uvijek može bolje, samo svatko za sebe treba ustvrdit koliki kvantitet i kvalitet bilo čega mu je potreban u životu (a tu često dolazi do problema, jer prevelik broj ljudi nema kvalitetne procese (a i mogućnosti) razmišljanja, i kako je jedan kognitivni psiholog rekao - ljudi nisu racionalna već racionalizirajuća bića - a racionalizacija često čovjeka odvede u kojekakve deluzije koje će mu samo progutat godine života bez ikakvih vidljivih napredaka na ostvarivanju povećane kvalitete istog (prema čemu svi težimo).


THE ACE IS BACK!!!

E baš si mi uljepšao dan sada kada si opet ovdje sa nama, barem da navratiš tu i tamo. Kad čitam tvoje postove iz ne znam kojeg razloga dobijem novu volju za rad (valjda što podsvjesno želim doći na tvoju razinu vokabulara i dikcije)
Ma imao sam jednu od onih svojih faza kad jednostavno prekinem sve veze sa forumima, messengerima i sl, mislim da sam zadnje poruke prije ovih danas postao prije 4 mj.

Anyway, drago mi je da te motiviraju moji postovi, par puta su mi ljudi govorili i da ih demotiviraju iz nekog razloga, al takvi najvjerovatnije i nisu oni za koje ih pišem. :)

A vokabular... evo doktorov recept -- imaj širok spektar interesa, ciljaj na znanstvenu metodu i dubinsko proučavanje svojh primarnih interesa i imaj otvoren um... kolateralni efekti će bit vrijedni skoro kao i primarni.

No, bit će bolje, ide puževim koracima i ide dolar po dolar, ali narast će valjda nadam se...
Što se tiče pretvaranja videa u članke, po meni je lakše i brže nabavit neki skener, skenirat članke od časopisa i magazina, pomoću OCR aplikacija pretvart u tekstualne datoteke i prodavat to kao quality PLR. Ili otić na neke magazine direktorije, tamo poskidat PDF i ine fajlove i opet pomoću skenera i OCR-a tuć kao tekst.

PLR dobro prolazi na DP i WF forumima, jednokratna je to lova i onako na brzaka par desetaka ili stotina dolara, međutim to ima i dugoročan efekt građenja reputacije. Sve što radimo na ovaj ili onaj način gradi našu reputaciju, i danas mi je krivo zbog nekih stvari što su izašle u "javnost", ali zbog nekih mi je i drago.
Samo pazi sa tim... copyright infringement. Kad izgradiš reputaciju, ako netko prepozna neki od tih artikala kao kopirani, ostaješ i bez branda i reputacije i... ako si baš takav baksuz, i bez puno toga više, zakonski je moguće da ti FTC postavi restrikcije o poslovanju u US, al neću u to ulazit pošto mi pravni problemi nisu primarna specijalizacija.

Može se i pošteno zarađivat (s tim da nije ni ovo nešto posebno 'nepošteno', al ima neke pravne implikacije koje ti mogu stvorit puno veće probleme nego što vrijedi), samo se opredijeli i specijaliziraj za nešto, čini mi se da ti letaš između previše stvari i ne stigneš ni jednu razvit do kraja... pogledaj malo ovako forume, vidjet ćeš dosta ljudi koje zovu specijalistima za EMM, CL, e-commerce, SMM i više-manje bilo koji segment ove djelatnosti. Svima dobro ide - imaju reputaciju, imaju novce i imaju neku sigurnost... a do toga nisu došli tako da su skakali sa jedne stvari na drugu (što treba napravit u startu kad se sve proučava, al brzo, bez previše zadržavanja, samo da čovjek dobije neko općenito razumijevanje IM-a i online poslovanja), već su izabrali nešto gdje već imaju neke talente i predispozicije (a čak ni to nije potrebno uz dovoljnu determinaciju) i posvetili su se tome, upijali su sve informacije, vježbali, eksperimentirali, i sve ostalo je uslijedilo kao logična posljedica toga.

Odoh sad malo odmorit prste od ovog tipkanja. :)

N.
 

rovad

Legenda
Tu od
23 Srp 2009
Postova
937
Neosynthesist kaže:
M00nlander kaže:
Pozz Neo :)
Sastavio si kompletan mali esej :)

Slažem se. Nije dosta imati viziju već treba i primjeniti samu strategiju. Svaka vrsta arbitraže ima svoje mane i prednosti. Tako da može doći do raznih vrsta problema poput nekontroliranog obujma posla radi same gladi za novcem (jer i freelancer kojeg ste unajmili ima rok trajanja kvalitete - simbolično of kors). Može doći do začepljenja odvoda različitih područja i ono najgore da ne budete isplaćeni zbog xy razloga i samim time troškovi idu direktno iz Vašeg džepa.
:waving
Naravno, uvijek ima problema, uvijek ima rizika, uvijek ima gubitaka, ali znaš i onu staru izreku u businessu - you win some, you lose some...

Samo treba minimizirat rizike, računat na sve što se donekle dâ predvidjet, imat rezervne planove i dijeliće planova... a na gubitke čovjek treba bit spreman, gubitci su neizbježni, samo ne smiju premašit sveukupne dobitke u datom periodu i treba ih dugoročno otklonit.

M00nlander kaže:
Jedan primjer je bio media buys. Kupiš nečiji youtube account koji ima filmiće koji su pogledani 200-300 + viewsa dnevno u svojoj nichi, a relevantni su za presell i taj promet preusmjeravaš na svoju ponudu. Za jeftinih 150-200$ kupljenog accounta možeš imat steady flow kommisija od 100$ dnevno. Easy, yes - does it work every time - no.
Da, ima dosta toga, samo treba imat par atributa svaki od kojih se dâ do neke mjere izoštrit:
- treba poznavat modele kao što je taj što si ti naveo ili neki od mojih gore - a to se najefikasnije radi svođenjem svega na višu kategoriju, hypernym, 'chunking up' (tj. čisto indukcija, od specifičnog do generalnog, skupljajte sve interesantne poslovne, marketinške i druge modele, rastavite ih, proučite kako rade, zašto rade, kako bi se to još moglo reformirat, itd), ovaj proces će razvit jedan aspekt nečeg što nazivaju 'poduzetničkim vidom', okom za prilike, sposobnošću koja jednima da ideju za 5 profitabilnih poslova kad pročitaju novine dok drugi ne shvate ni deklariranu poantu teksta.
- treba bit kreativan - ovo se dosta poklapa sa gornjim paragrafom i potreba za kreativnošću je logična, koliko god neki voljeli 'sisteme', predloške i sl, najefikasniji marketing je onaj koji će kreativno proširivat sisteme i kreativno se prezentirat, za svaku prodaju treba imat neki USP, a sam kontrast u njemu čini kreativnost.

M00nlander kaže:
Iz svog iskustva mogu reći da je uvijek potrebno kretati se u zacrtanom smjeru (ako ga nemaš, a svatko bi ga trebao imati - tek onda možeš negdje i stići).
Istina, treba si postavit ciljeve, ciljeve za ovaj sat, ovaj dan, tjedan, mjesec, godinu i za ovaj život; ovaj zadnji je glavni put a i glavno odredište, sve ostalo su koraci do istog, koji isto moraju bit precizno definirani, pad na bilo kojem može bit fatalan (figurativno, naravno).

Ja ovdje često koristim analogiju jedrenjaka koja zna poprimit divovske proporcije pošto volim svaku vizualizaciju nadograđivat i proširivat na sve načine, al neki osnovni outline bi bio taj da je čovjekov put kroz život analogan putu jednog starog jedrenjaka preko vodâ svijeta -- da bi igdje stigao, kapetan mora imat kompas koji će mu reći u kojem smjeru je njegov cilj, potrebno je samo to, samo neki smjer u kojem će se dalje kretat, svaku prepreku će vidjet svojim očima (a da malo začinim analogiju, prepreka može bit i prilika - think Treasure Island) i svaku prepreku će svojim umijećem zaobići. Nekad će otići dužim putem, nekad kraćim, ali tako je i u životu. Ne postoji karta koja će čovjeku dat točan najbrži i najlakši put do njegovih ciljeva, ali dok god postoje jasne indikacije gdje se sami ciljevi nalaze, čovjek koji je dovoljno uporan i posvećen tome da ostvari te ciljeve će doći do njih (ništa nije sigurno, ali radi se o maksimalizaciji šansi za uspjeh, ne postoje apsolutne šanse ali šanse koje imamo u određenom trenutku uvijek treba pokušat poboljšat, što je u većini slučajeva lako izvedivo). S druge strane, imamo ljude koji isplovljavaju bez ikakve vizije i ideje što žele od života i koji su njihovi ciljevi. Krenu na put u nepoznatom smjeru, tko zna u kojem od 360 mogućih smjerova i ako ih vjetar baci s puta, ne znaju se vratit, jer ne znaju u prvom redu ni kuda su išli.

M00nlander kaže:
Ovo me samo podsjeća na jednu davno rečenu izreku: "Don't work hard, work smart"
Hehe... jel ne misliš da tu imaš faličnu dihotomiju? Naravno, ovisi sve o individualnim ciljevima i očekivanja od života, a pretpostavljam da većina želi još puno više novaca i materijalnih bogatstava nego što imaju, a tu neće bit dovoljno samo malo pametnog rada, već treba radit i teško i pametno, taman koliko bi vremena pametan rad oslobodio u odnosu na čisto težak rad, to vrijeme treba iskoristit kroz isti taj proces pametnog rada. :)

I, naravno, treba cijelo vrijeme težit prema određenom idealu - ideal poslovanja, ideal kvalitete života, ideal bilo čega drugog, sve su to koncepti koji su neostvarivi u ovom svijetu takvi kakvi jesu, ali kretanjem u smjeru savršenstva čovjek postaje sve bolji, usavršava se, to je put bez kraja, uvijek može bolje, samo svatko za sebe treba ustvrdit koliki kvantitet i kvalitet bilo čega mu je potreban u životu (a tu često dolazi do problema, jer prevelik broj ljudi nema kvalitetne procese (a i mogućnosti) razmišljanja, i kako je jedan kognitivni psiholog rekao - ljudi nisu racionalna već racionalizirajuća bića - a racionalizacija često čovjeka odvede u kojekakve deluzije koje će mu samo progutat godine života bez ikakvih vidljivih napredaka na ostvarivanju povećane kvalitete istog (prema čemu svi težimo).


THE ACE IS BACK!!!

E baš si mi uljepšao dan sada kada si opet ovdje sa nama, barem da navratiš tu i tamo. Kad čitam tvoje postove iz ne znam kojeg razloga dobijem novu volju za rad (valjda što podsvjesno želim doći na tvoju razinu vokabulara i dikcije)
Ma imao sam jednu od onih svojih faza kad jednostavno prekinem sve veze sa forumima, messengerima i sl, mislim da sam zadnje poruke prije ovih danas postao prije 4 mj.

Anyway, drago mi je da te motiviraju moji postovi, par puta su mi ljudi govorili i da ih demotiviraju iz nekog razloga, al takvi najvjerovatnije i nisu oni za koje ih pišem. :)

A vokabular... evo doktorov recept -- imaj širok spektar interesa, ciljaj na znanstvenu metodu i dubinsko proučavanje svojh primarnih interesa i imaj otvoren um... kolateralni efekti će bit vrijedni skoro kao i primarni.

No, bit će bolje, ide puževim koracima i ide dolar po dolar, ali narast će valjda nadam se...
Što se tiče pretvaranja videa u članke, po meni je lakše i brže nabavit neki skener, skenirat članke od časopisa i magazina, pomoću OCR aplikacija pretvart u tekstualne datoteke i prodavat to kao quality PLR. Ili otić na neke magazine direktorije, tamo poskidat PDF i ine fajlove i opet pomoću skenera i OCR-a tuć kao tekst.

PLR dobro prolazi na DP i WF forumima, jednokratna je to lova i onako na brzaka par desetaka ili stotina dolara, međutim to ima i dugoročan efekt građenja reputacije. Sve što radimo na ovaj ili onaj način gradi našu reputaciju, i danas mi je krivo zbog nekih stvari što su izašle u "javnost", ali zbog nekih mi je i drago.
Samo pazi sa tim... copyright infringement. Kad izgradiš reputaciju, ako netko prepozna neki od tih artikala kao kopirani, ostaješ i bez branda i reputacije i... ako si baš takav baksuz, i bez puno toga više, zakonski je moguće da ti FTC postavi restrikcije o poslovanju u US, al neću u to ulazit pošto mi pravni problemi nisu primarna specijalizacija.

Može se i pošteno zarađivat (s tim da nije ni ovo nešto posebno 'nepošteno', al ima neke pravne implikacije koje ti mogu stvorit puno veće probleme nego što vrijedi), samo se opredijeli i specijaliziraj za nešto, čini mi se da ti letaš između previše stvari i ne stigneš ni jednu razvit do kraja... pogledaj malo ovako forume, vidjet ćeš dosta ljudi koje zovu specijalistima za EMM, CL, e-commerce, SMM i više-manje bilo koji segment ove djelatnosti. Svima dobro ide - imaju reputaciju, imaju novce i imaju neku sigurnost... a do toga nisu došli tako da su skakali sa jedne stvari na drugu (što treba napravit u startu kad se sve proučava, al brzo, bez previše zadržavanja, samo da čovjek dobije neko općenito razumijevanje IM-a i online poslovanja), već su izabrali nešto gdje već imaju neke talente i predispozicije (a čak ni to nije potrebno uz dovoljnu determinaciju) i posvetili su se tome, upijali su sve informacije, vježbali, eksperimentirali, i sve ostalo je uslijedilo kao logična posljedica toga.

Odoh sad malo odmorit prste od ovog tipkanja. :)

N.

Ma šta ti je, ne radim JA to. Samo znam da NEKI DRUGI to rade. To što si napisao stoji, no uglavnom većina ljudi ne ide dalje od Copyscape čekiranja.. Nisam siguran, ali mislim da Copyscape ni ne očitava PDF fajlove (ispravi me ako griješim, no ja sam dosada spiskao jedno 500 kredita na Copyscape i nikad mi nije ispao PDF fajl - shvaćam da je zaključan induktivan :p, ali mislim da su premise više nego dovoljne).

Ne bih rekao da skačem (barem ne previše). Često me zalude neke "brand new" metode, ali uglavnom se držim istog seta "alata" za zaradu i pokušavam se ne rastegnit na više od 2 stvari odjednom (znam da je fokus na samo 1 stvar najbolja, ali valjda nisam još tolko sazrio :D)
 

M00nlander

Moćan
Tu od
9 Lis 2008
Postova
462
Wow Neo!
Zbilja sam impresioniran! (bez sarkazma). Nitko se nije još do sada tako detaljno nadovezao na moj post. Nisam neki kopirajter ali tebi to zbilja ide. Hvala na "piece of your mind".

Zanimljivo je što je sada pola 3 ujutro i nemam blagog pojma zašto sam još uvijek za računalom. Dobro, imam još samo ftp upload za jedan sajt koji koristim kao zanimaciju u slobodno vrijeme :)

Slažem se s tobom 100%
Negdje gjde neki vide prepreku drugi spaze priliku - valjda je to "normalno" ustrojstvo stvari kakve jesu.

Sjećam se davno kada sam pitao jednog marketera za savijet vezan za financije pa mi je rekao: "First take care of your financial life then ask me for and financial advice" - koliko god grubo zvuči istinito je. Jednom kada se uhvatiš u koštac s cijelim IM-om shvatiš da je vrijeme jedno od najdragocijenijih stvari koje posjeduješ. Naravno treba raditi i pametno i truditi se. Prepoznavanjem svojih prednosti i potencijala je samo 50% onoga što nas čini jer svatko kako god, ima mana i mora ih biti svjestan (jesi čitao buđenje svijesnosti?) - tek tada možemo postići svoje maksimalne potencijale.

Nakon dužeg vremena čitanja svih tih silnih knjiga o IM-u tj metoda sam shvatio da su oni tek mali komadić onoga i prva stepenica prema uspijehu. Druga je take action. Treća bi bila experience koji dobivamo iz te akcije tj. pothvata i onda slijede preinake i poboljšanja za kvalitetnije rezultate.

Ovim postom završavam današnji dan i odoh leći spavati :)
 

rovad

Legenda
Tu od
23 Srp 2009
Postova
937
Nadovezat ću se na Moonlanderov post.

Usudim se reć da su sve te IM metode što ih spominješ Moon, slične matematici u osnovnoj, srednjoj i nekim faksevima. Slično kao što se kod matematike uče logaritmi, limesi, derivacije itd. tako i u IM postoje takozvane "metode". No učenjem kako se koriste logaritmi, limesi, derivacije itd, mi u biti NE ZNAMO matematiku. Prosječan srednjoškolac/gimnazijalac sa solidnim "znanjem" matematike poznaje samo metode. Pitajte ga što je u BITI limes ili logaritam, neće znati. Zašto? Zato što se to i ne uči, važna je "samo" primjena toga u ostalim bliskim znanostima i disciplinama kao što su fizika, kemija, elektrotehnika, informatika itd.

Kod matematike je takva sistematika rada je sasvim opravdana s obzirom na globalnu standardiziranu praksu pretvaranja pojedinaca u "botove" koji će, s obzirom na vještine i usvojena znanja, biti usko specijalizirani za određena zanimanja i neće razumjeti ili uopće znati svrhu toga što rade. Radnik u tvornici na pokretnoj traci ne mora znati što radi taj zeleni gumb koji pokreće cijelu mašineriju.
Ne želim zvučati kao da insinuiram na nekakve teorije urote i globalne planove dominacije, ali neke stvari, kolko god ih se pokušava sakriti, su preočite kada se gleda ukupna slika.

U IM svijetu mi sebi takve stvari ne smijemo dopustiti. Mi konstantno moramo postavljati pitanja "kako" i "zašto". Npr uzmimo ovu metodu koju je postavio Black Dragon. Vjerojatno, tj sigurno može biti jako korisna za zaraditi navedenu sumu. No, nerazumijevanje srži funkcioniranja ove metode automatski stavlja gornje limite na nečiji online "biznis". Zašto pod navodnike? Pa zato što se takav pristup ne može ni nazvati biznisom, jer barem u teoriji svaki biznis uvijek u barem nekom malom pogledu može napredovati.

Tako i sve drugo. Netko može biti ekspert za SMM u smislu poznavanja svih "tajni" i trikova social bookmarking sajtova, FB-a, Myspace-a, Facebook-a i svih ostalih poznatih i manje poznatih, no svi ti trikovi i smicalice nisu ništa drugo nego upravo one matematičke metode - korisne, ali same po sebi u svojoj biti nerazumljive.

Malo mlaćenja slame u 3 ujutro, dobro dođe za živce...
 

Neosynthesist

Legenda
Tu od
21 Ruj 2009
Postova
550
M00nlander kaže:
Zanimljivo je što je sada pola 3 ujutro i nemam blagog pojma zašto sam još uvijek za računalom. Dobro, imam još samo ftp upload za jedan sajt koji koristim kao zanimaciju u slobodno vrijeme :)
Zato što je zabavnije i stimulativnije od čekanja da zaspeš, a vjerovatno i nisi nešto posebno umoran dok se baviš nečim što te zanima i što ti podiže nivo energije... also, tbh, ovdje postoji neki manji otpor... ne treba se presvlačit i namještat krevet. :D

M00nlander kaže:
Sjećam se davno kada sam pitao jednog marketera za savijet vezan za financije pa mi je rekao: "First take care of your financial life then ask me for and financial advice" - koliko god grubo zvuči istinito je. Jednom kada se uhvatiš u koštac s cijelim IM-om shvatiš da je vrijeme jedno od najdragocijenijih stvari koje posjeduješ. Naravno treba raditi i pametno i truditi se. Prepoznavanjem svojih prednosti i potencijala je samo 50% onoga što nas čini jer svatko kako god, ima mana i mora ih biti svjestan (jesi čitao buđenje svijesnosti?) - tek tada možemo postići svoje maksimalne potencijale.
Pa, ovo prvo je, parafrazirano - smanji gubitke pa onda ciljaj na to da povećaš dobitke, što je i u većini slučajeva logično. A ovo u vezi vremena, to me podsjeća na jedan princip koji sam pokupio od J. Abrahama, koji velik broj ljudi nekako ignorira (tbh, i sâm sam djelomično bio 'oblivious' što se tiče toga), a to je da čovjek realno sagleda na sve prednosti i 'assete' koje ima i koji će mu eventualno omogućit poslovni uspjeh - prvi od tih svih je vrijeme, dalje postoje određena znanja koja čovjek već ima, talenti, knjige, prilike za networking, gomila svakakvih prilika koje život baca pred njih (u maksimalno suptilnom formatu), pogodno mjesto za početak karijere (nije ni balkan tako loš u odnosu na neke zemlje gdje bi ljudi ekvivalentnog prosjeka inteligencije, ekvivalentnog prosjeka snage i radnih mogućnosti mogli postići i ekvivalentan radni efekt, samo što nemaju priliku), neki možda još žive na račun roditelja (hrana, struja, internet, itd), sve su to neke prednosti koje imaju i koje im stoje neiskorištene ako se ne angažiraju maksimalno i ako nisu brutalno iskreni prema sebi (što si i sâm gore referencirao). Sa konceptom svijesti, samo-svijesti, raznih izvedbi svega toga i sl. sam upoznat, tu knjigu ne znam al imao sam faze kad sam maksimalno to proučavo, i sad mi nešto vremena ode na to, tako da znam na čega misliš. Ja sam u neku ruku sljedbenik transhumanizma, PD-a, 4th Way-a (onoliko kolko čovjek vođen znanstvenih principima može podleći bilo čemu iz te kategorije, ali ovi su većim dijelom na racionalnoj strani) i Gjurdjeff je unutar svojih brojnih tomova razvijao par ideja koje su univerzalno primjenjive i koje bi svatko treba implementirat u svojem životu, a to je da čovjek konstantno teži napretku na svim razinama, bez deluzija, bez varki, bez besciljnog maštarenja, treba se prihvatit onakvim kakav je, gledat se kao stranca, i kritizirat kao što bi kritizirao stranca sa svim tim karakteristikama, 3 osnove razine na kojima treba slijedit put usavršavanja su mentalitet (općenito funkcioniranje mozga, kapacitet, kvaliteta razmišljanja, itd), emocije (svijesnost psihičkih i fizičkih (ie. osjećanja) manifestacija emocija i kontrola) i tijelo (BB), a jedna realna i kritična svjesnost je iznad svega toga i nadgleda aktualno stanje i kontrastu prema mjerama ideala (jedna od boljih Gurdjeffovih vježbi je ona da si u potpuno nasumičnim periodima kažete STOP!, zaustavite sva kretanja i razmišljanja, i analizirate sve aspekte svog postojanja i djelovanja u tome trenutku - u kojem ste trenutno filmu (a svi prolazimo kroz razne filme i snove tokom svakog dana), zašto, koji su uzroci, kolika je realna potreba za time, zapitajte se što radite i zašto, da li to izvodite na najbolji način na koji možete, koliko vas to približava ciljevima, o čemu razmišljate, zašto, kako, jel može bolje, koje emocije osjećate, čime su uzrokovane, gdje ih osjetite, jesu potrebne (pozitivne), itd, ima toga dosta, jezgra svega je akutna i širokokutna svjesnost i brutalna iskrenost. Malo mi je preopsežno sad radit sažetke njega, Orage-a ili Ouspenskog, ali ako nekog zanima više, neka ih googla, vrijedno je toga.

M00nlander kaže:
Nakon dužeg vremena čitanja svih tih silnih knjiga o IM-u tj metoda sam shvatio da su oni tek mali komadić onoga i prva stepenica prema uspijehu. Druga je take action. Treća bi bila experience koji dobivamo iz te akcije tj. pothvata i onda slijede preinake i poboljšanja za kvalitetnije rezultate.

Ovim postom završavam današnji dan i odoh leći spavati :)
Naravno, onaj standardni proces - nauči, probaj, vidi rezultate - gdje su bile greške, koje su njihove lekcije, analiziraj ih sa drugima, itd - i onda sve ponovo. Sama izvedba ovog principa čovjeka može dovesti među vodeće eksperte u njegovom području, a da ne spominjem i zadovoljstvo povećanjem kvalitete njegovog života općenito, jednom kad se čovjek opredijeli za usavršavanje svih aspekata svog djelovanja, nikad neće bit gori nego što je bio, samo postaje sve bolji.

Završavam i ja ovaj post a vjerujem i svoju kasnonoćnu ili ranojutarnju spisateljsku i konzultantsku funkciju ovdje, treba radit, tek je 3:40 AM.


Malo mlaćenja slame u 3 ujutro, dobro dođe za živce...
Je, provjereno. Dobra analogija sa matematikom, btw. :D
 

gupp

Član
Tu od
1 Ožu 2011
Postova
30
Ako moze pomoc
Gde treba da nadjem te ljude kojima treba prevodjenje iz pisanog u video format
Da li na nekom sajtu ili kako?
 

adsenseamater

Legenda
Tu od
10 Srp 2010
Postova
810
gupp kaže:
Ako moze pomoc
Gde treba da nadjem te ljude kojima treba prevodjenje iz pisanog u video format
Da li na nekom sajtu ili kako?

Freelancer.com ; ODesk.com ; Fiverr.com
 

Zemunac

Član
Tu od
3 Stu 2010
Postova
22
Zdravo svima... :)
Da li bi mozda neko mogao da mi pojasni ovaj deo knjige,koji mi uopste nije jasan. :(

"You need Microsoft PowerPoint and a multi-line "find and replace" text editor. What you do is open up a new text file. Then you copy and paste the article into that text file. Next, you do a "find and replace" and what you're going to find is a "period + a space", or literally ". "
You will replace it with a “return”. What you did was made each sentence its own line. And you did so in a few seconds. Great"


Naime,koji mi program treba da bih ovo izveo,i na koji nacin?
Hvala puno :)
 

britva63

Novi član
Tu od
5 Velj 2011
Postova
1
Nekontam nist, to je obicna konverzija teksta u video i da se tolko placa? gledao sam malo te stranice i opet mi nije jasno kako se prijaviti na neki posao? Izgleda da sam preveliki noob u tome :(
 
Na vrh