• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Uvod u content marketing

novii

Legenda
Tu od
24 Tra 2009
Postova
966
Evo jedne dobre knjige koja pokriva trenutne trndove, jer su one knjige iz starijih tema malo zaostale.

Uvod u content marketing -- izvor jasnoiglasno.com

citat

Što je sadržajni marketing? Koji su mu ključni elementi? Gdje počinje, a gdje završava?

Pripremili smo abecedu sadržajnoga marketinga koja odgovara na sva pitanja koja možda imate neodgovorena...

ABECEDA SADRŽAJNOG MARKETINGA

CILJANE SKUPINE

Kako bi sadržaj koji se kreira imao najbolji doseg te bio koristan i zanimljiv publici, potrebno je znati kome se taj sadržaj obraća. Poznavanje problema i potreba ciljane publike omogućava kreiranje za njih relevantnog sadržaja i optimalno njihovu konverziju u kupce, klijente ili korisnike.

CMS

Za kreiranje bilo kakvog mrežnog sadržaja neizostavno je imati pouzdan CMS (poput recimo WordPressa) koji pruža dovoljno različitih opcija i mogućnosti za prezentaciju i objavu sadržaja, a istovremeno nije pretjerano zahtjevan za korištenje kako ne bi otežavao posao.

CTA

Strateški pozicioniran, pomno isplaniran i dizajniran te detaljno testiran poziv na akciju ”kruna” je svakog objavljenog sadržaja.

DISTRIBUCIJA

Možete kreirati najkvalitetniji sadržaj na svijetu, no ako ga ne distribuirate publici – putem društvenih mreža, newslettera, oglašavanja – on neće imati nikakvog značajnijeg utjecaja niti dosega.

S društvenim mrežama promijenile su se naše internetske navike i umjesto da se bacamo u potragu za informacijama, uglavnom očekujemo da one dođu do nas putem dostupnih kanala. Osim toga, količina proizvedenih informacija na dnevnoj bazi izuzetno je velika te je potrebno ”pogurati” svoj kvalitetni sadržaj kako bi došao do ciljane publike.

...

http://www.jasnoiglasno.com/e-book-uvod-u-content-marketing-5453/
 
Na vrh