Davor Bomestar
Legenda
- Tu od
- 27 Lis 2008
- Postova
- 3,697
Bok ekipo,
moram priznat da u zadnje vrijeme mi je Upwork pao dosta u ocima i prije ovog zadnjeg incidenta sto sad imam. Dosta je opala kvaliteta, poslovi koji se nude dosta problema sa njima. No zbog toga sto se tu i tamo nadje stvarno dobrog klijenta nisam odustajao od Upworka. Imali smo 100% score i top rated badge, prakticki jos od prelaska sa Elancea takva je situacija.
Sada imam problem, radili smo 10 mjeseci na jednom projektu, sa mjesecnom uslugom, klijent je redovito placao mjesecne milestonove nakon sto smo mu poslali mjesecni izvjestaj emailom, znaci tek kad je vidio sta smo radili je on sam isao uplatit. Sada nakon svog tog vremena, klijent je zatvorio contract, ostavio nam los review i na disputeu trazi povrat novca. Ne pise za koliko ali posto je zatvoren contract ispada da trazi refund za cijeli iznos. Drugim rjecima, skoro godinu dana smo radili na projektu, i sad on zeli povrat novca za sve.
Da stvar bude gora, uz linkbuilding koji radimo slali smo prijedloge sta da promjeni na sajtu da ga unaprijedi, da poboljsa user experience i sve da bi imao rezultate. On to uopce ne zeli implementirat. Znaci digli smo mu Domain Authority za sad na DA30, on treba napravit On-site promjene da bi bolje rangirao ali odbija i jos se zalio Upworku na rezultate.
A zapravo najgore od svega jest sto imamo Terms of Service, gdje klijent nije potpisao ali smo na pocetku suradnje rekli da posalje email gdje napise i potvrduje uvjete suradnje.
Uglavno, to je fixed project, sa milestonovima koje je klijent svaki mjesec uplacivao, pokrenut je dispute valjda za cijeli iznos, nisam ni znao da je moguce da se zatrazi cijeli iznos. Prije je uvijek bilo da se moze samo escrow iznos disputat.
Znam da na forumu ima ekipe koja radi na upworku pa me zanima dali je itko ikad isao na arbitration njihov? Ako da kakva su iskustva?
Moram platit za arbitration da bi netko odlucivao $291.
Posto se radi o izrazito teskom klijentu sumnjam da ce htjeti dogovor sto upwork dispute osoba predlaze tako da nisam siguran kakva ce tu biti situacija.
Upwork dispute osoba mi se cini neka ovca jer smo prilozili Terms of Service i objasnili svaku stavku ali skroz su izignorirali to i po poruci mi se cini da su stali na stranu klijenta. Iako je arbitration kao nepristran Americka asocijacija za arbitraze zbog ovog dojma do sada kako su komunicirali sa Upworka imam dojam da ce arbitraza biti nepostena tj. duboko sumnjam da cemo dobit "posteno sudjenje". Problem je sto ako pristanem na arbitration onda prakticki pristajem na Zakonsku odluku arbitraze, nemam pravo na zalbu poslije itd.
Radi se o velikom iznosu, i ako bi morali platit taj iznos za prakticki godinu dana rada onda prakticki moram zatvorit firmu jer nemamo taj iznos sa strane. Nazalost, mnogo smo ulagali u projekte nasih klijenata i sad mi se obija u glavu sto nisam cuvao "sa strane" za crne dane.
Nakon ovog iskustva definitivno odlazimo sa Upworka i necu vise radit tamo, jer ovo je katastrofa, ali moram vidjet kako rjesit ovaj slucaj. Da sam znao da je ovo moguce na upworku i da nikako ne stite freelancere i projekte sa fixed paymentsima odavno bi otisao sa tog sajta.
Dali netko ima iskustva ili saznanja oko Upwork arbitrationa? Dali znate za slucaj da je netko odbio arbitration, sta onda?
Svaka pomoc je dobro dosla. Hvala!
moram priznat da u zadnje vrijeme mi je Upwork pao dosta u ocima i prije ovog zadnjeg incidenta sto sad imam. Dosta je opala kvaliteta, poslovi koji se nude dosta problema sa njima. No zbog toga sto se tu i tamo nadje stvarno dobrog klijenta nisam odustajao od Upworka. Imali smo 100% score i top rated badge, prakticki jos od prelaska sa Elancea takva je situacija.
Sada imam problem, radili smo 10 mjeseci na jednom projektu, sa mjesecnom uslugom, klijent je redovito placao mjesecne milestonove nakon sto smo mu poslali mjesecni izvjestaj emailom, znaci tek kad je vidio sta smo radili je on sam isao uplatit. Sada nakon svog tog vremena, klijent je zatvorio contract, ostavio nam los review i na disputeu trazi povrat novca. Ne pise za koliko ali posto je zatvoren contract ispada da trazi refund za cijeli iznos. Drugim rjecima, skoro godinu dana smo radili na projektu, i sad on zeli povrat novca za sve.
Da stvar bude gora, uz linkbuilding koji radimo slali smo prijedloge sta da promjeni na sajtu da ga unaprijedi, da poboljsa user experience i sve da bi imao rezultate. On to uopce ne zeli implementirat. Znaci digli smo mu Domain Authority za sad na DA30, on treba napravit On-site promjene da bi bolje rangirao ali odbija i jos se zalio Upworku na rezultate.
A zapravo najgore od svega jest sto imamo Terms of Service, gdje klijent nije potpisao ali smo na pocetku suradnje rekli da posalje email gdje napise i potvrduje uvjete suradnje.
Uglavno, to je fixed project, sa milestonovima koje je klijent svaki mjesec uplacivao, pokrenut je dispute valjda za cijeli iznos, nisam ni znao da je moguce da se zatrazi cijeli iznos. Prije je uvijek bilo da se moze samo escrow iznos disputat.
Znam da na forumu ima ekipe koja radi na upworku pa me zanima dali je itko ikad isao na arbitration njihov? Ako da kakva su iskustva?
Moram platit za arbitration da bi netko odlucivao $291.
Posto se radi o izrazito teskom klijentu sumnjam da ce htjeti dogovor sto upwork dispute osoba predlaze tako da nisam siguran kakva ce tu biti situacija.
Upwork dispute osoba mi se cini neka ovca jer smo prilozili Terms of Service i objasnili svaku stavku ali skroz su izignorirali to i po poruci mi se cini da su stali na stranu klijenta. Iako je arbitration kao nepristran Americka asocijacija za arbitraze zbog ovog dojma do sada kako su komunicirali sa Upworka imam dojam da ce arbitraza biti nepostena tj. duboko sumnjam da cemo dobit "posteno sudjenje". Problem je sto ako pristanem na arbitration onda prakticki pristajem na Zakonsku odluku arbitraze, nemam pravo na zalbu poslije itd.
Radi se o velikom iznosu, i ako bi morali platit taj iznos za prakticki godinu dana rada onda prakticki moram zatvorit firmu jer nemamo taj iznos sa strane. Nazalost, mnogo smo ulagali u projekte nasih klijenata i sad mi se obija u glavu sto nisam cuvao "sa strane" za crne dane.
Nakon ovog iskustva definitivno odlazimo sa Upworka i necu vise radit tamo, jer ovo je katastrofa, ali moram vidjet kako rjesit ovaj slucaj. Da sam znao da je ovo moguce na upworku i da nikako ne stite freelancere i projekte sa fixed paymentsima odavno bi otisao sa tog sajta.
Dali netko ima iskustva ili saznanja oko Upwork arbitrationa? Dali znate za slucaj da je netko odbio arbitration, sta onda?
Svaka pomoc je dobro dosla. Hvala!