Davor Bomestar
Legenda
- Tu od
- 27 Lis 2008
- Postova
- 3,697
Kad sam vec krenuo pokrivati Link Building metode bilo bi glupo da ne spomenemo i svima poznate direktorije. Ali odmah da dam do znanja da nisam bas obozavatelj ove metode a i s vremenom ova metoda sve vise i vise gubi na znacaju iako je jos uvijek dovoljno korisna da se isplati ju koristit. Ali ako informacije koje napisem nisu potpune, detaljne i tocne to je samo zato jer uopce vise ne proucavam zbivanja na tom polju. Trenutacno mi ne treba da ju koristim tj. ne uklapa se u trenutni poslovni plan a ako mi bude trebala outsourcat cu samo da ne moram razmisljat o tome
Pa da krenemo malo detaljnije.. Direktoriji su klasicne skupine stranica gdje vi prijavite url, opis, title, mail itd. Onda oni u vecini slucaja nakon 1-2-3 mjeseca pregledaju vasu prijavu pa odluce dali ce vas ukljucit u njihov direktoriji. Problem kod direktorija je taj sto je jedna od najlaksih metoda gradnje linkova pa se spameri masovno koriste njima. Radi tog razloga Google je s vremenom a mozda ce i dalje, smanjivao vrijednost linkova iz direktorija. Nekada ste sa 1000 link dirova mogli biti gazda na trazilicama, danas na direktorije se treba gledat samo kao dodatak link buildingu ali ne kao kljucan faktor. Recimo da bi 10% linkova/truda trebalo otpadati na direktorije.
Iako ni sami generalni direktoriji nisu losi ipak bi trebali malo vise truda ulozit u lokalne i niche direktorije tj. takozvane vertikalne direktorije. Probajte potrazit direktorije od vase regije/zupanije, od vaseg grada, od vase lokalne gospodarske komore, udruge poduzetnika, bilo sto je vezana uz vas posao. Probajte naci internacionalne direktorije vezane uz vasu djelatnost (nichu), probajte neci opcenite lokalne direktorije itd.
Bruno sa www.seo.hr je pisao dosta o direktorijima pa tamo mozete potrazit dodatne informacije o tome.
A popis lokalnih direktorija pogledajte na ovom threadu
https://internetzarada.org/top-lista-domacih-web-direktorija-imenika-t-188.html
Gledajte da direktoriji na koje prijavljujete imaju sto veci Page Rank iako po jednoj teoriji nije lose prijavljivati na nove direktorije bez Page Ranka jer ce njihov vlasnik radit na promociji te ce taj dir jednog dana imati i veci Page Rank. Probajte napravit analizu dali je neki odredjeni dir penaliziran ili ne, ako ne rangira za svoje ime ili ako cak ni sa ukucanim url-om direktorija ga nema na rezultatima to je 100% penalizirano od strane Googla.
Obvezno treba mjenjat tj. kombinirat title-ove jer oni su vam anchor text a nije dobro da svi linkovi koji linkaju prema vasoj stranici imaju isti anchor text. Primjerice trgovina bicikala bi trebala koristi naslove kao "bicikle", "trgovina bicikala", "povoljne bicikle", "bike shop","Bicikle - Bike shop" itd.
Nije lose varirat i sa descriptionom.
Trebali bi gledati da postepeno prijavljujete iz jednog razloga. Kod vecine dirova je biti potrebna provjera no kod nekih to je automatski i ako odjednom prijavite previse linkova automatski cete dobit previse linkova odjednom, zato bolje polako i raznovrsno.
Preskacite direktorije koji su presli u placene i izbjegavajte direktorije koji traze backlink. U tolikom moru direktorija nema smisla placat i postavljati link prema tim stranicama. Vecina dirova kad postanu malo jaci i popularniji postanu placeni tako da nemojte izbjegavati direktorije sa niskim Page Rankom (osim ako je sajt bas penaliziran).
Jos jedna napomena sto sam skoro zaboravio. Ako imate blog, samostalan ili u sklopu stranice (a ja vam svakako preporucam da ga imate) mozete trebate prijaviti svoj blog i u blog direktorije. Dole pod resursi imate stranicu na kojoj ima oko 200ak blog direktorija za prijavit.
Kako prijavljivati?
Rucno :nono
Mozete sami probati rucno naravno uz pomoc RoboForma u koj unesete podatke i onda uz 2 klika ispunite sve porebne podatke, jedina tlaka je ukucavati captchu. Tako sam ja nekad radio.
Submitter Programi
Mozete koristit submitter programe. Sad cu ih nabrojit i vecina ima free/demo verziju za skinut sa odredjenim brojem dirova. Kad ukombinirate sve te programe mozete besplatno putem njih prijavit na podosta direktorija. Vecina su poluautomatski tj. u smislu da vam oni ispunjavaju obrasce a vi izabirete kategoriju ako on nemoze odredit, vi ukucavate captchu te klikcete botun.
Fast Directory Submitter
http://www.fastdirectorysubmitter.com/
Nemam pojma kakav je ali prijavljuje na 2000 dirova a free moze 150.
SliQ Submitter
http://www.sliqtools.co.uk/directory-submission-tool.aspx
Koliko ja vidim ovo je potpuno besplatan semi-automatic submiter koji prijavljuje na 1200 direktorija.
ImWishList Directory Submitter
http://directorysubmitter.imwishlist.com/
Free moze na 80ak dirova, polu automatski a kad kupite original moze na nekih 300ak automatski i jos 200 poluautomatski tako nes.
digiXMAS Directory Submitter
http://www.digixmas.com/directory-submitter.php
Ovaj sam ja davno koristio i prijavio sam na nekih 200-300 dirova. Trajalo je dosta ali stranica mi je dobrim djelom ovom metodom dosla na PR3.
SubmitEaze
http://www.submiteaze.com/
Koristio ga davno ali nema bas previse free dirova za prijavit.
Servisi za prijavljivanje i Outsourcanje
Možete probati na freelance sajtovima potraziti ljude koji ce vam to napraviti za sitno, ako vam se neda traziti postoje gotovi servisi koji vam nude te stvari.
Manual Directory Submission Services
http://manualdirectorysubmissionservice.com/
Nemam blage veze kakvi su, samo sam naletio na ovaj link i cini se povoljno no koristite na vlastitu odgovornost.
Directory Maximizer
http://www.directorymaximizer.com/
Za ove sam cuo dosta dobrih komentara. Ljudi su zadovoljni njima, i mozda su malo skuplji od ostalih al po onome sto cujem svakako se isplati. Salju vam ispis di su sve prijavili i mozete cak kontrolirati koliko brzo vam prijavljuju. Iako ih nisam sam koristio ali da mi treba ja bi definitivno izabrao ove a vjerojatno ubuduce i hocu. Naplacuju 14 centi po direktoriju pa si mozete poceti i sa malim brojem prijava pa drugi put nastaviti sa drugima. Vode evidenciju na koje su vam prijavili pa vam nece drugi put prijavljivati na iste, uglavnom definitivno se isplati kod ovih po meni.
Resursi
Neda mi se sad trazit raznorazne liste s obzirom da imate i programe i servise ali eto ako bas ocete preporucam vam opet ovaj sajt gdje ima ukupno 11,000 dirova raznoraznih a generalnih free dirova oko 2600.
http://www.web-directories.ws/
I ovdje lista od 900 direktorija.
http://www.addurl.nu/
Case study
SEO za vlastitu stranicu sam radio pocetkom ove godine a radio sam ga nekih 2 mjeseca. Vecina stranica s kojih sam dobio linkove su bili direktoriji, iako sam aktivno trazio i druga mjesta. Stranica mi dosta dobro rangira za pojmove koje sam ciljao, negdje oko 3-4 mjesta. No to je na google.com, za google.hr mi je 15ak mjesta losiji ranking.
Case study 2
Dok sam bio radio LB za vlastitu stranicu bio sam cesto u direktorijima opazao jednu domacu stranicu koja je tamo prijavljena. Izanalizirao sam tu stranicu i uocio da je 90% linkova po mojoj procjeni sa direktorija tako da je ranking te stranice potpuno ovisan o direktorijima. Dali je to dugorocna strategija ovisit samo i dirovima? Vjerojatno nije, ali vec nekih godinu dana rangira na 2 poziciji za pojam "oglasnik" na google.com dok je na google.hr na 15 poziciji, sto potvrduje moju tvrdnju da stranica koja ima pretezito inozemne linkove ce dobro rangirati na .com a losije na .hr googlu.
Stranica o kojoj se radi jest..
http://www.malavrata.com
napravite analizu backlinkova pa ce te vidjeti da su pretezito iz direktorija tako da po meni ovo pokazuje da direktoriji ipak jos uvijek nesto vrijede. No da idem loviti taj pojam mislim da bi zgazio i malavrata i plavi oglasnik, mala vrata zato sto na sve te direktorije i ja mogu prijavit a jos bi koristio sve ostale LB metode koje sam nave a plavi oglasnik zato sto ima 165 000 linkova ali su to sve linkovi sa svojih sestrinskih stranica i to su "site wide" linkovi te na svakom napravljenom oglasu se pojavi novi link prema nekoj stranici. Iz tog razloga plavi oglasnik ima toliko linkova, tako da kolicina isto znaci ali sa kvalitnom SEO kampanjom mislim da bi ga se moglo skinuti sa trona.
I posto sam opet umoran od pisanja za kraj necu nis vise pisat nego cu samo staviti c/p jednog komentara.
---------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
SEO Optimizacija
SEO - Link Building Direktorijima
SEO - Link Building Clancima (Article Marketing)
SEO - Link Building s Web 2.0 Social Site-ovima i Besplatnim Blogovima
SEO - Link Building Forumima
SEO - Link Building Blog Komentiranjem
SEO - Link Building CSS Galerijama
SEO - Link Building RSS Feedovima
SEO - Link Building Press Releasevima (objavama za medije)
--
Marketing putem Social Siteova
Pa da krenemo malo detaljnije.. Direktoriji su klasicne skupine stranica gdje vi prijavite url, opis, title, mail itd. Onda oni u vecini slucaja nakon 1-2-3 mjeseca pregledaju vasu prijavu pa odluce dali ce vas ukljucit u njihov direktoriji. Problem kod direktorija je taj sto je jedna od najlaksih metoda gradnje linkova pa se spameri masovno koriste njima. Radi tog razloga Google je s vremenom a mozda ce i dalje, smanjivao vrijednost linkova iz direktorija. Nekada ste sa 1000 link dirova mogli biti gazda na trazilicama, danas na direktorije se treba gledat samo kao dodatak link buildingu ali ne kao kljucan faktor. Recimo da bi 10% linkova/truda trebalo otpadati na direktorije.
Iako ni sami generalni direktoriji nisu losi ipak bi trebali malo vise truda ulozit u lokalne i niche direktorije tj. takozvane vertikalne direktorije. Probajte potrazit direktorije od vase regije/zupanije, od vaseg grada, od vase lokalne gospodarske komore, udruge poduzetnika, bilo sto je vezana uz vas posao. Probajte naci internacionalne direktorije vezane uz vasu djelatnost (nichu), probajte neci opcenite lokalne direktorije itd.
Bruno sa www.seo.hr je pisao dosta o direktorijima pa tamo mozete potrazit dodatne informacije o tome.
A popis lokalnih direktorija pogledajte na ovom threadu
https://internetzarada.org/top-lista-domacih-web-direktorija-imenika-t-188.html
Gledajte da direktoriji na koje prijavljujete imaju sto veci Page Rank iako po jednoj teoriji nije lose prijavljivati na nove direktorije bez Page Ranka jer ce njihov vlasnik radit na promociji te ce taj dir jednog dana imati i veci Page Rank. Probajte napravit analizu dali je neki odredjeni dir penaliziran ili ne, ako ne rangira za svoje ime ili ako cak ni sa ukucanim url-om direktorija ga nema na rezultatima to je 100% penalizirano od strane Googla.
Obvezno treba mjenjat tj. kombinirat title-ove jer oni su vam anchor text a nije dobro da svi linkovi koji linkaju prema vasoj stranici imaju isti anchor text. Primjerice trgovina bicikala bi trebala koristi naslove kao "bicikle", "trgovina bicikala", "povoljne bicikle", "bike shop","Bicikle - Bike shop" itd.
Nije lose varirat i sa descriptionom.
Trebali bi gledati da postepeno prijavljujete iz jednog razloga. Kod vecine dirova je biti potrebna provjera no kod nekih to je automatski i ako odjednom prijavite previse linkova automatski cete dobit previse linkova odjednom, zato bolje polako i raznovrsno.
Preskacite direktorije koji su presli u placene i izbjegavajte direktorije koji traze backlink. U tolikom moru direktorija nema smisla placat i postavljati link prema tim stranicama. Vecina dirova kad postanu malo jaci i popularniji postanu placeni tako da nemojte izbjegavati direktorije sa niskim Page Rankom (osim ako je sajt bas penaliziran).
Jos jedna napomena sto sam skoro zaboravio. Ako imate blog, samostalan ili u sklopu stranice (a ja vam svakako preporucam da ga imate) mozete trebate prijaviti svoj blog i u blog direktorije. Dole pod resursi imate stranicu na kojoj ima oko 200ak blog direktorija za prijavit.
Kako prijavljivati?
Rucno :nono
Mozete sami probati rucno naravno uz pomoc RoboForma u koj unesete podatke i onda uz 2 klika ispunite sve porebne podatke, jedina tlaka je ukucavati captchu. Tako sam ja nekad radio.
Submitter Programi
Mozete koristit submitter programe. Sad cu ih nabrojit i vecina ima free/demo verziju za skinut sa odredjenim brojem dirova. Kad ukombinirate sve te programe mozete besplatno putem njih prijavit na podosta direktorija. Vecina su poluautomatski tj. u smislu da vam oni ispunjavaju obrasce a vi izabirete kategoriju ako on nemoze odredit, vi ukucavate captchu te klikcete botun.
Fast Directory Submitter
http://www.fastdirectorysubmitter.com/
Nemam pojma kakav je ali prijavljuje na 2000 dirova a free moze 150.
SliQ Submitter
http://www.sliqtools.co.uk/directory-submission-tool.aspx
Koliko ja vidim ovo je potpuno besplatan semi-automatic submiter koji prijavljuje na 1200 direktorija.
ImWishList Directory Submitter
http://directorysubmitter.imwishlist.com/
Free moze na 80ak dirova, polu automatski a kad kupite original moze na nekih 300ak automatski i jos 200 poluautomatski tako nes.
digiXMAS Directory Submitter
http://www.digixmas.com/directory-submitter.php
Ovaj sam ja davno koristio i prijavio sam na nekih 200-300 dirova. Trajalo je dosta ali stranica mi je dobrim djelom ovom metodom dosla na PR3.
SubmitEaze
http://www.submiteaze.com/
Koristio ga davno ali nema bas previse free dirova za prijavit.
Servisi za prijavljivanje i Outsourcanje
Možete probati na freelance sajtovima potraziti ljude koji ce vam to napraviti za sitno, ako vam se neda traziti postoje gotovi servisi koji vam nude te stvari.
Manual Directory Submission Services
http://manualdirectorysubmissionservice.com/
Nemam blage veze kakvi su, samo sam naletio na ovaj link i cini se povoljno no koristite na vlastitu odgovornost.
Directory Maximizer
http://www.directorymaximizer.com/
Za ove sam cuo dosta dobrih komentara. Ljudi su zadovoljni njima, i mozda su malo skuplji od ostalih al po onome sto cujem svakako se isplati. Salju vam ispis di su sve prijavili i mozete cak kontrolirati koliko brzo vam prijavljuju. Iako ih nisam sam koristio ali da mi treba ja bi definitivno izabrao ove a vjerojatno ubuduce i hocu. Naplacuju 14 centi po direktoriju pa si mozete poceti i sa malim brojem prijava pa drugi put nastaviti sa drugima. Vode evidenciju na koje su vam prijavili pa vam nece drugi put prijavljivati na iste, uglavnom definitivno se isplati kod ovih po meni.
Resursi
Neda mi se sad trazit raznorazne liste s obzirom da imate i programe i servise ali eto ako bas ocete preporucam vam opet ovaj sajt gdje ima ukupno 11,000 dirova raznoraznih a generalnih free dirova oko 2600.
http://www.web-directories.ws/
I ovdje lista od 900 direktorija.
http://www.addurl.nu/
Case study
SEO za vlastitu stranicu sam radio pocetkom ove godine a radio sam ga nekih 2 mjeseca. Vecina stranica s kojih sam dobio linkove su bili direktoriji, iako sam aktivno trazio i druga mjesta. Stranica mi dosta dobro rangira za pojmove koje sam ciljao, negdje oko 3-4 mjesta. No to je na google.com, za google.hr mi je 15ak mjesta losiji ranking.
Case study 2
Dok sam bio radio LB za vlastitu stranicu bio sam cesto u direktorijima opazao jednu domacu stranicu koja je tamo prijavljena. Izanalizirao sam tu stranicu i uocio da je 90% linkova po mojoj procjeni sa direktorija tako da je ranking te stranice potpuno ovisan o direktorijima. Dali je to dugorocna strategija ovisit samo i dirovima? Vjerojatno nije, ali vec nekih godinu dana rangira na 2 poziciji za pojam "oglasnik" na google.com dok je na google.hr na 15 poziciji, sto potvrduje moju tvrdnju da stranica koja ima pretezito inozemne linkove ce dobro rangirati na .com a losije na .hr googlu.
Stranica o kojoj se radi jest..
http://www.malavrata.com
napravite analizu backlinkova pa ce te vidjeti da su pretezito iz direktorija tako da po meni ovo pokazuje da direktoriji ipak jos uvijek nesto vrijede. No da idem loviti taj pojam mislim da bi zgazio i malavrata i plavi oglasnik, mala vrata zato sto na sve te direktorije i ja mogu prijavit a jos bi koristio sve ostale LB metode koje sam nave a plavi oglasnik zato sto ima 165 000 linkova ali su to sve linkovi sa svojih sestrinskih stranica i to su "site wide" linkovi te na svakom napravljenom oglasu se pojavi novi link prema nekoj stranici. Iz tog razloga plavi oglasnik ima toliko linkova, tako da kolicina isto znaci ali sa kvalitnom SEO kampanjom mislim da bi ga se moglo skinuti sa trona.
I posto sam opet umoran od pisanja za kraj necu nis vise pisat nego cu samo staviti c/p jednog komentara.
Outsource manual submissions to relevant and high ranking directories. This has cost me about $50 on average to get 500 manual submissions. Make sure you vary your title, description, and anchor text links(if any) and also make sure to get the list of submissions once the project is done.
I've had niche wh sites go from pr1 to pr4 almost overnight with quality manual submission.
---------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
SEO Optimizacija
SEO - Link Building Direktorijima
SEO - Link Building Clancima (Article Marketing)
SEO - Link Building s Web 2.0 Social Site-ovima i Besplatnim Blogovima
SEO - Link Building Forumima
SEO - Link Building Blog Komentiranjem
SEO - Link Building CSS Galerijama
SEO - Link Building RSS Feedovima
SEO - Link Building Press Releasevima (objavama za medije)
--
Marketing putem Social Siteova