• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

SEO ili redizajn?

OOOO1

Član
Tu od
1 Ožu 2011
Postova
13
Pitanje prosto a odgovroi razlicit. Zanima me misljenje na ovom formu da li vredi nastaviti rad na SEO ili ipak redizajnirati (onpage) sajt:

www.dasmont.com

Hvala
 
Ili niko nece ili ovo i nije mesto za komentarisanje. Pogledao sam sajt, u stvari ne znam da li ima jeftiniji sablon, u koji je nabacan tekst. Nema tu pomoci, oruk iz pocetka, jos ako se i naplati redizajn, svima fino.
 
Ne znam koja je firma radila, ali evo jedan primer

primer4.gif


Ovo je prinscren, šta se ispisuje prilikom pretrage preko Googla. Primer je zaista simptomatičan, site description je katastrofa.

Kod:
<meta name="description" content="Srafovi stolarija, burgije, alati" />

Pa na tom sajtu nije ni počet SEO, kako se onda može sa time nastaviti, :waving

Inače nije loše što se tiče izgleda, mada ja gotivim minimalizam.
 
Tko god da je radio stranicu, nije imao SEO pristup. Ne vidim content pa me zanima jeli SEO proces i započet. Slike na naslovnici su grupirane u jednu veliku sliku koja čak nije ni mapirana (barem to).
Tip: krenuti od početka. Ako već nema nekog sadržaja onda staviti svaku sliku posebno, opis te slike, ALT tag, naslov itd....
 
- TITLE - Šrafovi, alati i oprema za stolaruju | DASMONT
- DESCRIPTION - ne treba ti. Google će iz sadržaja izvući relevantan text ( na stranici sa šarafima, ispod slike, napiši stotinjak riječi o šarafima - npr. gdje se proizvode, zašto su najbolji izbor za kupovinu itd.)
- KEYWORDS - ne trebaju ti jer za Google nemaju značaja
- Text inbound linkova ti je većinom SRAFOVI umjesto ŠRAFOVI
- na naslovnoj stranici si previše puta upotrijebio riječ 'šrafovi' ( umjesto "turbo šrafovi, metalni tipl šrafovi itd. - upotrijebi "turbo i metalni tipl šrafovi, pleh i špan šrafovi - i tako smanji preveliku gustoću ključnih riječi).
- H1 - ponovi TITLE tag ( Šrafovi, alati i oprema za stolariju DASMONT )
- H2 tagovi su ti Poizvodi i Brza pošta - stavi nešto relevantnije u njih
- stavi img alt na ovu sliku sa šarafima i napiši - šrafovi, alati i oprema za stolariju
- Ne treba ti redizajn, samo malo logičnog pospremanja i to je to - konkurencija je ionako nikakva
Eto toliko za moj prvi post, tek toliko da opravdam link u potpisu :) i da vas pozdravim.
 
Cantona1966 kaže:
- TITLE - Šrafovi, alati i oprema za stolaruju | DASMONT
- DESCRIPTION - ne treba ti. Google će iz sadržaja izvući relevantan text ( na stranici sa šarafima, ispod slike, napiši stotinjak riječi o šarafima - npr. gdje se proizvode, zašto su najbolji izbor za kupovinu itd.)
- KEYWORDS - ne trebaju ti jer za Google nemaju značaja
- Text inbound linkova ti je većinom SRAFOVI umjesto ŠRAFOVI
- na naslovnoj stranici si previše puta upotrijebio riječ 'šrafovi' ( umjesto "turbo šrafovi, metalni tipl šrafovi itd. - upotrijebi "turbo i metalni tipl šrafovi, pleh i špan šrafovi - i tako smanji preveliku gustoću ključnih riječi).
- H1 - ponovi TITLE tag ( Šrafovi, alati i oprema za stolariju DASMONT )
- H2 tagovi su ti Poizvodi i Brza pošta - stavi nešto relevantnije u njih
- stavi img alt na ovu sliku sa šarafima i napiši - šrafovi, alati i oprema za stolariju
- Ne treba ti redizajn, samo malo logičnog pospremanja i to je to - konkurencija je ionako nikakva
Eto toliko za moj prvi post, tek toliko da opravdam link u potpisu :) i da vas pozdravim.

Neznam jel to navodiš iz iskustva jer samo sputavaš čovjeka dezinformacijama.

Description: kratak sažetak tvog sajta s navedenim keywordsima
Keywords: Navedi 10tak keywordsa koji su najznačajniji za tvoj sajt
Neznam za šrafove, ali nekaže li se šarafi? (pardon ako griješim ne želim nikoga vrijeđati)

- na naslovnoj stranici si previše puta upotrijebio riječ 'šrafovi' ( umjesto "turbo šrafovi, metalni tipl šrafovi itd. - upotrijebi "turbo i metalni tipl šrafovi, pleh i špan šrafovi - i tako smanji preveliku gustoću ključnih riječi <- napiši neki konkretan tekst, nemoj samo nabarajati.

Dodaj tekstualnog sadržaja na stranicu.

- ja bi na tvom mjestu promijenio dizajn i pročitao malo SEO sekciju na ovom forumu ;)

Usput moja ponuda vrijedi - napravim ti dizajn for free PM-aj me ako si zainteresiran
 
Cantona1966 kaže:
Po čemu je izostavljanje Descriptiona i Keywordsa dezinformacija ?

Zato sto description treba da natera potencijalnog posetioca da ode bas na tvoj sajt od ostalih koji su mu prikazani na pretrazivacu. Zasto pustiti Google-u da sam izvlaci tekst i tako verovatno smanji mogucu posetu.
 
jokara25 kaže:
Zasto pustiti Google-u da sam izvlaci tekst i tako verovatno smanji mogucu posetu.

Zato što u slučaju DASMONT-a imamo tri pojma koja uzimamo u obzir a to su 'šrafovi', 'alati' i 'oprema za stolariju'.
Zato je bolje tekstualni sadržaj podijeliti u tri sekcije i svaku od njih nasloviti H2 tagom, i pustiti Google-u da u SERP-u, ispod Title-a, sam 'izvuče' tekst.
- Ako netko bude tražio šarafe dobit će:

Šrafovi, alati i oprema za stolariju | DASMONT
Najveći izbor šrafova proizvedenih u Njemačkoj po najvišim europskim standardima...

- Tko bude tražio opremu za stolariju dobit će:

Šrafovi, alati i oprema za stolariju | DASMONT
Najveći izbor kvalitetne stolarske opreme u toj i toj državi po prihvatljivim cijenama....
itd.

Što se tiče privlačenja posjetilaca description tagovima, šta vrijedi posjet ako sadržaj koji se nudi na sajtu nije informativan u pogledu cijene, dostupnosti ili kvalitete artikla?
 
Cantona1966 kaže:
Zato što u slučaju DASMONT-a imamo tri pojma koja uzimamo u obzir a to su 'šrafovi', 'alati' i 'oprema za stolariju'.
Zato je bolje tekstualni sadržaj podijeliti u tri sekcije i svaku od njih nasloviti H2 tagom, i pustiti Google-u da u SERP-u, ispod Title-a, sam 'izvuče' tekst.
- Ako netko bude tražio šarafe dobit će:

Šrafovi, alati i oprema za stolariju | DASMONT
Najveći izbor šrafova proizvedenih u Njemačkoj po najvišim europskim standardima...

- Tko bude tražio opremu za stolariju dobit će:

Šrafovi, alati i oprema za stolariju | DASMONT
Najveći izbor kvalitetne stolarske opreme u toj i toj državi po prihvatljivim cijenama....
itd.

Što se tiče privlačenja posjetilaca description tagovima, šta vrijedi posjet ako sadržaj koji se nudi na sajtu nije informativan u pogledu cijene, dostupnosti ili kvalitete artikla?

Pa vidi, ti imas ovde u meniju sa leve strane kategorije: srafovi, burgije, alati... To su sve zasebne stranice, sto znaci da ako neko kuca "srafovi" ne bi trebalo da mu izbaci naslovnu stranicu vec ovu zasebnu o srafovima, a svaka stranica treba da ima zaseban description, a ne da na svakoj bude ovaj sa naslovne. Znaci na toj stranici srafovi lepo ubacis description: Najveći izbor šrafova proizvedenih u Njemačkoj po najvišim europskim standardima...

A sto se tice ovog drugog dela. Kazes sta vredi ako sajt nije informativan u pogledu cijene, dostupnosti ili kvalitete artikla? Pa ne kontam te bas... Naravno da je u tom slucaju manje vise nebitno, ali mi ovde pricamo o "normalnim" uslovima u kojima imas "dobru uslugu" ali za tu uslugu treba neko da sazna. Prvi cilj je privuci posetioca da klikne na tvoj sajt u rezultatima, a ostalo je druga tema.
 
Došli smo u pat poziciju.
Ne treba svaka podstranica imati description već treba imati različit sadržaj a pravilno interno linkanje će dovesti do tzv. dvostrukog listing-a gdje će naslovna stranica biti ispred ove sa npr. šarafima jer više vanjskih linkova vodi na nju.
Ako si uz to i prvi u SERP-u, bez obzira na description, posjete su zagarantirane.
 
Ovo je i vise nego tragicno, ovo je mogla svaka baba iz komsiluka da vam uradi za 10-15€ ovakav sajt, a vi koliko vidim iznajmili TeshaDesign za 200€ da vam to odradi. Ajd dizajn manje vise, moze se reci da je ok, ali sigurno da bi trebalo da se doda malo vise sadrzaja. Tragicna stvar u ovom sajtu je sto vam nisu upisali na title tagove, mislim to je stvarno i vise nego neozbiljno, to je valjda nesto osnovno. Moj predlog vam je da dodate sadrzaja i da to sve izgleda malo punije, a seo vam svakako treba o tome ne vredi ni raspravljati.

Ja koliko vidim ovaj lik se uopste i ne ukljucuje u temu, pa s obzirom da on nije zainteresovan, mislim da stvarno nije ni cudo da mu ovako sklepaju sajt.
 
Back
Na vrh