Referentni dimeni analytics vs webmaster

promoterka1

Član
Tu od
1 Ruj 2013
Poruka
25
Ovako,

po google analytics kako sam pratio trebao bih imati oko 30 referentnih domena za sajt star mesec dana, dok po webmaster tools pise da imam 8

takodje kod webmaster tols imam jedan referentni domen koji nemam u analyticsu.

Sta je merodavno?
 

adikcija

Iskusan lik
Tu od
23 Lip 2013
Poruka
305
promoterka1 kaže:
Ovako,

po google analytics kako sam pratio trebao bih imati oko 30 referentnih domena za sajt star mesec dana, dok po webmaster tools pise da imam 8

takodje kod webmaster tols imam jedan referentni domen koji nemam u analyticsu.

Sta je merodavno?

To nije isto. Analytics pokazuje posjete. Dakle pokazuje oo što su browseri prijavili odakle su došli. Tu postoji velika mogućnost manipulacije.

WMT pokazuje koji su relavanti linkovi. To znači da ih je google bot pronašao i da smatra da su relevantni, što god to značilo.

Ako ima nešto u WMT a nema u analyticsu, to znači da nitko ije došao preko linka, ali da link postoji.

Mjerodavno za što?
 

promoterka1

Član
Tu od
1 Ruj 2013
Poruka
25
adikcija kaže:
promoterka1 kaže:
Ovako,

po google analytics kako sam pratio trebao bih imati oko 30 referentnih domena za sajt star mesec dana, dok po webmaster tools pise da imam 8

takodje kod webmaster tols imam jedan referentni domen koji nemam u analyticsu.

Sta je merodavno?

To nije isto. Analytics pokazuje posjete. Dakle pokazuje oo što su browseri prijavili odakle su došli. Tu postoji velika mogućnost manipulacije.

WMT pokazuje koji su relavanti linkovi. To znači da ih je google bot pronašao i da smatra da su relevantni, što god to značilo.

Ako ima nešto u WMT a nema u analyticsu, to znači da nitko ije došao preko linka, ali da link postoji.

Mjerodavno za što?

merodavno za izracunavanje PR-a
 

adikcija

Iskusan lik
Tu od
23 Lip 2013
Poruka
305
promoterka1 kaže:
adikcija kaže:
To nije isto. Analytics pokazuje posjete. Dakle pokazuje oo što su browseri prijavili odakle su došli. Tu postoji velika mogućnost manipulacije.

WMT pokazuje koji su relavanti linkovi. To znači da ih je google bot pronašao i da smatra da su relevantni, što god to značilo.

Ako ima nešto u WMT a nema u analyticsu, to znači da nitko ije došao preko linka, ali da link postoji.

Mjerodavno za što?

merodavno za izracunavanje PR-a

Tko zna kako se izračunava PR, osim nekolicine u Googleu? Ali podaci u Analyticsu sigurno nemaju veze s PRom, PR je isti, koristi li sajt Analytics ili ne.
 
Na vrh