Twitter Osnove Twittera i Kako Zaraditi na Twitteru

aktion

Aktivni član
Tu od
18 Tra 2013
Poruka
131
Osnove Twittera i Kako Zaraditi na Twitteru

1. Uvod
2. Vaš Profil
3. Twitovi
4. Kako do Pratilaca
5. Načini Monetizacije
6. Izvod



1. Uvod

Postoje razni mitovi i zablude koje kruže okolo vezani za Twiter i njegovu korisnost u današnjem marketingu i internet zaradi generalno. Neke od njih ćemo rešiti ovde, dok je sve ostalo stvar testiranja i ukusa. Twitter kao platforma je u današnje vreme postao jako zapostavljeno sredstvo promocije jer : „Od njega nema vajde“ kako se to popularno predstavlja od strane svih onih koji na njemu debelo zarađuju. Međutim, to ne može biti dalje od istine. Twitter je danas moćniji nego ikada. Prednost Twittera kao platforme je u tome sto se kroz njega moze stvoriti svesnost kod velikog broja ljudi o nekom proizvodu koji tek izlazi na tržište ili averzija prema istom. Zato velike kompanije plaćaju twitove u kojima ih twiteraši hvale. Još jedna od prednosti Twittera je u tome što populacija ove platforme je toliko raznovrsna da za svakog postoji publika i ne postoji proizvod (pravilno plasiran) da ovde ne može naći svoje obožavaoce.

Ono što je bitno da zapamtite je da ovde, možda daleko više nego u svim ostalim metodama zarade na internetu, treba strpljenja i truda za postizanje dobrih rezultata.



2. Vaš profil

Sam početak vaše Twitter karijere je jedan od odlučujućih trenutaka u kome ako se pogreši posledice mogu biti katastrofalne. Kreiranje profila na Twitteru je mesto gde 90% ljudi „padne na ispitu“.

Prva greška je u tome što ljudi biraju svoj username nasumično. Činjenica je da se može promeniti naknadno, ali je za vaš posao jako bitno da koristite nešto što je povezano sa vašom branšom (niche). Apsurdno je koristiti username kao što je LUDAK981 a vi prodajete cveće. Stoga odaberite solidno korisničko ime.

Popunite vaš profil. Tačka po tom pitanju. Znači morate popuniti biografiju, staviti profilnu sliku, sliku zaglavlja i pozadinsku sliku. Trudite se da ne bude napadno i previše šareno. Profilna slika treba da bude portret vas (ili koga već stavljate) kako gledate u objektiv, bez preterano čudnih uglova slikanja. Nije poželjno stavljati grupne fotke. Trudite se da profil izgleda što prirodnije.

Na Twitteru sve ima svoje prednosti i mane. Ono što je prednost, je da ukoliko stavite da vam je profilna slika neka slika lepe devojke između 18 i 28 godina, daleko lakše ćete dolaziti do pratilaca. Ono što je mana ovog poteza je to što ćete biti bombardovani zahtevima za fotkama, druženje, dopisivanje, skajp... Nekim kampanjama i načinima zarade baš to odgovara, kao npr dating site affiliate programi, ali ovim se baš i nisam bavio.


Napomene:
- Vaša šifra mora biti jaka. Znači mešavina slova i brojeva i nipošto nešto kao ime i datum rođenja. Hakovanja i otimanja dobrih naloga su jako česta pojava.
- U podešavanjima obavezno isključite sve e-mail notifikacije.



3. Twitovi

Nije baš opširna stvar, ali zaslužuje poseban odeljak jer je i ovo jedan jako bitan deo (da ne kažem nauka) zarađivanja na Twitteru. Statistički podatci dostupni nama i moja lična testiranja svega ovoga su pomalo maglovita. Stoga neću ništa komplikovano pisati, već ću samo da vam složim sve one podatke koje sam ja skupio i testirao.



Kada i kako Twitovati

Najvažnija stvar, koju morate zapamtiti, je da je sadržaj i vašeg twita najbitniji na Twitteru (Content is King). Ukoliko vaši twitovi nisu interesantni vašim potrošačima i pratiocima, onda nema baš nikakve veze koliko vam je dobra profilna slika i koliko je dobar dekolte. Sadržaj mora biti dobar. Ne morate citirati Konfučija, ali ubaciti neki citat s vremena na vreme je vrlo dobra stvar. Na Twitteru najbolje prolaze oni koji su u mogućnosti da prisustvuju događajima uživo, npr: koncerti, E3, Comicon itd..

Znači dobar profil sadrži svega po malo:
- Šala, viceva, zeza
- Citata
- Običan kopi paste nečega što je relevantno za branšu. Ne znaju svi da vi niste originalni autor
- Retweet-ova
- Slika

Kada objavljivati twitove je još jedna bitna stvar. Ovo zavisi od vaše ciljne grupe i njihovog geografskog područja. Jer nije isto vreme za twitove kada su vam pratioci iz Rusije ili iz SAD-a.

- Radnim danima najbolje vreme za twitovanje je (po lokalnom vremenu vaših pratilaca)
o od 09.00 h
o do 23.00 h
- Vikendom
o Od 09.00 h
o Do 15.00 h

Najbolje vreme za twitovanje je od podne pa na dalje (i opet naglašavam ne po našem vremenu, već po vremenu ljudi koji vas prate i koji su vam ciljna grupa). Udarni termini Twittera su od podne do 16.00h, pa zatim u 17.00h i 18.00h.

Mada i sve ovo je dosta subjektivno. Ako su vam ciljna grupa tinejdžeri onda je najbolje twitovati za vreme časova, odmah posle škole i oko ponoći. Dok sa druge strane majkama možete twitovati samo dok su im deca u školi. Poslovni ljudi su na Twitteru za vreme ručka i posle radnog vremena itd...


Napomene:
- Alat za izračunavanje vremena http://www.worldtimebuddy.com
- Pratite Trendove i pokušajte uskladiti svoj twit sa populatnim dešavanjima
- Slika uvek možete nahvatati na www.imgur.com ili www.flickr.com
- Ukoliko vam treba da zakažete postavljanje twita u određeno vreme, jedan od najboljih alata za to je www.hootsuite.com (ima i free varijanta ali je ograničen na jedan dnevno)
- Twitovanje slika povećava broj klikova na vaš twit za 30%
- Link se u Twitove postavlja ili na kraju ili u sredinu twita (nakon negde oko 25% texta)
- Hashtags se trebaju koristiti ali ne preterano. 2 do 3 max
- Dnevni broj twitova treba da bude oko 72 ( tri na sat ) da vas ne bi smatrali spam nalogom, bar na početku, kasnije možete raditi kako god hoćete



4. Kako do pratilaca

Tehnika i načina za dobijanje pratilaca ima mali milion. Ono što treba zapamtiti je da ukoliko niste slavna ličnost ili neki bedni političar nema potrebe da kupujete pratioce. Svrha botova je da se pokaže kako ste vi bitna osoba koju svi prate. Problem je u tome što ovi botovi ne mogu da kliknu na ono što im prodajete ili da vam retweetuju twit. E tek onda izgledate bedno kada imate 200,000 pratilaca i niko nece da vam retweetuje twit ili možda udari favorite.

Najjednostavniji i pritom najefikasniji načini za prikupljanje željenih (targeted) pratilaca su:
- Da vi pratite njih..
- interakcija sa korisnicima,
- plaćeni shoutout ( ili besplatni ako ga nađete negde)
- retwitovi relevantnih stvari
- praćenje trendova i pisanje o njima
- Dobar sardžaj i popularne teme


E sad, sve ovo je potpuno besmisleno ako se radi isključivo. Znači, opet nam treba svega po malo. Ali najviše nam je bitno da twitovi budu kvalitetni i da vi pratite druge na Twitteru. Princip je jako jednostavan. Vi pratite njih, oni uzvrate i svi srećni. Oni koji vas ne uprate u roku od 48h samo ih izbrišete i hvatate novu turu. Zvuči jednostavno i zaista jeste ako koristite alat za to. Taj alat se zove Tweepi. U suprotnom... Biće vrlo bolno za vaše oči i ruke.

Siguran sam da postoji milion programa sličnih Tweepiju ali ja sam na njega navikao i uz sve to besplatan je.. Bar onaj deo koji nam treba.

Za početak odete na www.tweepi.com i napravite nalog.To je krajnje jednostavno, pa da ne smaram.
Zatim ako niste na Dashboard-u, upalite ga. Piše pri vrhu sajta velikim belim slovima.
Ovo biti ispred vas:

XCWJ4kv.jpg



Na ovoj slici vidite par stvari i samo su nam neke funkcije Tweepija od koristi. Kako budete napredovali u ovome i vaše korišćenje Tweepija će postati naprednije.

Za početak imamo dugme FLUSH koje služi da izbrišete sve one pratioce koji vam nisu uzvratili praćenje. Interfejs je jako intuitivan i nema puno šta ovde da se objašnjava. Samo treba napomenuti da na listi koja se pojavi se nalaze samo i isključivo oni korisnici koji vas ne prate. Znači odavde ne možete slučajno obrisati nekoga ko vas prati, osim ukoliko taj neko nije počeo da vas prati od trenutka kada ste upalili ovu opciju.

Zatim tu je ocpcija RECIPROCATE. Jedna vrlo lepa stvar koja pomaže u tome što ne morate da skačete po profilu ganjajući one koji vas prate a vi njih ne. I opet imamo intuitivan interfejs koji prikazuje samo one koji prate vas, a vi njih još ne. Najbolje bi bilo da pratite sve koji prate vas. Bar dok ne dođete do neke veće cifre pratilaca, kada postaje naporno pratiti par desetina hiljada ljudi.

I dolazimo do najbitnijeg dela ovog alata a to je FOLLOW FOLLOWERS. Funkcioniše jako jednostavno kliknete na njega i ispred vas če se pojaviti ovo

9b7JVat.jpg



U polje ćemo upisati ime nekog većeg profila čiji pratioci su relevantni za nas. Na primer ako želimo da nam branša bude nešto kao popularne igre, možemo naći korisnike kao što su @Dota2 ili možda @IGN i napisati njihovo ime ( @ je obavezno ) u polje da bi smo njihove pratioce pratili. Zašto ovo radimo? Jednostavno, te ljude zanima već ta tematika i vrlo je verovatno da ćemo uspeti da običnim praćenjem privolimo mnoge da prate nas. Ovo su sve pratioci koji su zainteresovani za određenu stvar. Bolje naciljano od toga ne može.

Dakle upišemo ime i pritisnemo Start Following. Treba malo vremena na početku da se učita sve, a zatim ispred vas će se pojaviti ovo:

BwdZPfy.jpg



Da pratite nekoga sve što treba da uradite je da pritisnete follow. Čitava lista se pomeri na dole i vi samo na istom mestu kliknete mišem. Brzo i jednostavno. Meni je jako bitno da su korisnici koje pratim aktivni te su moje liste uvek poredane po tome kad su zadnji put twitovali. Ne pratim ljude koji su neaktivni više od jednog dana.

A ovo ovde ispod je glavni razlog zašto ja koristim ovaj servis. Tweepi pamti šta je poslednje što ste uradili sa korisnikom. Ono što je najbitnije, pokazuje vam da li ste ga nekada pratili i on nije uzvratio. Te ljude samo preskočite i nastavite dalje.

PpDipnM.jpg


To je sve Tweepija što se tiče.


E sad, koliko ljudi pratiti dnevno, ovo niko ne zna. Tačne blokade koje Twitter forsira su pokrivene velom tajne i jedino što možemo je da nagađamo. Neko generalno pravilo je da se može pratiti 1000 ljudi u toku 24h. Zapamtite da se ne misli na dan tj. do ponoći tog dana, već 24h razmaka.

Ja, lično uvek pratim oko 900 ljudi, pa sačekam 48 sati da vidim ko me sve prati od njih. Tokom toga dodajem i pratim sve one nove koji me počnu pratiti a da ja njih ne pratim. Nakon 48 sati odradim flush i ponovim postupak.

Twitter poseduje neki odbrambeni mehanizam koji izračunava da li vas od tih ljudi koje pratite, počne pratiti dobar ili loš procenat. Stoga ako vas od 900 ljudi počne pratiti 20, smanjite broj odmah i postavite još kvalitetnog sadržaja. Pravilo je da se Tweepi ne koristi dok ne stavite bar 40 twitova.



Blokiran nalog

Mnogo ljudi poludi i misli da su izgubili nalog nakon što im Twitter zaključa nalog i zabrani da twituju i prate ljude. To nije slučaj. Gore sam vam rekao da isključite E-mail obaveštenja, a evo i zašto. Kada vam Twitter zaključa nalog dobićete e-mail od njih u kome piše razlog zaključavanja.

Najčešći slučaj je da ste previše pratili i da sumnjaju da vam je nalog hakovan. Tražiće vam da promenite šifru i to je to.

Drugi slučaj je da su vam twitovi lošeg sadržaja ili je u pitanju neka druga aktivnost koja je zabranjena njivim TOS. U tim slučajevima vam govore šta da uradite na svom profilu, šta da ispravite i obrišete. Kada to uradite što su vam rekli sledeći korak je da se javite njihovoj službi za podršku. Dobićete sve informacije u tom prvom emailu. Kada budete pisali njima potrudite se da što bolje objasnite situaciju. Nemojte koristiti psovke ili bilo koji oblik vulgarnosti. Znači samo lepo i kulturno i sve će biti ok.

Trajan ban je veoma retka stvar i ukoliko posumnjate na bilo koji način da vam se to sprema, ostavite nalog da leži 10-15 dana i opet će sve biti ok. U krajnjem slučaju napravite novi e-mail i napravite novi nalog.


Napomene:
- Kada dođete do 2000 ljudi koje pratite, Twitter vam neće dati da pratite još ljudi dok vas ne počne pratiti 2000 ljudi
- Tweepi nije alat koji automatski prati ljude



5. Načini Monetizacije

Kao i u svim sličnim vidovima internet poslova, ni ovde ne postoji samo jedno rešenje. Postoje stotine načina da monetizujete svoj nalog, ali za svaki treba mnogo truda da bi se dobio dobar broj pratilaca koji će da klikću na vaše ponude i reklame. Pre nego što napravite vaš nalog na Twitteru, trebalo bi da imate neki osnovni plan po kome ćete raditi. Ne mora to biti preterano detaljno, ali se treba uzeti u obzir oblik reklama, koji bi to affiliate programi bili, CPA itd.

Kao prvo želim da kažem da se pre nego što dođete do 5000 pratilaca uopšte ne upuštate u twitovanje reklama i affiliate linkova. Takvi nalozi jako brzo postanu prepoznati od strane ljudi kao spam nalozi i jednostavno ne dobijaju dovoljno pažnje da bi bili uopšte isplativi. Kao takvi nisu od koristi.

Zatim postoje određene skupine načina monetizacije koje se primenjuju u određeno vreme. Kao primer bi istakao Fiverr. Na Fiverru možete da stavljate Gig da prodajete shoutout-ove sve dok ste u rasponu pratilaca od 11,000 – 20,000.

Na 30,000 ljudi vi ste već uveliko prerasli 5$ i više nema smisla prodavati vaše vreme i twitove za siću. Tada se obično prelazi na affiliate programe ili prodavanje sponzorisanih twitova.

Kada dođete do 100,000 (pravih) ljudi vama će sve ovo što smo sada pričali biti zaista smešno jer cifre po kojima se prodaju twitovi na ovakvim nalozima prelaze 200$ po komadu. Još ukoliko imate jako aktivne pratioce koji vole da retvituju, tek tada cifre skoče u nebesa.

Još jednu stvar bih želeo da istaknem, a to je da sam ja sa MyLikes.com imao samo loša iskustva i svima toplo preporučujem da ih zaobilaze u širokom luku. Sa druge strane imam par drugara koji se kunu da boljih od njih nema. Pa vi to sami prosudite.


Najlakši način da zaradite koji dolar od Twittera je da postavljate svoj neki affiliate program koji vam se sviđa i koji je relevantan za vašu branšu. Ovo je takođe najzastupljeniji vid Twitter oglašavanja koji postoji. Princip je jednostavan, prijavite se za affilate program kao što je Commission Junction ćapite sa njega link i twitujete ga jednom svakih par sati, dok između njih ubacujete regularne twitove. Registracija na CJ.com vam neće biti nikakav problem, ja sam se registrovao sa blogger.com blogom i još uvek me nisu banovali za trolovanje.

Ono što moram da napomenem vezano affiliate programe je da ukoliko promovišete bilo kakav kod (discount / gift / refferal ) pogotovo ako je CJ.com u pitanju, prvo proverite da li je samo vaš. Google ovde pomaže tako što ćete da vaš kod stavite pod navodnike i udarite Search. Iskreno nisam nikada pre CJ.com naišao na ovaj problem, da je kuponski kod za popust (tj. referal) zajednički. Pa se zbog toga mora koristiti link.

U affiliate programe se ubrajaju i CPA ponude kojih ima pregršt (MaxBounty I Peerfly mi padaju na pamet), samo pazite, neki od njih ne vole twitter oglašavanje pa je neophodno kupiti domen i preusmeriti ga na vaš refferal link. Zatim twitovati link vašeg domena a ne ponude.

Jedan od zanimljivijih načina zarađivanja na Twitteru je da uzmete od vaše CPA mreže ponudu za neku besplatnu stvar, kao npr tablet kojoj samo treba da kupci, to jest vaši pratioci popune svoj e-mail (e-mail submit offer).. Ovo je vrlo popularno na Twitteru iz prostog razloga što ljudi tamo vole da klikću na linkove. Cene ovakvih ponuda se vrte oko 0,5$ po e-mailu. Pa vi sad izračunajte šta bude ako od vaših 10k pratilaca njih 1k popuni formular. Ovo je zaista dobro išlo (i mislim da još uvek ide) sa iPhone 6 promocijama.

Drugi oblici monetizacije su sponzorisani twitovi, tj. prodaja twitova raznim kompanijama. Ovo se može raditi tek nakon 30,000 pratilaca jer pre te cifre malo ko će hteti da vam plati malo veću lovu za twit.

Ovo su samo neka od mesta na kojima možete prodavati twitove. Za svaki od njih je neophodan drugačiji broj pratilaca, iako na većini uopšte ne piše koliko je minimum.

- www.Fiverr.com
- www.SEOClerks.com
- www.Twtmob.com Za ovaj sajt mi je baš jutros stiglo obaveštenje da uskoro postaju www.speakr.com tako da znate gde su ako link ne bude radio.
- http://buysellads.com
- http://sponsoredtweets.com/tweeters/



6. Izvod

Nekako mi uvek dolazi prirodno, ali eto mogao bih da napomenem. Bilo bi jako dobro kad već pravite nalog, da negde ubacite i link do vašeg sajta i malo pogurate twiteraše da vas posećuju.

Znam da sve ovo zvuči naporno, sporo i dosadno, ali zaista nije tako. Za kraj bih hteo da kažem da, ukoliko svemu ovome pristupite ozbiljno i sa namerom da stvorite kvalitetan i zanimljiv nalog, problema sa pratiocima i monetizacijom nećete nikada imati. Trudite se uvek da stvorite vrednost, a ne novac. Dajte ljudima razlog da vas prate i oni će doleteti kao ptičice. Kao što vidite metoda i načina ima pregršt, samo je pitanje hoćete li početi danas?
 

SpawneR

Moćan
Tu od
31 Lis 2013
Poruka
490
Prelistao sam okom tutorijal i sjajan je :) Bas mi ovo treba zato sto planiram da aktiviram twitter, procitacu sve detaljno!
 

i_see_fire

Član
Tu od
5 Kol 2014
Poruka
45
Odlično! Za mene je ovaj tutorijal najkorisniji do sada. Iako sam o ovome svemu znao i prije, falilo mi je baš par stvari iz ovog posta da zaokruži cjelinu. Hvala za alat tweepi, dugo vremena sam tražio baš to i nisam uspio pronaći. Čak sam koristio neke, ali nisu imali mogućnosti kao ovaj. I da, istina, internet marketing scenom vlada misao da tviter i nije baš najbolji alat za promociju, ali ja sam oduvijek mislio drugačije. Ja sam prije mjesec dana počeo čak da koristim google+ i iako sam imao predrasudu da je ta društvena mreža mrtva, prevario sam se i mogu vam reći da do sada imam baš pozitivno iskustvo.

Još jednom, bra'o!
 

vandanic

Iskusan lik
Tu od
19 Velj 2012
Poruka
390
Dobar je tutorijal, ali bih se nadovezao ako autoru ne smeta:

1)

Dodao bih i malo automatizacije u sve to. Ne treba Vam neka mudrost da pratite ljude, a to da radite ručno ili uz neki third-party app je gubljenje vremena. Samo iMacro skripta i cepaj. Jako jednostavna varijanta:

Kod:
VERSION BUILD=7500718 RECORDER=FX 
TAB T=1
TAG POS={{!LOOP}}  TYPE=BUTTON  ATTR=TXT:Follow<SP>Following<SP>Unfollow<SP>Blocked<SP>Unblock<SP>Pen*
WAIT SECONDS=3

Ako ne znate kako da ih koristite izguglajte malo. Uz ovo, par proksija i virtuelnu mašinu napravio sam nekoliko twitter računa sa velikim following-om.

2)

Mogao si spomenuti zvanični Twitter Analytic koji nudi dosta dobrih informacija.

Npr, prikaz efikasnosti svakog pojedinačnog tweet-a

mae5u0.jpg


ili dodatne informacije o Vašoj publici:

j8pgxu.jpg


3) Ako imate sajt, obavezno iskoristite Twitter API da ga povežete sa svojim nalogom.
Kod:
https://dev.twitter.com/web/overview
 

aktion

Aktivni član
Tu od
18 Tra 2013
Poruka
131
@SpawneR @i_see_fire @micos Hvala na lepim rečima..
@vandanic I tebi hvala i naravno da mi ne smeta, obožavam dobre diskusije. Postoje razlozi zbog kojih ni o čemu što si spomenuo nisam pisao..

1. skripte i svi ostali načini automatizacije praćenja i dobijanja folowera su protiv TOSa Twittera. Nije da me njihov TOS preterano zanima, ali u pravilima ovog foruma piše:
Razmjene i prodaja Facebook like-ova i sve slicne aktivnosti na drustvenim mrezama te blio kakvo koristenje takvih servisa na nacine koji krse pravila tih servisa
Čak sam u Napomene stavio da Tweepi nije jedan od načina automatskog prikupljanja pratilaca.

2. Mislio sam da je ovaj alat samo marginalno koristan za Twitteraše koji tek počinju sa ovim i zaista nisam hteo ljude da bombardujem stvarima koje nisu značajne za ovu temu.

3. Što se tiče integracije sa websiteom, ovo se ne radi. Ti pristupaš Twitteru sa stanovišta nekoga ko ga koristi za dobijanje i guranje saobraćaja na tvoj site. Dok je ovaj tutorial za one koji žele da monetizuju Twitter nalog takav kakav jeste. Ja sam namerno izostavio da se u profil upisuje sajt. Nije pametno, a ni korisno u Profil pisati vaš web site jer samim tim ograničavaš spektar načina monetizacije. Evo da banalizujem primerom: Recimo da nalog ovog foruma @internetzarada želi da koristi twtmob način monetizacije kroz sponzorisane twitove i onda se kao kampanja ponudi da promovišeš drugi forum u istoj branši. Jednostavno to je kontra-produktivno i ne koristi se u načinima monetizacije naloga. Povezivanje Twittera i vašeg sajta je potpuno druga priča od onoga što sam ja pisao. Ja sam na kraju u izvodu rekao i nisam tačno precizirao da mislim na spominjanje kroz twitove. Sada kad vidim da se to ipak shvata malo pogrešno žao mi je što ne mogu da editujem post.

Hvala još jednom :D
 

JelenaM

Moćan
Tu od
11 Velj 2012
Poruka
429
Dopada mi se tutorijal, baš zato što je usmeren na monetizaciju samog naloga - meni osveženje :) Nije spamerski način a procesi upravljanja nalogom i monetizacije su objašnjeni tako da daju maltene sve (pretpostavljam da će početnicima u IM ovde nedostajati deo oko toga kako da provale isplativu nišu, ali mislim i da je pametno što si to "preskočio" da se ne bi uhvatili za par stvari koje bi ti tu eventualno naveo).

Očigledno je šteta što si se tek sad pojavio na forumu. Nadam se da ćeš ostati neko vreme ;)
 

SpawneR

Moćan
Tu od
31 Lis 2013
Poruka
490
Sjajan post sad sam ga onako detaljno procitao e sad imam pitanje i za tebe i za sve ostale koji se bave ovim.
Sta mislite o logici da ljudi prate twitterase koji vec imaju dobar broj followera, npr. jedan twitteras pise super smesne twittove ali ima 200 pratilaca i slabo mu ide dok drugi pise i ne tako bajne twittove ali ima 20k followera i svakim danom stizu sve vise i vise followera.. To je logika koju sam video i na facebook stranama a ne znam da li je na twitteru prisutna a verovatno jeste..

Na osnovu tog nekog mog zakljucka ja sam imao ideju da nabacim jedno 2-3k fake followera i onda da pocnem da se reklamiram jer bi broj followera njima dao do znanja da sam aktivan twitteras i da kidam i onda bi followeri rasli i rasli i prerasli maltene u sve prirodne :D Sta kazete na tu moju neku taktiku?
 

aktion

Aktivni član
Tu od
18 Tra 2013
Poruka
131
@Jelena hvala na podrsci. Da, nisam hteo da pricam o bransama (nisama), jer je to toliko opsirno da bi se lagano mogla popuniti dva ovakva tutoriala..


@Spawner Pazi, ideja kao ideja nije losa.. Ja iskreno nikada ne bih kupio followere.. Jednostavno princip.. E sad, ti pokusavas da na malom terenu stvoris snowball effect.. Sasvim realno.. Ali to je tako malo followera da se to sa ovom Tweepi metodom postigne za manje od 15 dana.. Tako da bi moj savet bio da ne bacas pare. U svakom slucaju, zelim ti puno uspeha, za koji god put da se odlucis..
 

SpawneR

Moćan
Tu od
31 Lis 2013
Poruka
490
@Akiton

Ne bacam novac, sve to radim besplatno pa što da ne zar ne? Probaću pa ću videti :D
 

aktion

Aktivni član
Tu od
18 Tra 2013
Poruka
131
Naravno, samo napred..
Btw malo mi falilo da crknem od smeha kad sam ukapirao sta si mi napisao kao username.. XD
 

Svedok

Član
Tu od
18 Kol 2014
Poruka
76
aktion kaže:
Naravno, samo napred..
Btw malo mi falilo da crknem od smeha kad sam ukapirao sta si mi napisao kao username.. XD

:crazy_grin :crazy_grin :crazy_grin nasmeja me...

Što se tiče plaćanja za pratioce, meni je to bezazleno, danas sve to skripte rade, ako nekom trebaju skripte za tako nešto, neka mi se javi, imam ih poprilično za sve što treba. (yt, ask, tviter, fb, ma sve..) - I ne brinite se, ne naplaćujem...
 

InFlames20

Legenda
Tu od
2 Ožu 2008
Poruka
1,437
Najviše volim kad pročitam post u kojem saznam za neki dobar alat (Tweepi) i koji mi automatski stvori par ideja u glavi i potakne na razmišljanje. :)

Tako da, lajk ;)
 

aktion

Aktivni član
Tu od
18 Tra 2013
Poruka
131
Drago mi je. :waving
Tweepi je samo jedan od njih. Ima ih mali milon po netu. Ovaj ja licno koristim zato sto za razliku od mnogih drugih ne dodaje svoje reklamne twitove kad mu se hoce, brz je i sasvim jednostavan.
;)
 

guglastican

Dobro znana faca
Tu od
30 Sij 2012
Poruka
234
Odlican tutorijal, poceo sam ga testirat.

Dal' postoji neki servis za pinterest, slicno Tweepiju?
 

pr0digy

Član
Tu od
9 Srp 2014
Poruka
28
Znaci ako sam dobro razumeo.. Nista ne uraditi prije 5.000 pravih pratioca? Nakon ovog moze Fiverr pa kad stignemo do 30k moze reklama i affiliate linkova??
Dali je ovo ok:
-da napravim free blog o necemu i na njega da pisem artikle tj ono sto prictam nesto na netu pa ga napisem na blogu (ne copy-paste) nego nesto izmenim, dodam ili oduzmem
-da kreiram tweeter profil za isti cilj kao i blog i na njega da postavljam tweetove i stilu pr.
10 tips and tricks how to build body of superhero
>>Link od blog gde je tekst (article)<<
>Slika<

Samo problem mi je sto neznam koj jezik da uzmem kao osnovni za tweeter i blog.. To mi je najveci problem...

Popravite me ako negdje gresim.. Hvala :)
 
Na vrh