• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Nije knjiga, ali....može da pomogne

Robert Bartuš

Aktivni član
Tu od
1 Pro 2010
Postova
143
Dakle, kao što rekoh, nije knjiga, ali je štivo, i to ultra korisno, te sam hteo da podelim sa vama. Po mom mišljenju, ovo bi svako ko se iole ozbiljno bavi internet marketingom trebalo da pročita. Ako sam pogrešio mesto, neka moderator premesti :)

Evo linka: http://www.poynterextra.org/eyetrack2004/main.htm

Malo je stariji, a odnosi se na ponašanje potrošača na internetu. BTW ovde možete da vidite kvalitetan sadržaj o kome govorim, na delu.

Ako nađete ovo zanimljivim i korisnim, pročitajte i ostale naslove. Ako ne, izvinjavam se na oduzetom vremenu i energiji.
Meni lično, je ovo jedna od najboljih stranica sa kojima sam se sreo do sada.
 
Korisna je to stvar, pogotovo kad ju sam instaliraš na sajt i pratiš poboljšanja u CRO procesu,
mislim na skriptu, naravno, ovo na linku gore je jednim dobrim dijelom poznato onima koji su
upoznati sa nekim marketinškim klasicima (koje i dobar dio marketinških 'stručnjaka' ignorira,
od nezavisnih do onih koje danas zapošljavaju u Ogilvy & Mather, DD&B i nekim većim
agencijama) - Hopkins, Ogilvy, Kennedy i pogotovo Caples, koji je u TAM već naveo neke
stvari koje su ovima izgleda bile otkrića (hot-zones, skoro sve točke o naslovima, stil pisanja,
segregacija teksta, itd), al vidim neke situacije gdje su dobili interesantne rezultate (tj.
neočekivane), to ću još morat provjerit. :)

Ovo je idealno za e-commerce sajtove, baš sam nedavno kolegi pomagao oko CRO na A/V
e-commerce sajtu, ali samo po mojim planovima i instrukcijama za 'usability optimization' NN/g
grupacije, dobra implementacija eye tracking uzima previše vremena, bio mi je malo čudan
podatak kad neke agencije navode podatke da im analiza rezultata eye-tracking testova može
uzet i trocifreni broj sati na određenim sajtovima, al na ovom sam i ja vidio da će mi predviđeni
budget od 20-25h sati bit premalo... to će vjerovatno bit outsourcano, iako mi je velik užitak
kopanje po tužim mozgovima. :D
 
:D

Da, ima iznenađujućih rezultata. Međutim, moramo uzeti u obzir da su oni posmatrali news sajtove. Ne znači puno, ali nekome možda znači...

Recimo, mene je iznenadio podatak da ljudi mahnito klikaju na fotografije u tekstu :D (dobar hint za pozicioniranje banera)
 
Back
Na vrh