• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Mozinar - SEO taktike za 2015 (pocinje za 15 min)

Davor Bomestar

Legenda
Tu od
27 Lis 2008
Postova
3,697
Bio je dobar webinar. Biti ce snimka dostupna za 48 sati. Koliko sam shvatio to ce biti dostupno svima, jer inace neki njihovi webinari su samo za placene korisnike.

Webinar je bio manje o konkretnim tips&tricks stvarima a vise o generalnom smjeru u kojem se Google i SEO krecu.

Neke od stvari pokrivenih u webinaru:
1 - Google-u su puno manje bitni keywordi, a vise je bitno da je netko autoritet za neku temu. Npr. websitovi koji nemaju keyworde u title tagovima cesto rangiraju prvi za neke fraze. To je zato sto Google moze ustanovit vezu izmedju nekog keyworda i neke teme (u kojoj recimo nema tih keyworda) te svejedno rangirati bolje za odredjenu frazu.

2 - Kada to razumijemo, onda ciljati ne keyworde na stranicama nego "namjeru" (intent) korisnika. Pokriti i grupirati slicne namjere na jednoj stranici, a ne keyworde. Tesko je za objasnit, zato je najbolje pogledati webinar. Ali jedan primjer dat u webinaru je bio kako kad se trazi fraza "evil mustaches" Google izbacuje likove iz filmova koje su imali "zloceste brkove", onda isto rezultate sa ludim, cudnim, ruznim brkovima isto prikazuje.

Jednostavno, Google bolje razumije sta ga pitamo kroz querye i sve bolji i bolji ce biti u tome. Kad netko postavi pitanje "Googleu" sve vise ce Google izbacivat rezultate koji odgovaraju na to pitanje a da npr. na stranici i u title tagovima uopce nema frazi koje je netko ukucao.

Npr. pitanje: Koji je najbolji ratni film?

E sad, nekad bi Google rangirao samo rezultate koji su u naslovu imali "najbolji ratni film".
Ali u buducnosti mogli bi dobiti rezultate poput:
Spasavanje vojnika rajana
Kad smo bili ratnici
Platoon.

Zapravo, vec sada kad googlate "best war movies" dobijete listu sa popularnim filmovima iznad organskih rezultata. U buducnosti bi takve stvari mogle preselit i u organske rezultate. Google razumije sta ga se pita sve bolje i bolje.

3 - Rand iz moza smatra da Google gleda i povezanost domene sa nekim frazama. Npr. ako cesto website dobija posjetu za "brkove" kao neki website koji on prati. Onda ce opcenito website bolje rangirati za fraze vezane uz "brkove". Znaci Google prati za sta ste vi popularni, tj. za sta je cijeli website popularan, i daje mu autoritet za tu temu. Relevantnost o kojoj vec dugo pricamo postaje sve vise bitnija!!

4 - Link Earning. Rand objasnjava kako je broj ljudi koje poznate koreliran s brojem linkova. Drugim rjecima, relationships & networking jest "link building" buducnosti. Sve ono sto je spadalo u klasican marketing & PR su stvari koje ce rezultirat linkovima. Gradite kvalitetan sadrzaj, promovirajte ga, stvarajte odnose s drugima i tako dobijate linkove. Jednostavan koncept a opet najteze za implementirat. Svatko to moze radit, samo treba probit mentalnu barijeru. Doslovno, posaljie mail nekome, javite im se, pocnite pricat sa ljudima unutar vase niche i stvarajte odnose. Blog i forum komentiranje itd.

A ovo je samo nesto najosnovnije, ali Rand to puno bolje objasnjava od mene, s dosta primjera i cijelovito objasnjeno.
 
Na vrh