- Tu od
- 27 Lis 2008
- Poruka
- 3,699
Cisto da se zna, ja koristim staro sucelje. Nazalost kad ga budu ukinuli (a hoce) onda cu morat silom prilika preci na novo. Ne svidja mi se sto sada i local prikazuje godisni prosjek a ne od posljednjeg mjeseca (koji je uvijek najblizi aktualnom) tako da moram exportirat CSV pa pogledat u excelu search trends kako bi vidio posljenji mjesec. Lame :-\
Mnogo puta sam cuo da Adwords Keyword Tool nije tocan? Kao prvo to je samo alat za davanje brojki otprilike a ne analytics alat za mjerenje tocno u posjetitelja, tako da sve takve slicne stvari uvijek uzimate sa odredjenom rezervom.
Druga stvar sto treba razumijeti jest sta uopce taj alat prikazuje. Prvi i najvazniji detalj jest Match Type. Mnogi grijese sto stavljaju broad match. Trebali bi staviti Exact Match kako bi dobili samo broj puta koliko je ta fraza ukucana a ne slicne varijante koje ukljucuju neke od tih rijeci. Kad promjenite 00 000 sa broad moze vam doci na 1-3000 sa exact ali to je tako, zelite fantazirati ili zelite tocne podatke?
Treca stvar sto treba razumijeti da Google prikazuje broj pretraga na Google-u i svojim partnerima kao sto je AOL.
Cetvrta stvar sto treba razumijeti jest da za dosta pretraga dio klikova ode na Adwords oglase.
Peta stvar koju treba razumijeti jest to da dio posjetitelja uopce NE klikne nigdje nego radi novu pretragu jer im rezultati ne odgovaraju.
Vise o tome na ovom tekstu: http://dailyseotip.com/is-your-traffic-estimate-correct/452/
Tu su ukratko objasnjene stvari kako ljudi ponekad koriste novu pretragu, ukucaju url sami ili nesto trece. Po studijama oko 20-30% pretraga ne rezultira klikom.
Sesta stvar jest koliko koja pozicija dobija klikova? Jedna starija AOL-ova studija
http://www.redcardinal.ie/search-en...08-2006/clickthrough-analysis-of-aol-datatgz/
kaze da oko 40% klikova dobije prva pozicija, iako je ovo stara studija i ponasanja korisnika trazilica su se promjenila, Google je od tada ubacio svu silu "smetala" tipa Google News, Video, Images itd. koje nam "oduzimaju" klikove.
Tako da ako imate frazu koja ima recimo 10 000 mjesecni pretraga na exact ja bi oduzeo odmah 50% za Googlove partnere i Adwords klikove.
To nam ostavlja 5000 pretraga. Ako rangiramo prvi ja bi racunao da cemo dobiti 40% klikova tj. 2000 u ovom slucaju.
2000 podjelimo sa 30 (dana) i dobijemo oko 66 klikova dnevno koje mozemo ocekivati.
Naravno postoje tu razne varijable radi slicnosti sa nekim frazama kad fraza ukljucuje mnozinu recimo "horse" i "horses" i slicno pa mozete ponekad pogledati i "phrase match" sta bi mogli dobit za slicne varijante ali mislim da je bolje ostat na exact matchu pa bit siguran.
Kad sve te stvari uzmete u obzir dodjete do puno realnije brojke sta mozete
Mnogo puta sam cuo da Adwords Keyword Tool nije tocan? Kao prvo to je samo alat za davanje brojki otprilike a ne analytics alat za mjerenje tocno u posjetitelja, tako da sve takve slicne stvari uvijek uzimate sa odredjenom rezervom.
Druga stvar sto treba razumijeti jest sta uopce taj alat prikazuje. Prvi i najvazniji detalj jest Match Type. Mnogi grijese sto stavljaju broad match. Trebali bi staviti Exact Match kako bi dobili samo broj puta koliko je ta fraza ukucana a ne slicne varijante koje ukljucuju neke od tih rijeci. Kad promjenite 00 000 sa broad moze vam doci na 1-3000 sa exact ali to je tako, zelite fantazirati ili zelite tocne podatke?
Treca stvar sto treba razumijeti da Google prikazuje broj pretraga na Google-u i svojim partnerima kao sto je AOL.
Cetvrta stvar sto treba razumijeti jest da za dosta pretraga dio klikova ode na Adwords oglase.
Peta stvar koju treba razumijeti jest to da dio posjetitelja uopce NE klikne nigdje nego radi novu pretragu jer im rezultati ne odgovaraju.
Vise o tome na ovom tekstu: http://dailyseotip.com/is-your-traffic-estimate-correct/452/
Tu su ukratko objasnjene stvari kako ljudi ponekad koriste novu pretragu, ukucaju url sami ili nesto trece. Po studijama oko 20-30% pretraga ne rezultira klikom.
Sesta stvar jest koliko koja pozicija dobija klikova? Jedna starija AOL-ova studija
http://www.redcardinal.ie/search-en...08-2006/clickthrough-analysis-of-aol-datatgz/
kaze da oko 40% klikova dobije prva pozicija, iako je ovo stara studija i ponasanja korisnika trazilica su se promjenila, Google je od tada ubacio svu silu "smetala" tipa Google News, Video, Images itd. koje nam "oduzimaju" klikove.
Tako da ako imate frazu koja ima recimo 10 000 mjesecni pretraga na exact ja bi oduzeo odmah 50% za Googlove partnere i Adwords klikove.
To nam ostavlja 5000 pretraga. Ako rangiramo prvi ja bi racunao da cemo dobiti 40% klikova tj. 2000 u ovom slucaju.
2000 podjelimo sa 30 (dana) i dobijemo oko 66 klikova dnevno koje mozemo ocekivati.
Naravno postoje tu razne varijable radi slicnosti sa nekim frazama kad fraza ukljucuje mnozinu recimo "horse" i "horses" i slicno pa mozete ponekad pogledati i "phrase match" sta bi mogli dobit za slicne varijante ali mislim da je bolje ostat na exact matchu pa bit siguran.
Kad sve te stvari uzmete u obzir dodjete do puno realnije brojke sta mozete