Kako profitabilno prodavati na eBay-u

weblinks

Aktivni član
Tu od
1 Tra 2014
Poruka
100
Nesto im se nije svidelo kod tvog listinga. Ne verujem da su slike problem. Posalji im mejl. To ti je najjeftinije.

Nikola91 kaže:
Nisam prodavao ništa rizično. Jedino što sam našao u FAQ-u, a da bi moglo da ima veze sa suspenzijom, je to što sam koristio tuđe slike predmeta u listingu.

Kontaktiraću ih, pa ću videti da li može nešto da se uradi. Koji mi je najjeftiniji način da ih pozovem?
 

Lazar023

Aktivni član
Tu od
26 Pro 2015
Poruka
164
weblinks kaže:
... Tu spada sva elektronika, poklon kartice, suplementi, brendirana roba, itd. Ako prodajes npr. brendiranu robu, moras im dokazati odakle nabavljas i da je zaista brendirana.
Malo pojasnjenje.
Sve te stvari mozes da prodajes,ali pod odredjenim uslovima.
Sto se tice npr. brendova,mozes da ih prodajes,ali pod ovim uslovima:
- ti si vlasnik brenda (treba ti naravno dokaz)
- ti si zvanicni distributer/tebe je vlasnik brenda ovlastio da prodajes njihovu robu (i za to ti treba dokaz) - zbog ovoga vecina prodavaca izbegava brendiranu robu

Naravno,kineske kopije su zabranjene.Em nije original,em nemas dozvolu vlasnika originala.

Ovde je lista predmeta koja su zabranjeni ili restriktivni (moze prodaja,ali u posebnim uslovima):
http://pages.ebay.com/help/policies/items-ov.html#prohibited
 

weblinks

Aktivni član
Tu od
1 Tra 2014
Poruka
100
Jedino bih jos dodao da je njima jedan veoma bitan faktor starost naloga, kao i reputacija.

Nov nalog + listing rizicnih stvari = ban

Cak i ako su te stvari u sustini dozvoljene. Mene su banovali bas iz tog razloga i nakon prepiske sa njima koja je trajala nekoliko dana, vratili su mi nalog i dozvolili da prodajem istu stvar zbog koje su me i banovali.



Ovo su mi na kraju poslali:

"Thank you for contacting eBay. My name is John and I will be happy to help you today. I apologize for the long wait time in receiving a response. We have been experiencing very high volumes recently, and I thank you very much for your patience. I would also like to thank you for replying to our request to know more about your selling goals on eBay and for providing the requested documentation. We appreciate your cooperation.

I have completed the review on your account and I am happy to announce, I have granted your appeal request. At this time, I encourage you to clear your cache and cookies then restart your browser to be sure there is no saved information on your computer regarding the suspension.

Please understand, this suspension can take up to 24 hours to completely remove from your account. You can then begin using your account to buy and sell. It is important to mention, when listing items for sale, you will need to work within your current limits for the next 90 days before we can consider a possible increase. Your current limits allow you to list up to 10 items or up to $500 USD in value.

It has been my pleasure to resolve this with you. If you still have concerns, please reply to this email and I will gladly help again. Best wishes for a wonderful Monday.

Kind Regards,

John D.
eBay Customer Service"

Plus, vrlo brzo su mi nakon toga i povecali mesecni limit na preko 400 predmeta i $20.000,00.
 

Nikola91

Član
Tu od
13 Kol 2011
Poruka
60
weblinks kaže:
Nesto im se nije svidelo kod tvog listinga. Ne verujem da su slike problem. Posalji im mejl. To ti je najjeftinije.

Nešto im se nije svidelo, ali ne znam šta. Biće da je u pitanju starost naloga, bukvalno sam isti dan nakon otvaranja postavio listing, plus nije ni bio tako jeftin. Dovoljno je bilo da im predmet bude makar malo sumnjičav, i eto.

Jel bi mogao da mi kažeš na koji mejl si im pisao, ebay@ebay.com? Jedina zvanična opcija koju mi nude za dobijanje supporta je telefonski poziv.
 

weblinks

Aktivni član
Tu od
1 Tra 2014
Poruka
100
Nikola91 kaže:
Jel bi mogao da mi kažeš na koji mejl si im pisao, ebay@ebay.com? Jedina zvanična opcija koju mi nude za dobijanje supporta je telefonski poziv.

Kontaktirao sam ih direktno sa banovanog naloga, opcija contact support - Seller sitewide limits, tako nekako. Ja i nisam imao opciju da ih nazovem telefonom. Posle sam saznao da je opcija zvanja moguca jedino u odredjeno vreme kada rade. Ako pokusas da ih kontaktiras van tog radnog vremena, jedino i imas opciju mejla.

Mejl sa kog su mi odgovorili i na koji sam mogao da saljem odgovore je bio: customerhelp@ebay.com
 

Nikola91

Član
Tu od
13 Kol 2011
Poruka
60
Nemam opciju za imejl, samo poziv. Probao sam direktno da im pošaljem mejl na tu adresu, dobio sam automatski odgovor:

"Thank you for contacting eBay Customer Service. To serve you in the best possible way, we would like to speak to you on the phone. Here's how to get help:
1. Click the "Customer Support" link at the top right of most eBay pages.
2. Click the "Contact eBay" tab and sign in.
3. Select the topic that fits your question or concern. If your issue is not resolved with the information provided, please click the "Call us" link. You'll see a phone number and a PIN to use. The PIN expires within 15 minutes, so if you're not able to call us within that timeframe, please click the "Call us" link again for a new PIN.
Thanks,
eBay
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email."

Očigledno su menjali nešto od tada kada si ih ti kontaktirao.
 

weblinks

Aktivni član
Tu od
1 Tra 2014
Poruka
100
Moguce da su unapredili customer service, sto i nije tako lose. Jos bolje ti je da ih pozoves, osim ako ti se ne javi neki Indus koji jedva prica engleski... :) E sad, sto se tice jeftinog poziva u inostranstvo... tu sam tanak. Ja sam par puta zvao SAD i UK sa mog mobilnog (MTS mreza), razgovor je trajao oko 15-20 minuta i ne secam se tacno koliko me je to izaslo, ali mislim da me nisu nesto mnogo odrali u odnosu na standardni racun.
 

mor89

Novi član
Tu od
21 Sij 2017
Poruka
1
Smatram da bi se veći broj ljudi bavio dropshippingom kada bi imao sve potrebne informacije vezane za otvaranje firme, plaćanje poreza i sl. Nije jasan stav zakona u svemu ovome jer porez se placa na svaku dobit koja se prijavi. A da bi je prijavio moras imati i prijavljenu firmu. Ja bih volioo jedan post koji bi bio posvećen isključivo ovoj temi pošto mislim da bi mnogima bila korisna. Ovako mnogi i ne pomišljaju da se ovim bave kad nemaju podatke o legalnosti ovakvog posla.
 

Lazar023

Aktivni član
Tu od
26 Pro 2015
Poruka
164
Sa pravno-ekonomskog pogleda,sto se tice otvaranje firme u Srbiji,mislim da bi tu najvise odgovarao model "Trgovina u tranzitu".To je model gde si ti trgovac,imas svoju firmu,ali nemas fizickog dodira sa robom.I,koliko sam shvatio,mozes da trgujes i u drugim zemljama,ne samo u Srbiji.

Sto se tice onog sto mnogima pada na pamet,to je da budu "veletrgovina".Za to je potrebno da imas skladiste (u zemlji u kojoj si registrovan,znaci u Srbiji) i robu koja se tu skladisti.Sto podrazumeva uzov robe i druge komplikacije.Dropshipping bez skladistenja robe (ono kad ti neko kupi predmet,a ti ga tek onda porucis od proizvodjaca od kojeg nabavljas robu) moze da bude za onog koji zivi u drzavi gde obavlja dropshipping (ako je firma u USA i kupac je iz USA).

Ako ces da odes do nekog knjigovodje ili pravnika,da popricas o tome (otvaranje firme i model koji bi ti najvise odgovarao),to moze da ti bude polazna tacka.

Kada budem vise znao na tu temu napisacu.

P.S. - Ono sto ljudima moze da padne na pamet je i ulazak u "sivu zonu".To znaci da poslujes online,a da ne registrujes firmu.Jednostavno,radis to sto radis,a posto nemas firmu,nema ni ko da te kontrolise (finansijska policija),a nema ni da placas porez.Zeznuto je u tom slucaju kako podici zaradjeni novac.Tj. objasniti poreklo tog novca (odakle ti).Tako da to ne bih bas savetovao.
 
Na vrh