• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Istraživanje ključnih riječi pomoću Google-ovih alate.

drazenbr

Aktivni član
Tu od
26 Kol 2010
Postova
155
Ako si ne možete prijuštiti sofisticirane softwere za procjenu ključnih riječi evo načina kako koristiti FREE Googlove alate:

-GKT ili google keyword tool
-google search box
-Wonder wheel
-allintitle (All in title)
-allinanchor (All in anchor)

Najbolje na primjeru- keyword: weight loss tips ;)


Za početak upišemo kw-weight loss tips- u GKT (google keyword tool) pogledamo rezultat: 165.000 odlično tražen pojam, zatim taj isti keyword upišemo u
google search box i vidimo da je ogromna konkurencija: 94,800,000- PREVELIKA, ono što je dobro da nam google search box dok upisujemo ponudi povezane
pojmove kao weight loss tips for women, weight loss tips for teenage girls etc etc, odaberemo jedan od ponuđenih, npr: weight loss tips for women: 46,000,000 što nam je
i dalje prevelika konkurencija (barem za većinu nas).
E sad ako želimo malo drill down, ono što nam može pomoći je Wonder wheel (Vrtuljak ideja) koji nam također pokazuje povezane pojmove, kako bi dobili keyword sa manje konkurencije.
Odaberemo jednu od ponuđenih ideja sa Wonder wheel, npr: weight loss calculator, koji nam pokazuje: 1,020,000 rezultata s čime smo recimo zadovoljni.

Još jednom upišemo weight loss calculator u GKT i dobijemo: 74.000 pretraga/mj.

Kako procjeniti konkurenciju pomoću allintitle i allinanchor?

Jednostavno u Google search box upišemo allintitle:vaš keyword, dobiveni rezultat daje broj stranica koje imaju vašu ključnu riječ u naslovu,
što je za primjer allintitle:weight loss goal calculator = 618 što je odlično. Znači 618 stranica ima u naslovu vašu ključnu riječ.

Zatim u Google search box upišemo allinanchor:vaš keyword, dobiveni rezultat daje broj stranica koje konkuriraju anchorom sa vašom ključnom riječi ,
što je za primjer allinanchor:weight loss goal calculator = 870,000.

Nadam se da sam barem nekome pomogao.
pozdrav:waving
 

Jonas

Aktivni član
Tu od
22 Sij 2010
Postova
167
drazenbr kaže:
Ako si ne možete prijuštiti sofisticirane softwere za procjenu ključnih riječi evo načina kako koristiti FREE Googlove alate:

-GKT ili google keyword tool
-google search box
-Wonder wheel
-allintitle (All in title)
-allinanchor (All in anchor)

Najbolje na primjeru- keyword: weight loss tips ;)


Za početak upišemo kw-weight loss tips- u GKT (google keyword tool) pogledamo rezultat: 165.000 odlično tražen pojam, zatim taj isti keyword upišemo u
google search box i vidimo da je ogromna konkurencija: 94,800,000- PREVELIKA, ono što je dobro da nam google search box dok upisujemo ponudi povezane
pojmove kao weight loss tips for women, weight loss tips for teenage girls etc etc, odaberemo jedan od ponuđenih, npr: weight loss tips for women: 46,000,000 što nam je
i dalje prevelika konkurencija (barem za većinu nas).
E sad ako želimo malo drill down, ono što nam može pomoći je Wonder wheel (Vrtuljak ideja) koji nam također pokazuje povezane pojmove, kako bi dobili keyword sa manje konkurencije.
Odaberemo jednu od ponuđenih ideja sa Wonder wheel, npr: weight loss calculator, koji nam pokazuje: 1,020,000 rezultata s čime smo recimo zadovoljni.

Još jednom upišemo weight loss calculator u GKT i dobijemo: 74.000 pretraga/mj.

Kako procjeniti konkurenciju pomoću allintitle i allinanchor?

Jednostavno u Google search box upišemo allintitle:vaš keyword, dobiveni rezultat daje broj stranica koje imaju vašu ključnu riječ u naslovu,
što je za primjer allintitle:weight loss goal calculator = 618 što je odlično. Znači 618 stranica ima u naslovu vašu ključnu riječ.

Zatim u Google search box upišemo allinanchor:vaš keyword, dobiveni rezultat daje broj stranica koje konkuriraju anchorom sa vašom ključnom riječi ,
što je za primjer allinanchor:weight loss goal calculator = 870,000.

Nadam se da sam barem nekome pomogao.
pozdrav:waving
Sigurno si pomogao nekome, samo nemoj zaboraviti napomenut da u GKWT treba pod Advanced Options izabrati Location United States i Language English (ili koje vec trziste ciljate). A kad dobijes rezultate, pod Match Type odabrati Exact.
 

tryengraved

Iskusan lik
Tu od
8 Stu 2010
Postova
381
Ako je allintitle:xxxx nekih 200 000 do 1 000 000, pretpostavicu da je (obicno) ne bas jaka konkurencija, tj da ko god je optimizovao za taj pojam sigurno je stavio keyword u title, i to je max broj koji dobijemo.

Allinanchor:xxx predstavlja broj anchor text linkova, za taj pojam, na netu?
Koliki broj nije prevelik kao konkurencija?
Jasno mi je da zavisi od ozbiljnosti link buildinga ali koliko je prosjecno "slaba konkurencija"?
 

kosicdamir

Član
Tu od
6 Kol 2010
Postova
55
Neću ti reć da ti podaci nisu bitni ali po meni, bitnije od toga ti je pogledat kakva ti je konkurencija na prvoj stranici, njihove podatke sa SeoQuake-om ili nekim sličnim programom. Uzet to u obzir i prosječno pretraživanje po GKT-u
 

oknedar

Aktivni član
Tu od
16 Sij 2011
Postova
133
evo na primer za rec music list sto sam poceo po malo da ubacujem allinanchor:music list je 1860000, i za mesec dana bez guranja te reci na komentare, potpise i ostalo upao sam medju 20. Ali u domenu imam tu rec. Nadam se da ce ti neko iskusniji dati preciznije odgovore pozz
 

poc

Član
Tu od
24 Velj 2011
Postova
50
sorry što dižem staru temu,ali čini mi se da bih ovdje to mogao pitat...

zanima me sljedeće,ja upišem u gkt neki keyword, poredam pojmove tako da mi izbaci one di je najmanja konkurencija,ona kućica šta se puni modro što je veća konkurencija, e pa bude prazna...i sad,kako sam testirao neke kw bzvz,došao sam do nekih keyworda koje mislim da bih mogao prilično dobro iskoristit, jer ima exact pretraga preko 4 miljuna mjesečno, ova konkurencija je nula, a kad stvarno gledam što izbaci search, nađem stranice koje su donekle povezane sa traženim pojmom, ali ne sadrže taj pojam...problem je i u tome što ima 20 miljuna rezultata...sad sam skroz zbunjen.jel mi se isplati napravit koji video sa exact pojmom,i stranicu ili blog, te sklepat nešto bzvz,pa platit nekom da mi odradi SEO, ili ipak to nije pametno jer ima toliko rezultata?

Kako ću znati kolika je stvarna konkurencija i isplati li mi se što raditi kad nađem dobar kw,s puno pretraga,a malo konkurencije?
 

mrgood

Legenda
Tu od
20 Stu 2010
Postova
927
poc kaže:
sorry što dižem staru temu,ali čini mi se da bih ovdje to mogao pitat...

zanima me sljedeće,ja upišem u gkt neki keyword, poredam pojmove tako da mi izbaci one di je najmanja konkurencija,ona kućica šta se puni modro što je veća konkurencija, e pa bude prazna...i sad,kako sam testirao neke kw bzvz,došao sam do nekih keyworda koje mislim da bih mogao prilično dobro iskoristit, jer ima exact pretraga preko 4 miljuna mjesečno, ova konkurencija je nula, a kad stvarno gledam što izbaci search, nađem stranice koje su donekle povezane sa traženim pojmom, ali ne sadrže taj pojam...problem je i u tome što ima 20 miljuna rezultata...sad sam skroz zbunjen.jel mi se isplati napravit koji video sa exact pojmom,i stranicu ili blog, te sklepat nešto bzvz,pa platit nekom da mi odradi SEO, ili ipak to nije pametno jer ima toliko rezultata?

Kako ću znati kolika je stvarna konkurencija i isplati li mi se što raditi kad nađem dobar kw,s puno pretraga,a malo konkurencije?

Stvarnu konkurenciju vidis sa operatorom allintitle, i allinanchor. Ona trakica u GKT nije relevantno sredstvo na koje se mozes oslonit.
 

poc

Član
Tu od
24 Velj 2011
Postova
50
aha...ok,hvala :)
pa nije loše ni kad je mala konkurencija na adwordsima,zar ne??
ako ima puno searcheva za traženi pojam,a ja mogu jeftino dobit klik koji spojim sa nečim vezanim za kw,a s druge strane profitabilnim za mene...hmm
 
Na vrh