• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Hosting za strani sajt

peqtas

Novi član
Tu od
4 Svi 2014
Planiram novi sajt na engleskom jeziku, pa me zanima da li je bitno da uzmem strani hosting ili mogu i neki bolji domaći.
Kako sam početnik za sada ne očekujem neku veliku posjetu, već me samo interesira eventalna prednost hostinga kod stranog providera s obzirom da ocekujem uglavnom posjete izvana. Može i koja preporuka.
Unaprijed hvala!

Može i domaći i strani hosting, nebitno je.

Uvijek će biti vječno pitanje koji je hosting najbolji, ako imaš toliko i toliko posjeta i ako si početnik, na na na... Ali npr http://www.stablehost.com/ je hosting koji uvijek koristim za neke ne baš velike projekte. Sigurno mogu uvijek podnijeti 10 000 posjeta na dnevnom nivou, stabilni su, ne padaju. Korisnička podrška je uvijek tu. Čak kad se meni ne da prebacivati neke sajtove na njihov hosting, skupim ih 3-4, javim im se, oni mi to odrade. Cijena je pristupačna. Imaš i one kupone sa 50 posto popusta, kupiš si jednu godinu za male pare i miran.

Usput veći projekte traže i veći hosting. Pa tako. Ali navedeni će ti biti dovoljan ja mislim.

I da, nikad mi nije jasno što ljudi koriste domaće hosting firme. To me uvijek onako zanimalo. :)

Hvala na odgovoru....inače što se tvog pitanja tiče pretpostavljam da je primarno stvar u komunikaciji.