Meni konkurencija deluje relativno jaka, ništa što ćeš moći sa novim sajtom tek tako preći.
No, zašto se fokusirati na jednu ključnu reč? To je razmišljanje koje je bio aktuelno pre 2, 3, 4 godine i prevaziđeno je. Fokusiraj se na to da tvoja domena pokrije celu nišu, da tekstovi budu bolji od ostalih koji se mogu naći na netu, budi aktivan na društvenim mrežama i pokaži taj sadržaj ciljnoj grupi. Ako je dobar, deliće ga, a to je bitan signal za rangiranje na Googleu.
Što se tiče linkova ka tvom sajtu, fokusiraj se na nekoliko jakih linkova mesečno umesto mase linkova sumnjivog kvaliteta, a o ključnoj reči nemoj ni da razmišljaš. Razmišljalj o jačanju autoriteta tvoje cele domene, pa kada ojačaš domenu i napišeš kvalitetan članak o bilo kojoj temi i ubaciš ključnu reč u naslov, h2, u tekst, taj tekst će se automatski rangirati posle nekog vremena. Boostuj ga internim likovima i internim anchorima ako želiš.
Suština svega jeste ta da je većina posete u longatilovima koje ćeš prirodno pokriti sa kvalitetnim, detaljnim tekstovima. Pogledaj ovaj screenshot sa posete na moj blog. Ovo je screenshot za top fraze sa kojih mi je došla poseta (koje nisu pod "not provided"), a radi se o oko 4000 posetilaca. Ako pogledaš screenshot dole desno videćeš da je tih ~4000 posetilaca kucalo 1700 varijacija fraza preko kojih su došli na moj blog...
Kada to shvatiš, šta misliš koliko mi se isplati uložiti napora u cijanje tačno jedne fraze, što nije ni prirodno (jer imati veliki procenat anchora sa drugih domena, a koji ciljalju tačno jednu frazu i samo tu frazu je neprirodno), kada umesto toga mogu da dobijam posetu sa malog miliona varijacija na tu ključnu reč i pored toga imam dobre šanse da rangiram i za samu ključnu reč.
Suština je u tome da predlažem da se fokusiraš na dugoročan projekat i radiš ga kvalitetno, a ne na neki koji će
možda rangirati na Google par meseci i nestati. Jest da će spam verovatno brže dati neke inicijalne rezultate, no tu istu energiju možeš uložiti u nešto što će da traje i ima potencijala da donosi profit iz godine u godinu.