• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Da li znaš "tajnu" uspjeha?

Neosynthesist

Legenda
Tu od
21 Ruj 2009
Postova
550
Black Dragon kaže:
Tajna 'uspeha' sa kojom se ja slazem a za vase misljenje me boli .... :tease :
I nas za tvoje, tako da nisi morao ništa pisat, al ajde kad već jesi... :waving

M00nlander kaže:
Pokemon majstor :) ovo je predobro XD Neo care :D

Yes, već spomenuto neki su zadovoljni s manje, neki s više, a neki bi pokorili svijet. A svi mi ovdje smo odabrali novac kao jednu od bitnih stvari. Samo hoću reći da ne žive u zabludi kako je novac univerzalan rješavatelj svih problema.
Dosta ljudi ne može novac shvatit kao sredstvo, a ne cilj. Prečesto viđam ljude kako postavljaju ciljeve tipa "Za pola godine želim zarađivat $300 dnevno", jedan dio njh zna zašto, puno više ih nema osnovne ideje što žele od života, gdje se vide za 5 godina, 10 godina, ili više, što nikad ne može dobro završit.


Ako postoji ikakav outline i idejni plan toga kako se približit onome što već netko smatra uspjehom, to bi vjerovatno imalo slijedeći format:

- uzmi papir (ili notepad.exe) i ispiši sve svoje želje, bez predrasuda i kritiziranja, to sad nije bitno, u ovoj fazi samo odredi sve što ti treba da budeš sretan

- za svaki cilj ili želju sa te liste, odredi točno što ti je potrebno da ju ostvariš, koji novci, koje informacije, koji ljudi, i kako do njih doći.

- jednom kad znaš što želiš i što ti je potrebno da to ostvariš, postoji samo jedan logičan korak - baci se na posao. Ako trebaš nove informacije - identificiraj ih, nabavi ih, nauči ih; ako trebaš nove partnere, identificiraj ih, lociraj ih, poveži se s njima; ako trebaš novce, identificiraj ih (koliko), nađi način da ih zaradiš, baci se na posao, dalje sve ide rekurzivno, ciklički, proces se ponavlja za sve. Bitno je znat što želiš, znat kako doći do toga (pa makar i neki koraci bili nepoznati, ima vremena da se stvari iskristaliziraju), i krenut sa radom, sve ostalo se nadovezuje na to, ovo je jezgra. Ako s druge strane ni to nije iskorišteno, dalje malo stvari ima smisla, ako netko ne koristi informacije koje već ima, akvizicija novih je većinom besmislena.

Ovo sve je podosta analogno Boydovom konceptu iz teorije vojne strategije, OODA, koji nerijetko spominjem, to je u biti recept koji garantira napredak u bilo čemu na čega se primjeni, od raznih osobnih vještina do poslovnih vještina, važno je točno definirat ono što želiš, naći način da to ostvariš, krenut radit na tome, i analizirat svoj rad, ne nakon mjesec-dva, već svaki dan, i to više puta tokom dana, važno si je postavit pitanja tipa "da li je ovo što radim najboli način da iskoristim ovo vrijeme?", "da li mogu ostvarit ovaj cilj na neki bolji (po čemu) način?", itd, važno je analizirat ishode i efikasnost svega što čovjek radi, istina može u početku bit brutalna i razočaravajuća, ali kao što je netko mudar rekao - "uspjeh će mnogo ovisit o tome koliko istine možeš podnijeti o sebi", važno je znat svoje greške i ne bježat od njih već ih prihvatit kao priliku za napredak i vrijedne lekcije koje netko drugi nikad ne dobije, ili ih dobije i ignorira, bez ostvarivanja ikakvog napretka.


Sad sam tu istresao kojekakve povezano i nepovezane misli, al valjda ima neki efekt, miris večere me odvlači od onoga što želim reći, to je moj izgovor. Eh, da, skoro zaboravih - ne koristite izgovore. Bolje se svaki put zapitajte da li je netko drugi mogao iskoristit isti izgovor, ali nije, već je to shvatio kao izazov i nešto što može pobijedit, a to je na kraju i učinio, sa jednakim užitkom sa kakvim ću ja smazat ovu večeru kad konačno bude gotova.

Ok, I'm done.
 
Na vrh