• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Content Marketing

novii

Legenda
Tu od
24 Tra 2009
Postova
966
Kako je prethodna knjiga izazvala dobro interesovanje, evo još jedna sa istom tematikom. U ovoj se pred kraj nalaze pozitivni primeri, kako bi se trebalo raditi.

Content Marketing -- izvor akcija.com.hr

citat

Kada govorimo o prednostima content marketinga u odnosu na tradicionalni, nekoliko je najbitnijih:

1. Content marketing daje vrijednost kupcu.

Za razliku od tradicionalnih oglasa koji nerijetko iritiraju i ometaju ciljanu skupinu tako da oni požele pobjeći od njih, content marketing prilagođava sadržaj korisniku i na taj način ga zainteresira i privuče pažnju. Sadržaj je koristan i poučan tako da će osoba rado provesti neko vrijeme proučavajući više o brendu, razvijajući tako mišljenje i na kraju vezu s brendom prije nego li uopće kupi proizvod. 90% kupaca smatra sadržaj korisnim, a njih 78% misli kako organizacije koje produciraju sadržaj imaju veću želju za stvaranjem veze s kupcima.

2. Content marketing educira kupce tako da se lakše odluče na kupnju proizvoda.

Ljudi često ne kupuju neki proizvod jer ne shvaćaju koju i koliku vrijednost im on pruža. Alati content marketinga poput blogova ili videa mogu educirati potencijalne kupce tako da oni razumiju proizvod, spoznaju potrebu za njim te se lakše odluče za kupnju. Čak 60% odluka o kupnji proizvoda doneseno je prije dolaska na prodajno mjesto? Pokušajte pogoditi gdje se traže informacije o proizvodima ili uslugama. - Internet!

3. Content marketing pomaže u dugoročnom povezivanju s ciljanom skupinom.

Kada korisniku pružate besplatan i kvalitetan sadržaj, kao što je slučaj s content marketingom, on će se vratiti na izvor informacija, jer uči i razvija se uz pomoć njih. Počinje vas percipirati kao brend od povjerenja za određenu temu

4. Content marketing privlači kupce organski.

Umjesto plaćanja oglasa za privlačenje posjetitelja na stranicu, kvalitetnim sadržajem oni se mogu privući organski. Ako dobro razvijete content strategiju, sadržaj kojeg kreirate će trajati tijekom cijelog životnog vijeka vašeg poslovanja i privlačiti korisnike tijekom tog razdoblja. Kreirani sadržaj je iznimno važan jer podatak govori kako 42% kupaca pogleda u članke ili blogove kako bi pronašlo preporuku za proizvode.

5. Content marketing stvara sadržaj koji se dijeli

Ako se malo pogleda ponašanje korisnika online, primijetit ćemo da većina korisnika dijeli sadržaj s neke web stranice, a ne link web stranice. Dijeli ga putem društvenih mreža, gdje će taj sadržaj vidjeti njegovi prijatelji, možda ga dijeliti dalje i sadržaj će lako postati viralan.

6. Content marketing pomaže SEO-u

Svaki napisani blog je i nova stranica koju Google indeksira. Što to znači? Više blogova znači više indeksiranih stranica, odnosno veća mogućnost da se pretragom u tražilicama potencijalnom kupcu prikaže upravo vaša web stranica. Podatak koji je bitno spomenuti je da poduzeća koja pišu blogove imaju 55% više posjeta na web stranicu od onih koji to ne rade.

7. Content marketing bolje targetira ciljanu populaciju

Sadržaj koji se kreira namijenjen je prvenstveno ciljanoj skupini. Time se dolazi do kvalitetnije populacije koja će vjerojatnije postati kupac. Također, kada se usporedi uloženo i dobiveno, prosječni trošak inbound marketinga u stvaranju leadova (korisnika zainteresiranih za proizvod/uslugu) je u pola manji od klasičnog outbound marketinga.

http://akcija.com.hr/ebook-content-marketing/
 
Na vrh