• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Claude Hopkins - Scientific Advertising

Neosynthesist

Legenda
Tu od
21 Ruj 2009
Postova
550
100790179_be30a78ccf_m.jpg


Klasik u direktnom marketingu i copywriting-u, mislim da nije potreban dodatni uvod ovoj knjizi. Hopkins je pragmatički izumitelj znanstvenog načina oglašavanja, uveo je sampling, besplatne probne primjerke proizvoda, bio je među prvima (po nekim izvorima i prvi) marketer koji je eksplicitno navodio da je moguć povrat novca iz bilo kojeg razloga (najčešće navedeno kao povrat novca u slučaju nezadovoljstva kupca proizvodom).

David Ogilvy je imao jedan zanimljiv testimonial za ovu knjigu:
Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life.

Da ne duljim, knjiga je isjeckana u chaptere i nalazi se ovdje: http://scientificadvertising.blogspot.com/ . Prešla je u public domain, tako da je ovo legitimno hostano. I taj blog nije moj, da ne bi netko pomislio...

http://scientificadvertising.blogspot.com/
 
Na vrh