• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Cao! :)

bojanposao

Dobro znana faca
Tu od
25 Ožu 2010
Ja sam Bojan iz BiH, pozdrav svim (radio)aktivnim clanovima foruma.
Vec sam duze vrijeme na forumu, sjedim u sjeni, citam, razmisljam... tek sam procitao oko 50% sadrzaja koji me zanima, a to je Google Adsense, SEO, niche...
Razumijem se u Joomlu 1.5, PHP(grebem po povrsini), AdobePhotoshop, HTML... Totalni sam pocetnik u ovim stvarima, vec sam zapoceo jedan site koji je ciljan prvenstveno za BiH podrucje i aktivan je vec nekih 15-tak dana i imam nekih 80-90 unique posjeta po danu (30% s trazilica, ostalo je facebook i sl.) i zaradio nekih 3,00 KM, hosting i domena su moji.
Pa Vas onako informativno pitam da li je to OK za neki pocetak i da li ovo vodi ka nekom dobrom putu?

Lijep pozdrav.

rovad

Legenda
Tu od
23 Srp 2009
bojanposao kaže:
Ja sam Bojan iz BiH, pozdrav svim (radio)aktivnim clanovima foruma.
Vec sam duze vrijeme na forumu, sjedim u sjeni, citam, razmisljam... tek sam procitao oko 50% sadrzaja koji me zanima, a to je Google Adsense, SEO, niche...
Razumijem se u Joomlu 1.5, PHP(grebem po povrsini), AdobePhotoshop, HTML... Totalni sam pocetnik u ovim stvarima, vec sam zapoceo jedan site koji je ciljan prvenstveno za BiH podrucje i aktivan je vec nekih 15-tak dana i imam nekih 80-90 unique posjeta po danu (30% s trazilica, ostalo je facebook i sl.) i zaradio nekih 3,00 KM, hosting i domena su moji.
Pa Vas onako informativno pitam da li je to OK za neki pocetak i da li ovo vodi ka nekom dobrom putu?