• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Bujrum jos!

anarchox

Legenda
Tu od
28 Kol 2010
Postova
996
Evo ovako, jos jedna opustena tema - ja licno sam napravio dosta pozitivnih iskustava na ovom podrucju.
Naime, da li i koliko cesto insistirate da vasem klijentu/kupcu poslije odradjenog jednog posla ponudite se,
dakle sami, da odradite jos neki, eventualno relevantan posao ili uslugu?

Svjestan sa da onlajn trziste nije pijaca, ali u najgrubljem smislu ono ipak tako funkcionise. Dakle, detaljno
sam pratio da li cu postici nesto ukoliko nakon neke (uspjeno) prodate usluge istom tom poslodavcu ponudim
se da uradim jos neki posao iz slicnog asortimana, sa mozda cak i nekim popustom (ali ne nuzno).
Rezultati su vise nego zadivljujuci, i sama prodaja usluga mi je porasla za preko 50%, sto znaci da barem
svaki drugi kupac kojem preporucim jos nesto, da ce to i kupiti. Preduslov je naravno, da je i prvobitna usluga
po njega zadovoljavajuce odradjena i da smo mu ponudili upravo ono sto je i trazio.

Dakle, nemojte da vas bude stid poslije nekog zavrsenog poslica da kupcu prezentirate jos nesto za sto bi
on mozda mogao biti zainteresovan!
Usput, ako mu date neki popust (npr 10% ili obecate neki drugi vid bonusa)
onda je vasa sljedeca prodaja - barem po mojim statistikama - u barem 50% slucajeva zagarantovana.
Ovo je samo jedan od malih trikova kada je u pitanju razumijevanje psihologije potrosaca, a meni je donio mnogo dodatnih $$.

Pozz :waving
 

Davor Bomestar

Legenda
Tu od
27 Lis 2008
Postova
3,697
Upsell - slazem se da je to efikasno. U knjizi koju cesto citam "web design business kit" vec bar 5-6 puta a uskoro cu i opet, pise da je najlaksi klijent za prodat vec postojeci klijent. To je strasno naglaseno u knjizi. Postoji vec taj odnos i povjerenje i najlakse je takvom prodati.

Ja osobno u svom poslu malo manje koristim to jer radim na dugorocnim i recimo kompleksnim projektima ali planiram koristiti to s druge strane price. Imamo sada paprtnersku web dizajn firmu koja ce svojim postojecim klijentima nudit (upsell) SEO usluge koje cemo mi odradjivat. 90% web dizajn firmi koje nude SEO usluge zapravo to i ne rade ni blizu kvalitetno i cesto stave da nude SEO iz razloga jer to sad svi nude pa da ne ispadnu kao da oni to ne nude. Takve firme su prirodni partneri za one koji imaju SEO znanja. Nije mi jasno zasto vise ljudi s nasih prostora ne nauci onako bas kvalitetno SEO stvari i onda si potrazi takve prirodne partnere. Naravno, velika vecina ljudi ne zna dobro SEO a jos manje kvalitetno pristupit ozbiljnim firmama, ali to samo pokazuje da za one koji rade zaista KVALITETNO uvijek ce biti posla. Ok ja to gledam iz svoje perspektive, siguran sam da svatko slicne stvari moze primjeniti na svoju vrstu posla koji radi.

Uglavnom, dobar post anarchox, volio bi da ih imamo vise ovakvih.
 

VWolf

Legenda
Tu od
23 Lip 2011
Postova
2,317
Ja se slažem sa ovim što je naveo kolega anarchox jer su neki od mojih stalnijih mušterija bili moje prethodne mušterije. I plus rješavali smo stvari preko maila, na povjerenje i do sada nije bilo problema. A mnogi su me i pitali da li radim druge usluge pored one koje trenutno radim.
 

anarchox

Legenda
Tu od
28 Kol 2010
Postova
996
Da, povjerenje se svakako uzima kao preduslov a naravno i da je prvobitna usluga bila uspjesno prodana
i da je rezultirala zadovoljstvom kupca..jer samo tako ce isti taj biti spreman opet (rado) da posluje sa vama.
Isto tako da se nadovezem na samu kompleksnost usluge, ova metoda lakse prolazi kod manjih nekih projekata,
manjih i u vremenskom i financijskom smislu. Takozvani Upsell naice na vrlo dobru recepciju kod svih kupaca
ukoliko ponudjena usluga bude sto bliza tj. slicnija prethodnoj, sto opet opravdava kostataciju da se manje
usluge daju lakse prodati jer su uglavnom usko povezane i mogu se uzajamno nadopunjavati..

"Refresovacu" ovaj thread kako bi sto vise forumasa imali priliku biti inspirisani ovom metodom, jer njenom
efikasnoscu cete biti tek onda pozitivno iznenadjeni kada istu i sprovedete u djelo odnosno realizujete.
 
Na vrh