• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Aliexpress iskustva i saveti ?

Lazar023 kaže:
Za pocetak,uloguj se tamo na sajtu (My Aliexpress) i vidi sta tamo pise.
Ako tamo ne pise da je poslato (shipped),pitaj prodavca zasto na sajtu Aliexpress-a ne pise to.

A ako pise da je poslato (bez obzira sto ti nije stigao e-mail)...onda sedi i kuliraj i cekaj robu.

Status: The supplier is processing your order
Reminder: Your order will be automatically cencelled if the seller fail to ship your order in 3 day 08hours 46minutes

Vec sam mu pisao 100 puta i pitao da li je poslao. Svaki put odgovara da je poslao ali treba par dana da prodje da bi broj za pracenje posiljke bio u funkciji tako nesto
 
Pa onda sacekaj da prodje to vreme.
Nemoj da ga gnjavis i 100 puta mu postavljas jedno te isto pitanje,ako ti je vec rekao jednom (pa i dvaput) zasto je to tako :)

Kad prodje to vreme,ako se ne pojavi status da je poslao - trazi nazad pare.
Prvo od njega (prodavca),ako to ne ispadne kako treba (u roku od valjda 48h),onda otvori prigovor (ticket ili kako se vec zove) i trazi pomoc od Aliexpress-a.

EDIT:
Nagadjam samo...
Da upravo zato sto ga toliko cimas da ti svaki put kaze da je poslato i da sacekas.Iako mozda nije ni poslato jos :)
Smiri se malo,kada istekne to vreme za koje on treba da posalje,ako se ne promeni status u shipped,onda ga kontaktiraj.Ako ti ne vrati pare u roku od 48 cimaj onda Aliexpress.

Ali svakako ne vredi vise njega da cimas,dok god ne istekne to vreme.
 
Lazar023 kaže:
Pa onda sacekaj da prodje to vreme.
Nemoj da ga gnjavis i 100 put amu postavljas jedno te isto pitanje,ako ti je vec rekao jednom (pa i dvaput) zasto je to tako :)

Kad prodje to vreme,ako se ne pojavi status da je poslao - trazi nazad pare.
Prvo od njega (prodavca),ako to ne ispadne kako treba (u roku od valjda 48h),onda otvori prigovor (ticket ili kako se vec zove) i trazi pomoc od Aliexpress-a.

Jbg ja navalio pisati, jer vec mislim da me sjebao :D
Nista cekacu pa cemo vidjeti sta ce biti :sigh
 
zixarito kaže:
Lazar023 kaže:
Pa onda sacekaj da prodje to vreme.
Nemoj da ga gnjavis i 100 put amu postavljas jedno te isto pitanje,ako ti je vec rekao jednom (pa i dvaput) zasto je to tako :)

Kad prodje to vreme,ako se ne pojavi status da je poslao - trazi nazad pare.
Prvo od njega (prodavca),ako to ne ispadne kako treba (u roku od valjda 48h),onda otvori prigovor (ticket ili kako se vec zove) i trazi pomoc od Aliexpress-a.

Jbg ja navalio pisati, jer vec mislim da me sjebao :D
Nista cekacu pa cemo vidjeti sta ce biti :sigh
Ne brini nece te ostetiti,nisu oni pokvarenjaci i lazovi.
 
Poslali su. Izvinjava se i kaze da je bio problem neki u posti bla,bla..
Uglavnom mail je stigao da je poslano kao i broj za pracenje.
 
Back
Na vrh