• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Adnow [zvanična tema]

Adnow

Član
Tu od
5 Lis 2015
Postova
31
Pozdrav svima!

Moje ime je Maja, ja predstavljam kompaniju Adnow na forumu. Kompanija Adnow je jedan od lidera na tržistu tizernih reklama.

Rado ću ovde odgovoriti na sva vaša pitanja u vezi korišćenja naših servisa. Takodje ponekad ću objavljivati na ovom forumu zanimljive situacije i najbolja rešenja za native ads, iz kojih možete saznati kako da zaradite više koristeći našu mrežu.

Naše vrline:
Tematika reklama je slična sadržaju sajta, što daje više poverenja i povećava CTR
Bezbedni sadržaj. Sve reklame prolaze moderaciju i ne sadrže viruse ili opasne proizvode.
Kod se podešava i instalira za 5 minuta.
Prozirna statistika.
Lični menadžer, koji govori vaš jezik.
Isplate svake sedmice na PayPal ili preko wire transfera.

Činjenice o nama:
3 milijarde prikaza mesečno
80 miliona korisnika mesečno
CPM se varira od 0,1$ do 2$, u zavisnosti od zemlje
Preko 140 hiljada sajtova širom sveta

Radimo u Srbiji, Bosni, Hrvatskoj, Bugarskoj, Grčkoj, Rumuniji, Poljskoj, Nemačkoj, Češkoj, Francuskoj, Italiji, Španskoj, Brazilu, Meksiku, Turskoj, Indiji, Vijetnamu, Malejziji, Indoneziji, Japanu, Kini i drugim zemljama.

Ako još niste postavili naš kod, možete ga testirati i uveriti se u naše prednosti. Za to treba da se registrujete na adnow.com, aktivacija koda će oduzeti manje od 5 minuta.

Ako imate bilo koja pitanja, nemojte se ustručavati, postavite ih ovde na forumu ili se obratite tehničkoj podršci preko vašeg naloga na sajtu!
Adnow.com
 
Pozdrav Majo,

Mene zanima da li se zna kada ce biti gotov CP za korisnike pop reklama kao i da li planirate da uskro uvedete responsive banere?
 
Davor kaže:
Mene zanima da li se zna kada ce biti gotov CP za korisnike pop reklama kao i da li planirate da uskro uvedete responsive banere?

Ne zna se tačno. Trenutno naši programeri rade na prilagođenju novih reklama, već uskoro ćemo imati druge kampanje. Imamo relativno malo sajtova, na kojima stoje naše pop-up reklame, zato su nam popunderi sad u drugom planu.
Već smo počeli sa testiranjem responsive banera, ali sad je sva pažnja usmerena na nove kampanje.
 
Zašto se ne dozvoljava svim sajtovima da prikazuju PPC reklame, ako već imaju dobru posećenost ?
 
novii kaže:
Zašto se ne dozvoljava svim sajtovima da prikazuju PPC reklame, ako već imaju dobru posećenost ?
Prihvatamo svaki sajt, koji se registruje u mreži. Ali za nas je bitna ne samo posećenost, nego i tematika sajta kao i publika, koja posećuje određeni sajt. Mi plaćamo po klikovima, ali nama oglašivač plaća po CPA modelu (cost per action) , to znači da dobijamo pare tek od aktivnosti posetilaca na sajtovima oglašivača - na primer kad oni naručuju proizvode. Dešava se da korisnici puno klikću na reklame, ali odmah zatvaraju sajt i onda mi nemamo uopšte zaradu od tih klikova. U takvim slučajevima ili smanjujemo CPC, ili otkazujemo saradnju uopšte, jer reklamiranje na takvom sajtu nije isplativo za nas. Uvek isplaćujemo novac, koji je zaradio sajt za period dok je imao naše oglase na sajtu.
 
Adnow kaže:
novii kaže:
Zašto se ne dozvoljava svim sajtovima da prikazuju PPC reklame, ako već imaju dobru posećenost ?
Prihvatamo svaki sajt, koji se registruje u mreži. Ali za nas je bitna ne samo posećenost, nego i tematika sajta kao i publika, koja posećuje određeni sajt. Mi plaćamo po klikovima, ali nama oglašivač plaća po CPA modelu (cost per action) , to znači da dobijamo pare tek od aktivnosti posetilaca na sajtovima oglašivača - na primer kad oni naručuju proizvode. Dešava se da korisnici puno klikću na reklame, ali odmah zatvaraju sajt i onda mi nemamo uopšte zaradu od tih klikova. U takvim slučajevima ili smanjujemo CPC, ili otkazujemo saradnju uopšte, jer reklamiranje na takvom sajtu nije isplativo za nas. Uvek isplaćujemo novac, koji je zaradio sajt za period dok je imao naše oglase na sajtu.

Istina, ja sam imao reklame pored videa i donosio je do 0.80$ cpm otprilike a kada sam stavio reklamu na video spustio se cpm na 0.10 mozda i manje. Znaci isplati se drzati reklame kao sto drzite adseanse bez navodjenja na klik.
 
Smije li se držati kombinovano sa AdSenseom? Npr. da ispod naslova i sa strane imam adsense reklame a ispod članka adnow ove kodove tipa related posts?
 
liquid kaže:
Smije li se držati kombinovano sa AdSenseom? Npr. da ispod naslova i sa strane imam adsense reklame a ispod članka adnow ove kodove tipa related posts?

Većina nas na taj način i prikazuje Adnow reklame.
 
Nije mi baš najjasnije. Gde tačno ide drugi deo koda, kada se koristi Joomla?

P.S.
Već se vrte reklame. Oba koda idu zajedno.
 
Adnow kaže:
novii kaže:
Zašto se ne dozvoljava svim sajtovima da prikazuju PPC reklame, ako već imaju dobru posećenost ?
Prihvatamo svaki sajt, koji se registruje u mreži. Ali za nas je bitna ne samo posećenost, nego i tematika sajta kao i publika, koja posećuje određeni sajt. Mi plaćamo po klikovima, ali nama oglašivač plaća po CPA modelu (cost per action) , to znači da dobijamo pare tek od aktivnosti posetilaca na sajtovima oglašivača - na primer kad oni naručuju proizvode. Dešava se da korisnici puno klikću na reklame, ali odmah zatvaraju sajt i onda mi nemamo uopšte zaradu od tih klikova. U takvim slučajevima ili smanjujemo CPC, ili otkazujemo saradnju uopšte, jer reklamiranje na takvom sajtu nije isplativo za nas. Uvek isplaćujemo novac, koji je zaradio sajt za period dok je imao naše oglase na sajtu.

Uz dužno poštovanje, mislim da je to najgori vid saradnje mreže i oglašivanja, i sumnjam da po tom principu radite, već da ovim samo potvrđujete sumnje nekih članova ovde koji su govorili da vi i prodajete te proizvode.

Vi kao mreža trebate biti plaćeni za povezivanje oglašivača i webmastera, a webmaster za povezivanje oglašivača i potencijalnih kupaca.

To da li će oglašivač prodati 0 ili 1000 proizvoda 1% zavisi od vas zbog targetiranja, a 99% od samog proizvoda i njegove funckije, kvaliteta, brenda, i marketinga naravno.

Tako se može desiti da se prilikom 1000 otvaranja strane proda 999 proizvoda gde će oglašivač za par centi zaraditi par hiljada dolara, dok sa druge strane za 10.000 otvorenih unikatnih stranica ne proda nijedan.

Zbog toga, pošto webmasteri nisu preprodavci tih proizvoda pa da imaju procenat, platite ih realno po učinku, i ne izbacujte webmastere koji vam ne donose profit već promenite saradnju sa oglašivačima gde će oglašivač ukoliko želi da se oglašava platiti definisanu cenu oglasnog prostora, a nakon toga kao što sam rekao gore da li će se obogatiti za par centi ili će biti na nuli ili u minusu to zavisi od njegove sposobnosti da proda proizvod.
 
telekomsrbija kaže:
Adnow kaže:
Prihvatamo svaki sajt, koji se registruje u mreži. Ali za nas je bitna ne samo posećenost, nego i tematika sajta kao i publika, koja posećuje određeni sajt. Mi plaćamo po klikovima, ali nama oglašivač plaća po CPA modelu (cost per action) , to znači da dobijamo pare tek od aktivnosti posetilaca na sajtovima oglašivača - na primer kad oni naručuju proizvode. Dešava se da korisnici puno klikću na reklame, ali odmah zatvaraju sajt i onda mi nemamo uopšte zaradu od tih klikova. U takvim slučajevima ili smanjujemo CPC, ili otkazujemo saradnju uopšte, jer reklamiranje na takvom sajtu nije isplativo za nas. Uvek isplaćujemo novac, koji je zaradio sajt za period dok je imao naše oglase na sajtu.

Uz dužno poštovanje, mislim da je to najgori vid saradnje mreže i oglašivanja, i sumnjam da po tom principu radite, već da ovim samo potvrđujete sumnje nekih članova ovde koji su govorili da vi i prodajete te proizvode.

Vi kao mreža trebate biti plaćeni za povezivanje oglašivača i webmastera, a webmaster za povezivanje oglašivača i potencijalnih kupaca.

To da li će oglašivač prodati 0 ili 1000 proizvoda 1% zavisi od vas zbog targetiranja, a 99% od samog proizvoda i njegove funckije, kvaliteta, brenda, i marketinga naravno.

Tako se može desiti da se prilikom 1000 otvaranja strane proda 999 proizvoda gde će oglašivač za par centi zaraditi par hiljada dolara, dok sa druge strane za 10.000 otvorenih unikatnih stranica ne proda nijedan.

Zbog toga, pošto webmasteri nisu preprodavci tih proizvoda pa da imaju procenat, platite ih realno po učinku, i ne izbacujte webmastere koji vam ne donose profit već promenite saradnju sa oglašivačima gde će oglašivač ukoliko želi da se oglašava platiti definisanu cenu oglasnog prostora, a nakon toga kao što sam rekao gore da li će se obogatiti za par centi ili će biti na nuli ili u minusu to zavisi od njegove sposobnosti da proda proizvod.

A sto ti ne predjes onda direktno na CPA sistem , nego radis sa CPC i CPM mrezom?
Po meni je ovaj sistem prilicno riskantan za oglasivaca, on u najgorem slucaju daje 0,01 i treba preko drugih uspesnijih sajtova da nadomesti gubitak.
 
Rizik je sastavni deo svakog posla.

Takođe, usluga marketinga mora da se plati ukoliko želite da vas neko drugi reklamira.

Kao što velike i male kompanije imaju reklame na televiziji, bilbordima, flajerima... i plaćaju mnogo više od 0,01 pritom niko ni njima ne garantuje da će im se ta reklama isplatiti tj. da će im se uloženo vratiti. Postoji tu i drugi efekat, koji postižu i adnow oglašivači za 0,01 ali nije tema.

Poenta cela priče jeste da ako je dogovor toliko i toliko para za toliko i toliko prikaza/klikova, onda da se taj dogovor ispoštuje, jer kada oglašivač preko tvog sajta proda robu u vrednosti od XXXX dolara, onda poštuje dogovor, bez pomisli da te možda nagradi[što i ne treba jer smo se dogovorili za fixni iznos] a kada mu ne ide, e onda zavrne slavinu. Pritom ti nemaš uvid u to..

Ako je tako, onda se da webmasterima CPA pa da od prodaje imaju 20% a ne 0,02%, ali se ta ideja ne sviđa oglašivaču.

Znam ja sve da bi svako voleo da se svaki uloženi cent vrati višestruko, ali opet napominjem to ne zavisi toliko od webmastera koliko od oglašivača.

p.s. Mnogi imaju prodaju od više miliona dinara, a da nisu dinar uložili u marketing[Besplatni oglasi]
 
telekomsrbija kaže:
Uz dužno poštovanje, mislim da je to najgori vid saradnje mreže i oglašivanja, i sumnjam da po tom principu radite, već da ovim samo potvrđujete sumnje nekih članova ovde koji su govorili da vi i prodajete te proizvode.

Vi kao mreža trebate biti plaćeni za povezivanje oglašivača i webmastera, a webmaster za povezivanje oglašivača i potencijalnih kupaca.

To da li će oglašivač prodati 0 ili 1000 proizvoda 1% zavisi od vas zbog targetiranja, a 99% od samog proizvoda i njegove funckije, kvaliteta, brenda, i marketinga naravno.

Tako se može desiti da se prilikom 1000 otvaranja strane proda 999 proizvoda gde će oglašivač za par centi zaraditi par hiljada dolara, dok sa druge strane za 10.000 otvorenih unikatnih stranica ne proda nijedan.

Zbog toga, pošto webmasteri nisu preprodavci tih proizvoda pa da imaju procenat, platite ih realno po učinku, i ne izbacujte webmastere koji vam ne donose profit već promenite saradnju sa oglašivačima gde će oglašivač ukoliko želi da se oglašava platiti definisanu cenu oglasnog prostora, a nakon toga kao što sam rekao gore da li će se obogatiti za par centi ili će biti na nuli ili u minusu to zavisi od njegove sposobnosti da proda proizvod.

CPA model je inače veoma popularan među oglašivačima, jer niko ne želi da plaća u prazno. Nismo mi smislili tu šemu plaćanja. Trenutno imamo samo jednu vrstu oglasa, ali kao što sam već rekla, uskoro krećemo sa drugim kampanjama i drugim proizvodima, i onda će tematika sajta biti manje bitna.
 
Poenta cela priče jeste da ako je dogovor toliko i toliko para za toliko i toliko prikaza/klikova, onda da se taj dogovor ispoštuje

Koliko sam shvatio, u pravilima pise, da ako ti sajt nije isplativ, dobijas 0,01 tako da ne vidim poentu tvog posta, osim neku vrstu ljubomore na potencijalnu zaradu oglasivaca preko isplativijih izvora.Ako ti sajt donosi prodaju dobices neki maximum sto se tice cpc ili cpm jer su oni cpc i cpm model oglasivaca, a tebe ne zanima, odnosno ne bi trebao ni da znas da oni imaju CPA model i dogovor sa krajnjim korisnicima odnosno klijentima.

Prilicno sam u materiji jer sam i ja hteo slicno da radim preko Imageleona. Odnosno i radio sam CPA model, i okupio ekipu ljudi koji ce da mi pomazu , da plasiram sto bolje CPA reklame preko sajta, a da korisnicima dajem po impresijama. Jako zeznuto, svaki dan, svaki sat rotiras optimizujes reklame, menjas, jer imas stotine sajtova koji ti uopste nisu isplativi ne donose prodaju a moras da ih placas. Na jedan isplativ sajt ( sajt koji donosi prodaju) dolazi 100 krs posete koja nista ne kupuje.
Posle sam shvatio da je bolje da napravim dil sa sponzorima koji placaju po impresijama i svi smo mirni.
 
zeraprinc kaže:
Nije mi baš najjasnije. Gde tačno ide drugi deo koda, kada se koristi Joomla?

P.S.
Već se vrte reklame. Oba koda idu zajedno.

Ako kod radi , znači da je sve u redu. :)

dragan993 kaže:
Da li su u planu kampanje u vezi sporta?

Da, imaćemo reklame sportske opreme i sportske garderobe.
 
liquid kaže:
Smije li se držati kombinovano sa AdSenseom? Npr. da ispod naslova i sa strane imam adsense reklame a ispod članka adnow ove kodove tipa related posts?

Naš kod ne pravi konflikt niti sa Adsensom, niti sa drugim reklamnim mrežama.
 
dragan993 kaže:
Da li su u planu kampanje u vezi sporta?

Da, imaćemo reklame sportske opreme i sportske garderobe.
[/quote]

Kada se mogu ocekivati?
 
Pošto je ovo zvanična tema, da pitam ovde.

drsb kaže:
Još uvek nema paypal nalog, pa me zanima da li mogu da to naknadno obavim, ako i kada dođem do minimalne zarade koja je dovoljna za isplatu (kolika je uopšte?).
 
Kako ovo protumaciti?

[attachment=973]
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    66.9 KB · Pregleda: 1,345
Back
Na vrh