Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
25-12-2011, 08:40 PM
Post: #1
Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Pripremam ove neke stvari pomalo ali posto je freemind odlucio da malo razdrma masu reko ajde da i ja to objavim danas pa da vas dobro razdrmamo za Bozic.

Za sve one lijencine kojima se neda citati na Engleskom jeziku i koji citaju samo ovaj nas forum (pa normalno hehe), internetzarada.org i nPromote teamovi vam donose par prijevoda, uglavnom ce to biti Guest blogging/Guest Posting textovi posto na ovom forumu skoro da nema ni spomena ove trenutacno recimo najbolje metode za gradnju linkova. Koliko mislim da je guest blogging dobra metoda pokazuje da sam otvorio cijelu zasebnu kategoriju u SEO podforumu. Uzmite u obzir da vecina textova o GP-u koje prevodimo su pisani za mainstream publiku sto znaci da kad nesto procitate uzimate s dozom rezerve i planirate kako TO znanje integrirat u vlastite procese. Cesto oni pisu blage textove dok u praxi koriste dosta agresivniji pristup. To je vrlo vazno za napomenut da vas nebi slucajno blokirao 1-2 detalja jer netko kaze da mora biti X a ne Y. Ako vam pase i bolje ide sa Y onda rokajte Y. Kad odvalimo par textova budem vam dao i neke savjete od mene i mog teama iz praxe. Isprike na nekim greskama, svjestan sam da ih jos ima ali htio sam sto prije objaviti vodic kako bi vi dobili nesto za Bozic jer kad bi isao prepravljat svaki detalj nebi objavio do slijedeceg Bozica Winking Sve probleme cu popravit u slijedecim danima i tjednima a do tada uvijek mozete pogledati orginal na Engleskom ako nesto nije jasno. Ako detektirate kakav problem u textu slobodno mi javite na PM. Pa krenimo...


Prvi na redu je Ontolo Guest Post Vodic Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Ovaj vodič je stvoren pomoću lekcija iz brojnih, uspješnih, content-based link building kampanja. Guest post kampanje koje su stekle na stotine linkova - najviše dobrovoljnih – uz korištenje samo nekoliko dobro postavljenih i dizajniranih dijelova sadržaja. Jedan takav primjer je postavljanje linka na Time.com!

Sve što ćete pročitati nije teško. Temeljni izazov link buildinga s guest postovima je potpuno razumijevanje strategija i procesa na kojima rade najbolje guest posting kampanje. Svrha ovog vodiča je da vam pomogne izgraditi vlastitu strategiju, za svoje tržište, sa svojim vlastitim stilom i to kako bi s njom dosegnuli najdalje.


1. Uvod

Nije tajna da je trenutno guest posting jedna od najpopularnijih i najuspješnijih metoda link buildinga budući da je to metoda koja koristi (u idealnom slučaju) odličan sadržaj visoke kvalitete, a to je ono što tražilice žele u svojim indeksima. Iz tog razloga, to je metoda niskog rizika, s mogućim velikim nagradama. (A sada vise nije tajna ni IZF-ovcima).

Pogledajmo neke druge prednosti link buildinga s guest postovima:

- Izgradnja odnosa s drugim blogerima / izdavačima / poduzećima. (Nadalje, "izdavači").
- Prisutnost pred čitateljima i pretplatnicima izdavača kod kojeg objavljujete.
- Budući da izdavač ima odgovornost prema svojim čitateljima, on mora objaviti sadržaj do kojeg je čitateljima stalo. Iz tog razloga, to se interpretira kao znak povjerenja, odnosno signalizira vašu stručnost i vjerodostojnost.
- Sami pišete tekst – možete odrediti kako će izgledati post i koju poruku želite poslati.

Ukratko, guest posting proširuje doseg vaše poruke, omogućuje vam izgradnju novih i vrijednih odnosa, i omogućuje vam da dizajnirate željene poruke o vašem brendu.

Dodatni materijali za kretanje sa Guest Postingom (na Engleskom jeziku):
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.



2. Proces

Proći ćemo kroz osam temeljnih koraka za guest posting:

1. Brainstorming
2. Smišljanje naslova
3. Pisanje vašeg posta
4. Otkrivanje relevantnih i vrijednih mjesta za "pitchanje" (uvaljivanje) guest posta
5. "Pitchanje" (nuđenje) vašeg guest posta
6. Promicanje objavljenih guest postova
7. Upravljanje cijelim procesom guest postanja
8. Izrada link building strategije i strategije stvaranja osobnih veza


3. Brainstoriming (kreativno smišljanje teme)

Ovisno o vašem kreativnom procesu, koliko iskustva imate kao pisac i stotinu dugih faktora, brainstorming i odlučivanje o temi može biti pravi izazov. Srećom, postoje neki trikovi koje možete primijeniti da biste započeli brzo.

Najlakši način za početak je napraviti popis svih ideja koje imate. Lako je početi kombinirati neke česte formate članka s temama koje su bitne u vašoj industriji, npr. Format ovog teksta je "vodič" a kombinacija s industrijom je "guest posting". Rezultat je guest posting vodič.

Evo nekoliko ideja za početak. Kada pročitate ovaj popis, možete ih kombinirati s različitim temama koje su relevantne za vaše tržište. Ako ste SEO, kombinirati ih s riječima kao što su "ključne riječi", "rangiranje", "link building", "website arhitektura," itd.

Quote:Vodiči
Kako učiniti X.
Postavljanje X.
Odabir najbolje X.

Savjeti
Savjeti o ...
Preporuke za ...
Top X Ys ...

Intervjui
Povijest ...
Kako X počeli.
Kako X Y

Recenzije
Najbolji ...
Najgori ...
Najbolji X za Y uporabu.

Izvješća
X studije.
Istraživanja o X.


Alati kojima se olakšava brainstorming proces
Ako ste u potrazi za sustavnijim pristupom, postoji pet alata koji će pomoći s time.

- Google Sets
- Google Related Searches
- The Ontolo Phrase Analysis Tool
- The Ontolo Content Types Spreadsheet


Google Sets
Otvorite Google Sets i unesite nekoliko ključnih riječi koje ste smislili za vaš guest post
[attachment=266]

Nakon što ste unijeli riječi kliknite na "Large Set" kako biste dobili listu rezultata poput ove:
[attachment=267]

Google Related Searches / Slične Pretrage na Googleu
1. Unesite query (upit) koji se odnosi na vaš sadržaj ili tržište i pretražite
[attachment=273]

2. Kliknite na "More Search Tools" s lijeve strane
[attachment=274]

3. Kliknite na "Related Searches"
[attachment=275]

4. Sada možete vidjeti povezana pretraživanja za frazu koju ste tražili
[attachment=276]


Učestalost tema i fraza na Googleu i Ontolu
1. Logirajte se u svoj Google račun.
2. S početne Google stranice, kliknite na kotačić gore desno i izaberite Search Settings
[attachment=277]

3. Podesite Google na način da isključite Instant Search i da prikazuje 100 rezultata po pretraživanju.
[attachment=278]

4. Odlučite kojih 4-5 keywordova ćete pretraživati na Googleu.
5. Odaberite i kopirajte svih 100 rezultata.
[attachment=279]

6. Otvorite Ontolo Phrase Occurence Analysis Tool Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. i tamo kopirajte tekst.
7. Ponovite ovo za svaki keyword (preporučljivo 5)
8. Podesite Phrase Length
[attachment=280]

9. Kliknite "Analyze Text". Alat će tada vidjeti koje fraze su najčešće i dati vam više ideja za sadržaj koji dobro rangira. Pokušajte promijeniti Phrase Length za različite rezultate:
[attachment=281]

The Ontolo Content Types Spreadsheet
Ova tablica sadržava više od 200 ideja za teme u 40 kategorija. Ovo je primjer kategorije i jezika kakav bi htjeli koristiti:
[attachment=282]

Uz pomoć ove liste mogli biste zamisliti razne upozorenja s kojima se vaše mušterije suočavaju. Kombinirajte "blackhat SEO" i "warning" i možda se sjetite teme poput "Warnings Agaist Blackhat SEO". Kombinirajući s "pitfalls" mogli bi dobiti "The pitfalls of Blackhat SEO".

Više izvora informacija o brainstormingu za sadrzaj
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


4. Izrada upečatljivih naslova

Ako ste pročitali tekst Todda Malicoata, The Link Baiting Playbook: Hooks Revisited, trebao vam je dati dobre ideje o tome kako smisliti sadržaj koji će lako dovesti do naslova koji će odmah privući pozornost čitatelja.

Cilj naslova je stvoriti dovoljno interesa i želje da čitatelj želi kliknuti na njega i pročitati vaš post. Izazov je odrediti kako će koji način obraćanja čitatelju funkcionirati u različitim tržištima. Razmislite o svojem tržištu. Pokušajte poslušati ono što ste sami napisali i staviti se u kožu vašeg čitatelja. Tada pišite za tu osobu i njezine potrebe, bile one zabava ili visoko kvalitetne informacije. Možda vaše tržište koristi neke jedinstvene riječi, razmislite možete li u naslov ubaciti neke žargonske izraze specifične za to tržište.


Optimiziranje vašeg naslova za tražilice

Nakon što ste smislili dobar "hook" (ono što će uloviti pozornost vašeg čitatelja) ubacite u naslov neke SEO elemente. Pogledajte koliko su kompetitivne različite ključne riječi (keywords) koje možete koristiti. Ponekad ćete želite ciljati keywords s niskim opsegom pretraživanja (low search volume), dok drugi puta ćete možda željeti objaviti vaš veliki vodič na vrjednijim stranica.

Pogledajmo to na sljedećem primjeru naslova: "The Guide to Link Building with Guest Posts"
Postoji nekoliko različitih načina na koje se taj naslov mogao napisati. Postoje tri dijela: Guide, link building, guest post. Svaki od tih dijelova treba biti istražen.

Potrebno je istražiti nekoliko kombinacija riječi u naslovu, npr. Umjesto "guest post" mogao se odabrati povezani "guest posting". Rezultati nisu bili zadovoljavajući. "Guest blogging" je imao 25% više pretraživanja. Nakon pretraživanja bez "ing" bilo je vidljivo da "guest post" ima još više rezultata, dvostruko više nego kombinacija s "blog" i" blogging". Kod "link building" moglo se dvoumiti još između "building links".


Izrada upečatljivih naslova

David Ogilvy je rekao: "svrha naslova je da potencijalni čitatelji pročita prvi redak sadržaja."

Preporučljiv tekst na ovu temu je napisao Darren Rowse, pod naslovom "How to Craft Post Titles that Draw Readers into Your Blog " Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Sažeto, on nudi osam vrsta naslova:

1. Communicate a Benefit - Objasnite korist
2. Create Controversy or Debate - Stvorite Kontroverzu ili Raspravu
3. Ask a Question - Postavite pitanje
4. Personalize Titles - Napravite osobni naslov
5. Use Keywords - Koristite kljucne fraze
6. Use Power Words - Koristite snazne rijeci
7. Big Claims and Promises - Pruzite velike tvrdnje i obecanja
8. Humor Titles - Smijesni naslovi

(Upamtite da taj post nudi mnogo više savjeta od same podjele.)

Više izvora informacija za izradu upečatljivih naslova
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


5. Pisanje posta

Pisanje ponekad može biti najteža stvar. Blokada, nalaženje vremena i mira za pisanje, samo su neki od problema. Možete pisati u svoje slobodno vrijeme tu i tamo. No, za dobro pisanje, vi stvarno trebate određenu količinu vremena u kojoj ćete se usredotočiti na pisanje. Ovdje su neke ideje o tome kako dobiti ideje i početi ih pretakati u vaše računalo.

Jedna poznata stvar jest da svaki pisac ima svoj osobni stil pisanja. Najkorisnija stvar koju možete učiniti je izbjeći savjete kako bi trebali pisati i početi pisati onako kako VI pišete

Ovdje je popis nekih uobičajnih stilova pisanja, možda se pronađete među njima.

Tok svijesti.
Samo sjediti i pisati što vam padne na um Ponekad, tekst će doći sam od sebe. Trebat će dosta uređivanja.

Okvir i proširivanje.
Načinite popis ideja za dijelove i poddijelove. Nakon što dobijete grubi nacrt krećete na pisanje i proširivanje.

Istraživanje, skupljanje ključnih pojmova, proširivanje i organiziranje.
Ovaj stil je veoma koristan kada naiđete na blokadu. Temeljito istražite temu te nakon toga samo spajajte pročitane ideje na način koji se vama sviđa. Kada ih spojite, sve skupa proširite vlastitim riječima, uredite tekst i gotovi ste.

Suprotstavljanje tekstu
Slično kao i prijašnja metoda, gradite na tuđem tekstu. Kroz taj tekst pokazujete svoje drugačije viđenje stvari.

Što učiniti kod blokade?
Svi pisci se zablokiraju u nekom trenutku. Ako vam navedene ideje ne pomažu pokušajte s ovim. Pišite. Samo napišite. Bilo što. O bilo kojoj temi. Što god je u vašoj glavi. 5 minuta. Ukoliko vam se blokada ne razbije u pet minuta krenite raditi nešto drugo – vjerojatno nije vrijeme za pisanje.

Outsourcanje?
Naravno, posto nama clanovima ovog foruma Engleski nije materinji jezik a vecina Guest post prilika je na Engleskom jeziku onda je outsourcanje pisanja Guest postova nekom piscu veoma realna opcija. Vise savjeta o tome kako bolje outsourcati Guest post textove u nekim od buducih threadova.

Više izvora informacija o tome kako pisati
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


6. Nalaženje sajtova za "pitchanje" (nuđenje) članaka

Smislili ste o čemu pisati. Imate odličan razrađen naslov članka. Sadržaj je visoke kvalitete. Ali... Tko ga želi?

Ako želite brzo pronaći izdavača, posjetite odmah MyBlogGuest.
Ako želite (ili trebate) napraviti vlastito istraživanje, blog direktoriji mogu biti dobro mjesto za početak. Provjerite direktorij Technorati bloga i krenite dalje od ondje.

Ipak, jos i bolja strategija koja se koristi kako bi dobili gost postove postavljene na web stranice koje vode do vece web vidljivosti i do povezanosti s web-stranicama kao što je Time.com.

Postupak:

1. Otvorite "Ontolo Link Building Query Generator" Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
2. Dodajte do 5 ciljanih keyworda koji su relevantni za vaš članak.
3. Označite "Asset Types" pod "Content for placement".
4. Kliknite na "Generate Queries" gumb na vrhu stranice.

U tom trenutku, imat ćete 50 upita po keywordima koje ste unijeli, za korištenje na Googleu i za pronalaženje guest postova koji su već objavljivani u vašem tržištu.

Slicno mozete umjesto "Asset Types" izabrati pod "Opportunity Type" opciju "Guest Post" i onda ce vam Ontolo izgenerirati puno Google Querya za trazenje Guest postova. Savjetujem igranje i s drugim queryima da vidite kakvi i za sta sve queryi postoje. Lako moguce da vam padnu na pamet neke dodatne ideje.

Moram napomenuti da trazenje mjesta za objavu Guest postova cak i samo putem Google queryia moze biti cijeli jedan drugi ogromni thread, tako da za sada koristite ovo, vec sa ovim mozete radit mjesecima i godinama, ali uskoro cemo objavit i dodatne informacije i textove kako traziti Guest post prilike.

Zašto pokušati pronaći već objavljene guest postove koje su slični vašima? Dva su razloga:

1. Ako stranica već ima objavljen guest post koji je sličan vašem, vrlo je vjerojatno da će i vaš objaviti ako ih lijepo pitate. (Više o tome: Robert Cialdini , The Psychology of Persuasion).

2. Istraživanje backlinkova na guest postove koji su slični vašima. Netko tko je postavio backlink na postojeći guest post bi mogao biti zainteresiran za objavljivanje vašeg originalnog sadržaj na vlastitim web stranicama.

Nakon što generirate listu krenite na pretraživanje. Mogli biste biti začuđeni rezultatima.

Više izvora informacija o pronalažanju sajtova pogodnih za guest posting
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


7. "Pitchanje" (nuđenje) vašeg guest posta

Napokon je došao trenutak kada je sve gotovo i "samo" treba uvaliti guest post. "Pitchanje" guest posta može se činiti izazovnim. Većina "dobrih" link-building kampanja može dobiti link jednom u 20 e-mailova. Kod guest posting je drugačije, biti uspješan s jednim od 5 ljudi. Ukoliko ga pitchate na pravi način.

Svi izdavači žele da im se pitcha drugačije. Na kraju ovog odjeljka, postoji nekoliko linkova na postove u kojima su blogeri jasno opisali kako oni žele da se im se pitchaju članci. Prije nego što pitchate članak nekome, potražite ovakve upute na njihovom sajtu. Izdavači kojima se puno pitchaju guest postovi će vjerojatno imati takve upute. Ako ne slijedite njihove upute, vaše šanse se uvelike smanjuju.


Smjernice za pitchanje Guest Posta

Kao opće pravilo, imat ćete puno veći uspjeh ako ste riješili sljedeće stvari:

- Post je već napisan.
- Pokušavate pitchati više postova u isto vrijeme. (I pitate koji bi radije.)
- Možete dodati jednu rečenicu ili, najviše, dvije rečenice koje govore nešto o postu što nije vidljivo iz naslova.
- Napišete osobni e-mail koji šaljete izravno uredniku / blogeru / ikome tko je ostavio e-mail adresu.
- Pokažite primjere vašeg ranijeg rada koji je već bio objavljen (linkovi).

Dodatno je vazno napomenuti:

- Uvijek će postojati bloggeri kojima pase pristup drugačiji nego na ovom popisu
- Ovo nije jedini način da to učinite ali ovakav pristup provjereno daje dobre rezultate


Kako povećati količinu prihvaćenih postova (Acceptance Rates)?

Postoji temeljno načelo o tome kako ljudi rade i s kim odlučuju raditi. Svi smo radimo s ljudima koje znamo, kojima se sviđamo i kojima vjerujemo. Ako vam pristupi netko tko vaš već zna, voli i vjeruje vam, mnogo je vjerojatnije da će oni prihvatiti vašu ponudu za guest post.
Prije nego krenete na sljedeće korake korisno je pročitati tekst Huga Guzmana, Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. , pomoći će vam da izradite odnose s najmoćnijim ljudima kad se govori o guest postovima.

Korak 1. Dozvolite da vas upoznaju.
Online, lako se učiniti vidljivim. Nemate tipične prepreke za upoznavanja i prijateljstva koje bi imali u osobnom životu. Kada se susrećete osobno, to je jednostavno veća stvar nego komunikacija preko interneta.

Tri načina kako zainteresirati nekoga da vas upozna:
1. Komentirajte na njihovom blogu s korisnm komentarima.
2. Slijedite ih na Twitteru, re-tweetajte ih i pokrenite dijalog.
3. Pošaljite im e-mail.

Korak 2. Pomozite im kako biste im se svidjeli
Odlučiti sviđa li vam se netko ili ne nije uvijek lako. Dok je jedna taktika može biti očito (recimo, sviđaju mi se ljudi koji su smiješni i pouzdani), netko drugi može biti ozbiljan do te mjere da ne vjeruje nekome tko se stalno šali.

Postoje stvari koje većina ljudi ne voli. Najbolje što možete učiniti u početku je da ih ne činite. Nemojte biti uvredljivi, ne osuđujte (njih ili druge), i zaboravite na svoj ego. Ako slijedite te tri upute, barem ne dajete velikoj većini ljudi razlog da im se ne svidite.

Nevjerojatno koliko vidim na ovom forumu upravo ponasanje clanova koji forsiraju vlastiti ego, uvredljivo poasanje, komentiranje s visoka i sl. Mnoge prilike cete propustit radi krivog komuniciranja s drugima, ali komuniciranje s drugima nije samo direktno slanje poruka i dopisivanje s nekim, vi komunicirate s drugima sa svakim svojim postom na ovom forumu, sa svakim tweet-om, statusom na Facebooku, sa vasim potpisom na forumu, sa nacinom na koji pricate s njima na msnu, skypu itd. Kad god se moze nesto procitati ili viditi od vas to je komunikacija s drugima. Slijdeci put prije nego ostavite neki komentira razmislite 2 puta sto cete napisati i kako cete se postaviti. Dali cete vlastitim hvalisanjem, arogancijom, prezentacijom lijenosti i nesposobnosti izkomunicirati s drugima da zele nastaviti i produbiti komunikaciju s vama ili cete ih samo otjerati i na taj nacin izgubiti svu mogucu korist i prednost koji bi imali s tom komunikacijom. Npr. ja sam vrlo zauzet i jednostavno nemam vremena da svima detaljno pomognem koji me traze savjete i pomoc. Ali zato clanovima s kojima sam vrlo dobar cu odvojit i zrtvovat svoje vrijeme jer sam blizak s njima. Znaci, KAKVU komunikaciju imate s nekim odreduje kakvu korist vi u konacnici mozete imat. Netko tko se postavi arogantno, tko je lijen proGooglati neke jednostavne fraze normalno da necu zrtvovat ja svoje vrijeme za takvu osobu. Ali s druge strane prijatelja za kojeg znam da ce cijenit moju pomoc, koji ce mi kad tada vratit istom mjerom i pomoc nekako, za nekog koga znam da je 3 dana trazio informaciju i tek tada me pitao (jer postuje moje vrijeme) e takvoj osobi cu biti puno spremniji pomoc. Zato kazem ljudi, razmislite o svojim stavovima i nacinu komuniciranja s drugima. Olaksajte ljudima da im se svidite kao osoba i olaksat cete sebi puno toga. Izbacite balkanca iz sebe, prebacite se u pozitivni, skromni, ponizni "mode" i korist ce vam biti nevjerojatna. Vise o tome sam komentirao malo nize.

Korak 3. Izgradnja povjerenja.
Vjerojatno znate da jednostavno nije moguće izgraditi odnos povjerenja u kratkom vremenskom razdoblju. Povjerenje se gradi sposobnošću, iskrenošću i ispunjavanjem svojih obećanja.

Iako se povjerenje s nekim ne gradi preko noći, možete pripremiti nekoga da ima povjerenja u vas bez da ste ga ikad upoznali.

Od tri načina na koje se povjerenje gradi, ono što možete iskazati i prije prvog susreta ili razgovora je sposobnost. Sposobnost se može pokazati preko bloga, stručnosti, društvenih medija (social media), itd. Kada se obraćate nekome po prvi put, očekujte da će provjeriti vaš vlastiti blog da vide kako pišete (i ako je prikladan za njihove čitatelje), odnosno koliko ste sposobni.

Iskrenost i ispunjavanje obećanja mogu se prikupiti kroz refferale (to je jedan od razloga zašto ljudi ubacuju imena (name drop) poznatih ljudi u tekstove), ali sve dok ne dobijete tu prvu obavezu, a ju ispunite, neće biti potpunog povjerenja.
U nekoliko riječi? Iskažite svoju stručnost kroz pisanje. Upućujte na druge tekstove koje ste pisali i održavajte osobne stranice koje druge osobe mogu pregledati za refferale i kvalifikacije.

Više izvora informacija o "pitchingu" (uvaljivanju vašeg guest posta)
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


7. Promocija vašeg guest posta

Vaš post je napisan, objavljen i čita ga mnoštvo čitatelja. Vrijeme je za promociju.
Promocija guest posta je malo drugačija od tradicionalnog link buildinga. Postoje link requests ali zbog toga što je riječ o guest postu on ima kraći vijek trajanja. Glavni fokus ovdje će biti promicanje pomoću social media.

Ovdje je 8 načina za promoviranje vašeg guest posta nakon što je objavljen.

Na Twitteru
1. Tweetajte vaš post na Twitter.
2. Zahtijevajte od izdavača da učini isto za svoju mrežu ljudi.
3. Slanje @ poruke na Twitteru ljudima koje ste spomenuli u svojem postu.
4. Kada drugi ljudi komentiraju na Twitteru o postu, ako pozitivan tweet, razmislite o re-tweetingu te poruke kroz dan ili dva.

Na vlastistom blogu
5. Objavi post na svoj blogu, upućujući pritom svoje čitatelje na vaš guest post.

E-mail
6. Ako možete, umjesto slanja @ poruka ljudima na koje ste linkali u članku radije im pošaljite e-mail. Neka znaju da cijenite njihov sadržaj toliko da ste ga linkali u vlastitiom postu.
7. Pošaljite mejl vašim kontaktima i zahtjevajte link u njihovim tweetovima.

Komentari
8. Pratite i odgovarajte na komentare. To ne mora nužno imati linkove kao rezultat, ali izgrađuje odnos s čitateljima. Oni će primijetiti da ste angažirani i vjerojatno će vam pomoći opet u budućnosti.


8. Upravljanje procesom

Da biste bolje upravljali procesom brainstorminga, pisanja i promicanja vaših guest postova, možete koristiti Ontolo Guest Post Management Spreadsheet, excel tablicu koja će vam pomoći (ontolo.com/sites/default/files/guides/guest-posting/xls/Ontolo_Guest_Post_Management_Spreadsheet.xls).

Tablice se sastoji od četiri taba. Ovdje je njihov opis (od zadnjeg taba prema prvom).

Tab 4: Brainstorming
Ubrzajte vaš brainstorming s 200 ideja za teme s preko 40 vrsta različitih tema:

- Types
- Tips
- Maximizing Value
- Why
- Interviews
- Nonprofits
- Data
- Reports
- Blogs
- Modifying
- News
- Installation
- Warnings
- Stories
- Basics
- Finding
- Top Quality
- Bargains
- Discussions
- Events
- Organizations
- Legal
- Books
- Videos
- Treatments
- Types of Reviews
- Books
- Style
- White Papers
- Answers Service
- Audio
- Wikis
- How it Works
- Process
- History
- Reviews
- Low Quality
- Using/usage
- Help/Support
- Downloads
- Tutorial
- First-hand
- Problems
- Guest Post

Tab 3: Notes/Bilješke
Koristi se za zapisivanje bilješki tijekom brainstorminga
Title Ideas – Ideje za naslove
Reference URLs – URLovi sa sličnim ili povezanim sadržajem

Tab 2: Final Posts
Koristi se za konačni korak prije početka pisanja članka.

Stupci:

- Working Title
- Publish Status
- Key Point #1
- Key Point #2
- Key Point #3
- Reference Links & Research

Tab 1: Outreach Log / Dnevnik Pristupanja
Upotreba: Upravljanje outreach procesom (procesom pristupanja) i kontaktne informacije vezane uz blogove/sajtove na kojima objavljujete.

Stupci:
- Home URL
- Blog URL
- Site Name
- Contact Name
- Contact E-Mail
- Status

Za provjeravanje napretka koristite:

- Contacted
- In Communication
- Acquired
- Declined


9. Dizajniranje strategije

Pisanje i objavljivanje jednog guest posta je dobro i može vam donijeti mnogo prometa i linkova ali sve skupa je vrijednije kada objavljujete mnoštvo guest postova koji prerastaju u veću strategiju.

Strategija se treba temeljiti na konceptu uzajamnosti (reciprocity). Kao ljudska bića, osjećamo se obavezni pomoći ljudima koji su pomogli nama. Npr. Prijatelj vam pomaže sa seljenjem – vi osjećate da ga trebate izvesti van na večeru.

U link buildingu s guest postovima, možete iskoristiti ovaj koncept kroz svoj sadržaj. Stavljajući linkove na druge, promovirajući ih kao kvalitetne pisce i tekstove, obratiti će pozornost na vas. Neće nužno odmah (ili ikad) linkati na vaš sadržaj ali će odgovoriti na vaš tweet, komentirati članak, pratiti vaše buduće tekstove itd.

Ukoliko učinite ovo više puta, počinjete graditi veći osjećaj da svjesno pomažete osobi. Ako je netko stavio linkove prema vasim stranicama nekoliko puta i promicao vas na twitteru, možda ćete biti svjesni način na koji vi možete pomoći toj osobi? (Da, riječ je o istim stvarima!)

BTW: IZF clanovi, nije li to nesto sto mi ovdje na forumu vec radimo? Dali oni koji ne rade to sada malo bolje shvacaju zasto je pomaganje drugima upravo najbolji nacin da pomognemo sebi. Ja znam da nam je svima ovdje skoro pa urodjen balkanski mentalitet zavisti, ljubomore pa i sebicnosti s razmisljanjem "dabog da susjedu krepala krava" ali vjerujte mi od takvog razmisljanja najvise stete cete imati upravo Vi. Ja sam pomazuci na IZF-u imao samo koristi. S poslovnim partnerom iz New Yorka sam usao u suradnju kad je on nesebicno djelio neki kvalitetan sadrzaj na nekom forumu nakon toga je uslijedilo sto sam ja nesebicno podjelio neke kvalitetne metode i strategije. Danas skupa razvijamo firmu i dosli smo puno dalje nego bi ikad samostalno dogurali, i sto je najvaznije jos uvijek mislim da smo tek na pocetku. Poanta jest da sto je vise moguce promjenite mindset i pocnete pomagat jer od pomaganja za opcu korist imate najvise Vi koristi.

Kada krećete s početnom guest posting strategijom, pišite prve guest postove o drugima. Promovirajte stručnjake, govornike, blogere i Twitter korisnike. Dva posta koja se često pišu na samom početku su "Top 50 x (umetni tržište ovdje) Twitter korisnika" i "Top 50 x (umetni tržište ovdje) blogera." Oni pokreću proces izrade osobnih veza.

Nakon priznavanja drugih ljudi na tržištu, njihove stručnosti i postignuća, počinje se graditi vaš odnos s njima. Zatim, kada počnete objavljivati vlastiti sadržaj i guest postove koje predstavljaju vašu stručnost, drugi blogeri i Twitter korisnici će vjerojatnije tweetati vaše linkove itd.

Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je važno izgraditi i iskoristiti vrijedne odnose s ljudima u vašem tržištu. Ti odnosi su ono sto promiče linkove, tweetove, i promet. Svaki guest post dobiva nove čitatelje koji ga ne bi imali priliku vidjeti drugačije. Oni će pak, tweetati i doprijeti do jos više publike. I tako dalje i tako dalje. Stručnjaci su oni koji će dovesti do svega toga – računajte na to i ugradite to u svoju strategiju.


10. Dodatni izvori informacija

Za početak Ann Smarty – Guest Blogging eBook. Vlasnica MyBlogGuest koji je ranije spomenuta.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Ako tražite guest postere u B2B prostoru, provjerite B2B Blogging: Guidelines for Including Guest Bloggers (MLT Creative).
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Za vodič o SEO, SEOmoz - SEOmoz's Beginner's Guide to SEO.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
26-12-2011, 04:40 PM
Post: #2
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Odličan start vodič za "guest post". Nadam se da ćeš uhvatiti vremena za malo detaljnjiju obradu ove teme. Ovaj tvoj "post" me ponukao da si dam malo više truda u pomoći članovima ovog foruma, naravno u okvirima moga znanja.
Nažalost Google Sets više neradi !
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
26-12-2011, 05:03 PM (This post was last modified: 26-12-2011 05:04 PM by Davor Bomestar.)
Post: #3
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
(26-12-2011 04:40 PM)wodstore Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Odličan start vodič za "guest post". Nadam se da ćeš uhvatiti vremena za malo detaljnjiju obradu ove teme. Ovaj tvoj "post" me ponukao da si dam malo više truda u pomoći članovima ovog foruma, naravno u okvirima moga znanja.
Nažalost Google Sets više neradi !

Istina, Google sets je ugasen nedavno nazalost ali malo Googlanja i nasao sam alternativu za koristit Google sets funkcionalnost.
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Definitivno cemo obradit ovu temu jos bolje, zato i jesam otvorio podforum samo za Guest postanje.

Treba pomagat, cesto nismo ni svjesni koliko mozemo ucinit kad si damo malo truda.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): oknedar
25-02-2012, 07:28 PM
Post: #4
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Zadnjih mesec dana sam se dosta bacio na Guest Articles i do sada sam ostvario dosta kontakta i dosta artikala je ubaceno.

Moze li mi neko reci koliko moze biti stetno ako je taj article oznacen kao "guest article" ili "Written by Guest Writer"?

Sibirski Haski
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
25-02-2012, 07:36 PM
Post: #5
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
(25-02-2012 07:28 PM)rappin Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Zadnjih mesec dana sam se dosta bacio na Guest Articles i do sada sam ostvario dosta kontakta i dosta artikala je ubaceno.

Moze li mi neko reci koliko moze biti stetno ako je taj article oznacen kao "guest article" ili "Written by Guest Writer"?

Drago mi je da netko krece sa guest postingom, metoda je odlicna.

Ako je article oznacen tako za sada mislim da nema nekog utjecaja i da nema problema. Ali u buducnosti ce te neke stvari imati utjecaja jer google je uveo rel=”author” HTML atribut koji ce prakticki govoriti Google-u ko je autor. Tako ce autori moci graditi svoj vlastiti brand/autoritet a Google ce moci detektirat koji autor je kvalitetan, popularan, autoritativan itd.

Vise o tome mozes procitat ovdje:
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Ali kao sto rekoh, za sada se nemoj zamarat s time nego bolje se usavrsi u guest postingu/guest blogganju pa kad postanes veoma iskusan u tome lako nadogradujes s novim stvarima.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): Jokja
27-02-2012, 06:46 PM
Post: #6
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Za sada na par novih sajtova koje sam poceo i na kojima gradim linkove samo sa guest artiklima, skoro svi su u top 40-50 rezultata tako da mi je ovo metoda za sada super.

Videcemo dalje rezultate kad budem poceo da miksam jos par link building metoda...

Sibirski Haski
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
27-02-2012, 09:09 PM
Post: #7
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Mi imamo takve rezultate da mi je malo i krivo sto sam podjelio s clanovima ove vodice o toj metodi. Smile
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
04-03-2012, 12:06 AM
Post: #8
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
(27-02-2012 09:09 PM)dbomestar Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Mi imamo takve rezultate da mi je malo i krivo sto sam podjelio s clanovima ove vodice o toj metodi. Smile

Mislim da nemas brige oko toga, IMO ti si ipak na jednom sasvim drugom nivou i tesko da ti itko s foruma moze biti ozbiljna konkurencija u preotimanju posla.

Dom za starije i nemoćne - Vaporizacija.hr - Inox ograde
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
04-03-2012, 05:13 PM
Post: #9
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
@Raymond - ma to je vise bila kao sala. Htio sam reci da mislim da je toliko mocna metoda da mi dodje da budem sebican koliko je dobra hehe.

A slazem se naravno s komentarom, na zapadu u SEO svijetu to je "normalna" metoda kod normalnih i kvalitetnih SEO firmi (koje su u manjini) ali svejedno se dosta dosta koristi. Ne vidim problem da to podjelim sa ljudima na ovim prostorima jer ce to imat toliko mali i neznatni utjecaj na globalnom nivou jer npr. jedan seomoz je objavio u petak whiteboard friday o tome, i sigurno ce citanost toga biti miljun puna veca nego ovih nasih vodica tako da nas efekt na tu scenu je nikakav. Naravno da kako bude to bila popularnija metoda biti umanjena s vremenom i zato je skakljivo pitanje dali djelit znanja, ali isto vjerujem da se "gap" tj. razmak izmedju onih koji rade osnovne metode link buildinga i oni koji rade "visoko kvalitetni" SEO i link building povecava. Nekad je meni bilo nezamislivo da kontaktiram druge webmastere i da komuniciram s ljudima a danas mi je SEO nezamisliv bez toga. Mnogi ce ostat na toj razini i zato ce Guest posting i ljudi koji ga rade uvijek biti korak iznad ljudi koji rade samo npr. link exchange-a, direktorije, social bookmarking i to je to. Kao sto sam naveo u drugom postu Guest posting metoda je nadogradiva i prosiriva na razne nacine. Kad shvatite na KVALITETAN nacin koncept mozete koristit to za mnoge mnoge druge stvari.

Npr. Linkbait sa outreachem. To bi uprincipu znacilo da napravite kvalitetan vrhunski sadrzaj koji ipak ne moze dobit viralan efekt jer nije ipak toliko siroke javne tematike. Neki strucan odlican vodic, vrhunski materijal ali eto, nicha je uska i ne mozes dobit 10 000 retweetova i sl. E takav materijal ces otic na google, pocet trazit websiteove u nichi, blogove u nichu, websiteova sa /links.html, /link.php, /resources.aspx stranicama i onda ces kao i u guest bloggingu prvo na pametan prijateljski nacin stupit u kontakt s njima, stvorit dobre odnose i onda im ponudit da linkaju na tvoj vodic. Znaci temelji koji se nauce iz guest blogginga mogu se primjeniti na druge metode. Open Site Explorer ima opciju da se pogledaju Top Pages tj. stranice koje su najvise linkane. Kada to pogledate na raznim jakim websitovima mogli bi ustanovit koji materijali dobijaju najvise linkova.

mint.com je izgradio reputaciju koristeci linkbait sadrzaje osobit infographicsa. Kad se pogledaju Top Pages vidi se sta su ljudi najvise linkali. Samo oni su napravili par stotina ako ne i vise infographicsa kroz par godina i neke od njih su dobile brdo linkova neke su dobile manje. Takvim proucavanjem ucimo sta je linkbait materijal.

Drugi primjer. Nedavno sam radio ponudu za jedan projekt. Zalosno ali firma je bila koristila neku SEO firmu koja je outsourcala u indiju koja je koristila razne sheme za linkove tipa link farme, kupovina linkova i slicne stvari. Znaci ovi su imali linkove sa stranica koje linkaju i na porni i viagra stvari i slicno a taj projekt ta firma za koju sam radio ponudu je jedan od par industrijski lidera. Proucavao sam im top pages na websiteu i primjetio da imaju nekih 400 linkova sa drugih domena na neki besplatni detaljni vodič. Oni su napravili linkbait materijal a da nisu ni bili svijesni. Napravili su 100 puta bolji SEO a da nisu ni znali, nego SEO firma koju su angazirali. (Sad bi se netko nasao opet naci reci kako "SEO ne postoji" ali upravo to je bila poanta u onoj raspravi da razumjevanje SEO-a sami mozemo razumjeti kako poboljsati vidljivost na trazilicama kroz neke stvari koje ionako radimo, da shvatimo sto nam je donijelo efekta a sto nije). Ta firma je i sama po sebi imala dobar brand, imala je dosta twitter followera, imali su neke druge community projekte koji su imali 4 puta vise linkova i autoriteta nego website od firme jer su i ti community projekti bili cisti linkbait materijal. (To vam je nacin kako indirektno ispromovirati svoj business ako ste u dosadnoj nichi, stvorite odvojeni paralelni projekt vezan uz vas projekt. U zadnje vrijeme vidim dosta takvih primjera koji su veoma uspjesni).

Ugl. firma je sama bila prototip kako raditi kvalitetni SEO. Radili su sve stvari sto treba za kvalitetni SEO a da nisu ni znali nista o SEO-u. Malo je porazavajuce i otuzno da vecina nas u SEO industriji napravimo i puno manje kvalitetan SEO od nekih koji ni ne znaju sta je to SEO ali to je sad druga strana price.

Jos jedan linkbait primjer. Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Ova stranica je dobila 50% ili vise linkova nego cijeli ostatak websitea. Ovo je ogledni primjer kako raditi linkbait. Napravite vrhunski sadrzaj, ma bolje od vrhunskog, postanete resours za 1 temu, napravite istrazivanje u koje ulozite godine znanja a onda i mjesece istrazivanja pripremanja samo tog 1 teksta. Kad to napravite onda vas svi ljudi pocnu linkati sami od sebe. Da mi je novcic svaki put sto sam podjelio ovaj tekst. Kad mi opet treba ne idem u bookmarkse nego googlam david mihm (branding efekt), i brdo puta sam vec linkao i podjelio taj tekst. Da ne pricam o tome kako je lik intervjuirao 30 strucnjaka i samim time igrao na "egobait" i prakticki u startu si osigurao dok je jos radio post da kad ga objavi dobije barem 30 strucnjaka da linka na njega i da mu daju pocetni publicitet. SEO savrsenstvo. Branding, PR, blogging, kvalitetu sve to ima u ovom primjeru odradjeno i zato je tekst dobio 1000 reffering domena tj. 1000 sajtova sto linka na njega.

Da ne pricam da je lik updateao kasnije opet vodic na istoj stranici pa je iskoristio sve svoje veze publicitet od prije da napravi novi buzz oko teksta. A isto gledao sam davno jos prije 1-2 god i imaju puno manje linkova nego sada na toj stranici. Znaci u pocetku je dobio neku buzz ali kasnije s vremenom je dobio vecinu linkova. Pravi pravcati kvalitetni Linkbait materijal je zapravo vrhunske kvalitete i na taj nacin dobijate najkvalitetniji link building na - autopilotu. Savrsenstvo. Kad naucite ovakve stvari radit u praxi efektivno onda vam sigurno nece biti problem prilagodit se na novu SEO metodu kad guest blogging izgubi na snazi. Nije poanta da nabijete 5000 umjetnih fanova na fanpage ili 5000 twitter followera umjetno vec da steknete 5000 ljudi koji ce vase sadrzaje aktivno dalje promovirati i siriti jer su iskreni fanovi i koji ce linkati na vas sa bloga koji ce vas preporucit svojim citateljima itd.

Opet dajem usporedbu s ovim forumom. Vjerujem da onaj to je ulozio vise vremena u kreiranje kvalitetnog materijala za natjecaje taj je slozio bolje tekstova. Naravno tu je i prethodno znanje, onaj tko ga ima manje mora vise oko teksta istrazivat, ucit, pripremat. Ali primjeti se tko si je dao najvise truda, promisljanja oko necega. Iz prvog natjecanja IM warrior je imao hrpu znanja i puno iskustva o tome sta je pisao jer je uspjesan u tome a opet je tjedan dana slagao post da bude jako dobar. Da citiram Rand Fishkina, net raste i konkurencija je sve veca a i dalje imamo 10 mjesta na pocetnoj na Googleu (ili manje ako racunamo sve svoje Google stvari sto Google ubacuje) vise nije dosta imat originalan i dobar sadrzaj sada morate imat vrhunski, najbolji sadrzaj. David Mihm je to napravio i zato ima toliko puno koristi od toga.

Sve te stvari treba promislit o njima i razmislit kako ih primjeniti. Ako naucite kvalitetno raditi guest blogging otvaraju vam se vrata za puno vise toga. Ako cete spinnat sadrzaje (sto ama bas nikako ne preporucam jer ama bas cijeli koncept guest blogginga je dijametralno suprotan od toga), trazit samo laka rijesenja, trazit da dobijete linkove na sajtovima koji primjau sve i svasta, onda ni ne radite pravi guest blogging. Smisao lakih rijesenja "quick winova" je da brzo savladate ali ne i da se zadrzite na tome. Kada savladate guest blogging u pravom kvalitetnom smislu onda vam se otvaraju vrata puno toga. Znam da mnogi to ovdje smatraju teskim i nemogucim ali to je zapravo problem u vama i stavovima prema ovom poslu a ne u Googlu, u tome da je SEO "mrtav" i sl. Dok god postoji popularnost trazilica do tada ce postojati SEO. To sto ce se SEO mjenjati to je druga stvar, ali dali cete ga moc koristit ili cete ispast iz igre opet ovisi o vama. Moji savjet, nemojte promisljat guest blogging metodu kroz spinanje tekstova jer po meni ste odmah u startu ispali iz igre. Mi i kad article dirove radimo rokamo original textove za svaki, a vjerujem da je i to razlog zasto su blog mreze propale (jer su svi rokali spinani sadrzaj).

Poanta mog komentara jest, da ako se radili na kvalitetnom razvoju nekog projekta danas cete koristit guest blogging sutra cete koristit nesto trece ali kako se industrija mjenja rapidno koristeci metode na najlaksi, najbrzi moguci nacin po meni kad tad cete ispasti iz igre. Koristeci metode na kvalitetan nacin samo cete nadogradjivat znanje kako se industrija mjenja.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (3): Drenova, Raymond, Igor Tomić
05-03-2012, 09:21 AM
Post: #10
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
(04-03-2012 05:13 PM)dbomestar Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. ... ali isto vjerujem da se "gap" tj. razmak izmedju onih koji rade osnovne metode link buildinga i oni koji rade "visoko kvalitetni" SEO i link building povecava.

Upravo tako i ja sam bas nedavno razmisljao o tome kada sam malo istrazivao neke fraze vani.

(04-03-2012 05:13 PM)dbomestar Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Da citiram Rand Fishkina, net raste i konkurencija je sve veca a i dalje imamo 10 mjesta na pocetnoj na Googleu (ili manje ako racunamo sve svoje Google stvari sto Google ubacuje) vise nije dosta imat originalan i dobar sadrzaj sada morate imat vrhunski, najbolji sadrzaj.


I ovo. Na ovim nasim prostorima mozes i kao solo igrac sa ogranicenim SEO znanjem napraviti OK stvari, ali vani za neke jace stvari, bojim se da je vec sada gotovo nemoguce, a pogotovo u buducnosti. Tj. IMO mozes prosperirati ako si full u SEO-u i pozeljno imas oko sebe neku ekipu da radi s tobom jer ako zelis napraviti kvalitetnu stvar, mislim da uopce nije jednostavno, a biti ce i sve teze. Definitivno. Zato sam i stavio onaj komentar o tome da tesko da ce ti netko s foruma ili tko samo lurka ozbiljno konukrirati u smislu da ti preuzima klijente i sl. Mislim, bilo mi je jasno da si to rekao u sali.

Al jbg. ne moraju svi biti experti u SEO-u i svemu skupa. Bit ce dovoljno da si vrhunski expert u svojoj stvari (npr. marketing itd) a npr. SEO outsorsas. No ipak je pozeljno da i tada imas solidna SEO znanja pa da mozes procjeniti ekipu koju unajmljujes da se ne bi dogodilo da das lovu nekim levatima koji ce ti dugorocno samo stetu napraviti spamanjem okolo i kratkotrajnim dizanjem rankinga, a kasnije samo problemi.

Dom za starije i nemoćne - Vaporizacija.hr - Inox ograde
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
19-04-2012, 10:47 PM
Post: #11
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Nek' joj je sa srećom ali ipak malo previše traži za jedan obični link. Znam da je sad hype i "must have" imati linkove sa guest postinga ali će se i to brzo "potrošiti" jer je ipak malo precjenjeno, bar po meni. Ne kažem da ne treba takvih linkova ali se i ne treba polomiti kako bi došli do njih.
Npr. konkretno ona traži dobro istraženu temu, bar 700 riječi unikatan, naslove, podnaslove, formatiranje i gramatiku kao da pišeš neki akademski rad, plus slike ili grafikone i to sve mora biti potpuno optimizirano, znači h1, h2, alt tagovi, kw, meta description, meta tagovi i bla bla.
Neka netko napravi brzinsku on-page analizu te iste stranice, pola slika nema alt tagove, npr. stranica about me - meta description smijeh - počinje sa "tweet tweet"... da ne idemo dalje.
Ja osobno da napišem takav članak kakav ona traži (iako mi pisanje nije jača strana) prije bih ga objavio na svojoj stranici jer bi mi dugoročno vrijedio više nego taj link koji bi dobio tamo. Plus što bih vjerovatno skraćenu i prerađenu verziju pošibao na web 2.0 i wiki stranice, dijelove ubacio u tematske komentare po blogovima i forumima i pobrao više linkova čak i jačih i kvalitetnijih.
Nije sve u slijepom praćenju trendova, razvijajte vlastite taktike i tehnike, probajte svašta, i opet ja uporno ponavljam kao papagaj, nađite ono što vam najbolje leži, prilagođvajte pomalo i mora uspjeti.

Besplatna objava članaka - dofollow linkovi | Najbolji domaći hosting
Timski rad je zakon, uvijek možeš okriviti nekog drugog.
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): JelenaM
20-04-2012, 12:04 AM
Post: #12
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
JohnWizzer, ne mogu reci da se bas slazem s tobom. Iako se slazem sa time da ce se guest posting istrositi kad tad ipak nebi rekao da je to samo hype. Mi imamo rezultate koje nebi nikad mogli ni zamisliti sa web 2.0, wiki stranicama, blog komentarima i forumima. Jednostavno sve smo to radili i kad smo krenuli sa guest postingom razlika je bila da su guest posting linkovi bili 10 ma 100 puta jaci.

U tezoj nichi sa blog komentarima i forum potpisima nismo imali sta radit, konkurencija nas je rasturala dok nismo poceli guest posting, od tada samo napredak i skokovi. Ne kazem da ce to zauvijek biti tako, upravo ovaj tekst o AuthorRanku koji sam objavio jucer govori o tome kako ce Google naci nacina da kontrolira bolje i Guest posting metodu jer je vec pomalo rasirena, ne treba ni navali samo na to a zapostavit sve ostalo, ali guest posting je trenutacno veoma mocna metoda. Da to nije tako nebi ja otvorio posebnu kategoriju na forumu samo za guest posting i preveo ovih par vodiča, cak imam osjecaj da nisam ni blizu istaknuo tu na forumu koliko je mocna metoda koliko sam trebao.

Jednostavno, ovo sto ti govoris ja tako ne gledam na stvari. Dali objavit post kod nje ili na vlastitoj stranici?
Zasto bi morao biti "ili"? Najbolja strategija je vodit kvalitetnu blog strategiju ali isto tako i guest posting strategiju. To je kao da kazemo dali On-Page SEO ili Link Building. To dolazi u paketu. Tako i ja gledam guest posting i objavu na vlastitoj stranici. Treba kombinirati i jedno i drugo. Jednostavno website nije "otok" i treba biti povezan s drugima websiteovima.

Npr. ovo za sadrzaj da je bolje na vlastitoj stranici. Imam klijente koji imaju brdo kvalitetnog sadrzaja na websiteu ali nista linkova i slaba posjeta. Znaci uzalud im sadrzaj ako nemaju linkova.
Sagradili smo nes linkova i to uglavnom guest postinge i posjeta im se udvostrucila a tek smo poceli. Jednostavno treba dati nesto SEO/Link autoriteta toj domeni da bi i ti tekstovi mogli rangirati.

Ne tvrdim da sve ostale metode su beskorisne, nikako, ne tvrdim da ce to zauvijek biti jaka metoda ali trenutacno guest posting je veoma veoma mocna metoda i definitivno mogu samo savjetovat clanovima koji imaju mogucnosti, sposobnosti i resursa da ju odraduju da se totalno bace u izucavanje i usavrsavanje guest postinga.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): JohnWizzer
20-04-2012, 12:51 AM
Post: #13
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Ma nije problem, ne tvrdim ja da nije jaka metoda, vjerovatno sam se krivo izrazio (rekao sam da mi ne ide pisanje).
U biti sam se osvrnuo na ovu sveopću pomamu za tim vidom link buildinga. Znaš kako to već ide, "čuo sam da je to sad najjače" pa ljudi ulete masovno bez ikakve razrađene strategije, dosta se već i zloupotrebljava, naplaćuje se objava i sl.
Napraviće na kraju sličnu stvar kao i sa blog komentarima i svim drugim vidovima linkanja jer se većina neiskusnih i manje iskusnih baci samo na to.
Treba kombinirati sve metode to je sigurno i iza toga uvijek stojim. Činjenica je da nismo svi dovoljno dobri u svakom segmentu, treba naći što ti ide najbolje i to odraditi pošteno. Što ide slabije ili outsource ili napraviti suradnju s nekim kome to ide bolje pa zajednički odradite jako dobar posao.
Ovo za AuthorRank sam preletio malo juče ali ću morati detaljnije kad uhvatim vremena jer mi neke stvari nisu baš "sjele" od prve.

Ono "ili" je bilo konkretno za njenu stranicu, sa tim uvjetima i kvalitetom koju ona traži možeš objaviti taj članak na puno jačim i kvalitetnijim mjestima ili ono što sam napisao u gornjem postu kao primjer. Opet ne znači da svi moraju postupiti baš tako i da će svakom ista metoda raditi isto i svuda.
Naravno, uvijek treba poslušati savjete iskusnijih, primjenjivati metode i tehnike najboljih ali ih prilagoditi sebi, svojim mogućnostima i trenutnoj situaciji.

Besplatna objava članaka - dofollow linkovi | Najbolji domaći hosting
Timski rad je zakon, uvijek možeš okriviti nekog drugog.
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): Davor Bomestar
20-04-2012, 01:49 AM
Post: #14
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Da oko ovog zadnjeg komentara se mislim u potpunosti slazem. Cak sam do prije nekih 6-12 mjeseci uporno tupio skoro svaki dan da vecina metoda za koje se govori da su zastarijele da ako ih koristis kvalitetno da jos uvijek mogu biti korisne. Cak i neke face medju SEO-ima kazu da kad neki put jednostavno neide, bacite se na one neke lakse metode tipa article dirove, dirove itd. Seomoz je nedavno objavio i listu kvalitetnih direktorija za PRO clanove.

Slazem se da uletanje u neke metode bez razrade je cest problem. Ugl. guest posting je dosta tesko uletit u tu metodu, jednostavno treba dosta dosta znanja da bi uopce krenuli nekakvi ozbiljniji rezultati. Znaci razina znanja da bi vi mogli stvoriti i 10-20 GP linkova mora biti dosta velika.

Naravno, nekome ne ide pisanje i taj ili treba outsourcat ili naci neku drugu metodu. Ali uvijek postoji metoda, postoje slicni nacini. Nekome idu slike bolje pa moze slozit infografike. Nekome ide bolje researchanje ili sta ja znam pa moze napravit neku studiju. Ne treba biti odlican pisac jer nije to jedina metoda. Ali i outreach za infographice je dosta slican i outreachu za guest posting.

Moze se tu jos puno toga reci ali malo je kasno pa budem drugi put. Sve u svemu zanimljiva rasprava.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): JohnWizzer
21-04-2012, 03:56 AM
Post: #15
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Po meni takodje ova osoba daje previse uslova za samo 1 link. Postoje mnogo vise webmastera koji bi objavili dobar clanak bez ikakve nadoknade, a na forumu je vec pisano o metodama pronalazenja pa da ne ponavljam i ovde

Sto se guest artikala tice, iskreno meni je nekada kad uradim pricu zao da je posaljem drugome, ali sa druge strane uspesi su ogromni.

Recimo, par novih sajtova sa keywordima od 4-6k exact mesecne pretrage su mi za 2 meseca dosla u top 10, samo gradnjom linkova kroz guest articles. Za sada je ova metoda nepobedljiva.

Mozda nebi bilo lose da se ovde na forumu organizujemo za razmenu guest artikala, ja to vec radim sa par ljudi a imam i veliku listu sajtova za ponuditi Biggrin

Sibirski Haski
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): JohnWizzer
21-04-2012, 09:03 AM
Post: #16
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
(21-04-2012 03:56 AM)rappin Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Po meni takodje ova osoba daje previse uslova za samo 1 link. Postoje mnogo vise webmastera koji bi objavili dobar clanak bez ikakve nadoknade, a na forumu je vec pisano o metodama pronalazenja pa da ne ponavljam i ovde

Sto se guest artikala tice, iskreno meni je nekada kad uradim pricu zao da je posaljem drugome, ali sa druge strane uspesi su ogromni.

Recimo, par novih sajtova sa keywordima od 4-6k exact mesecne pretrage su mi za 2 meseca dosla u top 10, samo gradnjom linkova kroz guest articles. Za sada je ova metoda nepobedljiva.

Mozda nebi bilo lose da se ovde na forumu organizujemo za razmenu guest artikala, ja to vec radim sa par ljudi a imam i veliku listu sajtova za ponuditi Biggrin
Po meni je sada besmisleno govoriti o tome samo šta ova blogerka traži. Možda jeste previše za taj link, ali to zavisi i od autoriteta bloga na koji taj članak ide. Ako je blog dobro posjećen i autoritativan sa dobrim člankom nećete dobiti samo link nego i traffic a svi znamo da dobar traffic je skuplji od istraživanja za jedan članak.
Ukoliko vam ona ne odgovara idemo dalje, ima onih koji traže i manje. A ona svakako ima pravo da to traži. Njen blog i kad već daje link zašto ne bi tražila nešto kvalitetno zauzvrat.

Najbolje i najjeftinije usluge u Dexterovoj SEO Laboratoriji

Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
28-09-2013, 02:36 PM (This post was last modified: 28-09-2013 02:37 PM by mvasic.)
Post: #17
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
evo citam dosta o gest blogingu i imam jedno pitanje.

U gotovo svim tutorijalima se pominje da se link ka sajtu gostujućeg blogera stavlja u potpisu odnsno biografiji autora. Pošto važi da je najjači link onaj koji ide iz teksta ima li to veze što je iz autorove biografije, odnosno da link ima taj link ima tu snagu kao linkovi koji neki autori prirodno stave u tekst na svom blogu.

Da li je ovde link uopšte više bitan ili se ide na stvaranje autoriteta gest blogera i privlačenja posjete, pa dje je link nije ni bitno?

Da li je kulturno pitati blogera za kojeg pišemo članak da mu napišemo vrhunski članak a da u zamjenu može i sebe da potpiše (naravno ovo se malo ljepše saopšti npr da ćemo mu napisati dobar članak a on da uradi revizuju i doda svoj začin) ali da stavi link iz teksta ka našem sajtu sa anchorom kakav mi želimo. Smile) Ovo je samo radi linka, i da li se ovo preporučuje, kakva su vaša iskustava itd.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
28-09-2013, 07:28 PM
Post: #18
Cool RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Ja osobno nisam još radio guest bloging,
ali kada budem tada ću inzistirati na linku u textu i nikako drugačije, dok potpis nije primjereno prepuštati vlasniku, zašto?
Potpiši i text, a to može i bez linka, ili još bolje; sa drugim linkom. Smile

Ovo sve, naravno, pod uvjetom da je moguće dogovoriti se. Fever
Ako nije, idemo dalje. Fever

Još jedna loša vijest - R.I.P. Prince.
Free Classified Ads - Free Classifieds.
Kvadar Oglasi, Besplatni Mali Oglasi.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
28-09-2013, 11:37 PM
Post: #19
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
(28-09-2013 02:36 PM)mvasic Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Da li je kulturno pitati blogera za kojeg pišemo članak da mu napišemo vrhunski članak a da u zamjenu može i sebe da potpiše (naravno ovo se malo ljepše saopšti npr da ćemo mu napisati dobar članak a on da uradi revizuju i doda svoj začin) ali da stavi link iz teksta ka našem sajtu sa anchorom kakav mi želimo. Smile) Ovo je samo radi linka, i da li se ovo preporučuje, kakva su vaša iskustava itd.

Nije kulturno Smile Time stavljaš do znanja vlasniku bloga da te ama ič ne zanima ni njegov blog ni šta on tu koji klinac radi, tebe samo zanima link. Ako hoćeš link sa regularnog bloga, koji ima vrednost, a ne nekog od onih koji se prave zarad besplatnog sadržaja koji će dobiti baš od guest postova, nikako nemoj ovo da radiš. Regularnim blogerima (koji, iako i sami kapiraju stvari, ipak ne žele da čuju uopšte reč "link") se predstavi lepo ko si i šta si i šta nudiš, nikako ne pominji ono "and all I'm asking in return is a link back to my site" - link se podrazumeva.

Što se tiče mesta linka... Najvredniji ti je onaj koji će dovući posetioce, nebitno gde se nalazi, za šta ti treba i sjajan tekst i sjajan blog na kojem ćeš objaviti, a pretpostavljam da ne bi baš išao na to Winking Onda je zgodna fora da napraviš neki post tipa liste: npr. ako imaš sajt o limuzinama i na njemu post o cenama iznajmljivanja, a hoćeš da gostuješ na sajtu o automobilima generalno, napraviš post npr:"Do You Know the Prices of Renting Different Kinds of Car?", ubaciš neke druge sajtove sa cenama drugih vrsta automobila (to ti nije direktna konkurencija) i linkuješ na svaki. Tvoj je, naravno, takođe na listi Smile

Može i ovako!
wwwrite.rs - online kurs Pisanje bloga za klijente
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): mvasic
29-09-2013, 01:42 AM (This post was last modified: 29-09-2013 01:53 AM by Igor Tomić.)
Post: #20
RE: Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
(28-09-2013 02:36 PM)mvasic Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Da li je kulturno pitati blogera za kojeg pišemo članak da mu napišemo vrhunski članak a da u zamjenu može i sebe da potpiše (naravno ovo se malo ljepše saopšti npr da ćemo mu napisati dobar članak a on da uradi revizuju i doda svoj začin) ali da stavi link iz teksta ka našem sajtu sa anchorom kakav mi želimo. Smile) Ovo je samo radi linka, i da li se ovo preporučuje, kakva su vaša iskustava itd.

Nisam sreo još ni jednog jedinog "legitimnog" blogera/pisca koji u zamenu za članak traži link. Kao što kaže Jelena, to se podrazumeva.

Takav email kakav bi ti poslao bih odmah obrisao, kada bih ga dobio za svoje whitehat legitimne sajtove. Kada bih ga dobio za pitch na mom spammy sajtu na kome prodajem kontekstualne linkove, poslao bih ti cenovnik (a prihvatam i besplatne postove, ukoliko pitch ne deluje ko da je poslat na X drugih email adresa u potpuno istom obliku).

U ovom drugom slučaju me takođe ne zanima da dodajem nikakve svoje začine niti išta. Želim isključivo da dobijem gotov, formatiran post koji mogu da copy/paste i da ga postavim na sajt bez imalo rada.

Dok bih npr. za igortomic.net teško prihvatio post bez imalo edita.


Ono što je jako, jako bitno jeste kakav je sajt koji želiš linkovati. Ako nije kvalitetan, malo koji kvalitetan sajt će prihvatiti link sa njega. Ako je kvalitetan a komercijalan (prodaje uslugu ili proizvod), mnogi blogeri opet neće hteti da postave link, ili će ti hteti naplatiti.

Ako blog post želi da napiše drugi, da kažem pravi bloger, to mnogima odgovara. E da, i ono "anchor kakav želim" to zaboravi. Ili postavi branded anchor, ili naked url, ili link koji se baš baš uklapa u celu priču posta. Anchor tipa "cheapest PC in New York" ili "buy UGG shoes" ili "best hosting packages" ili slično NIKAKO (ili ajd, u 99% slučajeva) ne može biti prirodan. Linkovati tako nešto dugoročno biće loše i za tebe i za sajt na kome si linkovao.






(28-09-2013 02:36 PM)mvasic Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. U gotovo svim tutorijalima se pominje da se link ka sajtu gostujućeg blogera stavlja u potpisu odnsno biografiji autora. Pošto važi da je najjači link onaj koji ide iz teksta ima li to veze što je iz autorove biografije, odnosno da link ima taj link ima tu snagu kao linkovi koji neki autori prirodno stave u tekst na svom blogu.

Svejedno je odakle ćeš dobiti link sa dobrog bloga, stvarno dobrog, koji je slične tematike tvom i koji će donositi posetu.

Ali inače, naravno da je kontekstualni link bolji od onog iz autor bio.



(28-09-2013 02:36 PM)mvasic Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Da li je ovde link uopšte više bitan ili se ide na stvaranje autoriteta gest blogera i privlačenja posjete, pa dje je link nije ni bitno?

Dugoročno, pisanje posta samo zbog linka te vodi do penala. Pogotovo ako ne znaš tačno šta radiš.




Najbolji pitch je ukoliko si na neki način povezan sa blogerom, tj. ukoliko si imao interakciju sa njime. Onda ga u pitchu podsetiš na tu interakciju...

E sada pošto je to retko slučaj, ono što sam ja skontao da je najefikasnije je jednostavno napisati email tipa:

"Ćao blogeru (umesto to blogeru obavezno navesti ime blogera), ja sam taj i taj radim to i to.

Voleo bih napisati guest post na (ime sajta). Evo ideja za konkretne postove koje bih rado napisao:

- ideja 1, ukratko o ovom tekstu
- ideja 2, ukratko o ovom tekstu
- ideja 3, ukratko o ovom tekstu

Molim te javi mi koja ti se ideja najviše dopada. U svako doba budi slobodan da me kontaktiraš.

S poštovanjem,
potpis


Krakto, jednostavno, i u poentu... ono što je ogromna prednost je da se u uvodu, gde se predstavljaš, predstaviš tako da ono što napišeš o sebi ima veze sa temom bloga za koji želiš da napišeš post.


I naravno ovo sve važi ukoliko na sajtu ne postoje posebne instrukcije kako pitchovati sajt. I opet naravno, ako znaš da napraviš neku mini referencu za nešto sa blogerove about me stranice, ili za nešto vezano za njegov blog, to je plus. Ali nikako nemoj pisati ono "jako mi se sviđa tvoj blog ceo sam ga pročitao" ako to ne možeš dokazati. Dokaz može biti ili neki komentar koji si napisao par meseci ranije, ili neka interakcija sa blogerom na društvenim mrežama...
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (3): drPlacebo, mvasic, Raymond
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Popis guest posting sajtova mali_ri 20 5,659 10-02-2016 04:04 PM
Last Post: nasy
  Guest bloging ponuda/potražnja 1kvota1 5 3,745 29-04-2014 04:11 PM
Last Post: Igor Tomić
  Matt Cutts - The decay and fall of guest blogging for SEO failey 1 1,581 03-03-2014 06:52 PM
Last Post: Sceko
  Puno guest postova sa istog servera? djetlic 13 2,348 06-11-2013 09:56 PM
Last Post: Kapetan Bačvica
  Pišem Guest postove blaz1988 2 2,211 27-01-2013 05:04 PM
Last Post: blaz1988
  Zanimljivi Link Building i Guest posting linkovi za citat Davor Bomestar 21 7,509 25-01-2013 12:37 AM
Last Post: Maslesha
  Guest Blogging Strategije - Whiteboard Friday by SEOmoz Davor Bomestar 11 3,043 18-10-2012 12:57 PM
Last Post: Davor Bomestar
  Guest posting kao SEO strategija koja će funkcionirati i u budućnosti Davor Bomestar 1 3,416 02-04-2012 08:36 PM
Last Post: Davor Bomestar

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)