Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plugin za load speed
11-11-2016, 01:32 PM
Plugin za load speed
Treba mi neki pouzdan plugin za ubrzavanje ucitavanja sajta.
Ako imate kakav predlog kako da ubrzam ucitavanje mimo plugin-a svaki predlog ce dobro da dodje jer sam jos uvek pocetnik Smile Unapred hvala!

Rodjen da peca a teraju ga da radi...
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
11-11-2016, 02:31 PM (This post was last modified: 11-11-2016 02:31 PM by Loxo.)
RE: Plugin za load speed
Plugine nisam koristio.
Ali slike neka ti budu .jpg, velicina neka bude sto manja.

Gledaj besplatno Arenu sport, Sport klub i Eurosport.
Facebook marketing - Promoviši svoj biznis na najvećoj društvenoj mreži na svetu!
Find all posts by this user
11-11-2016, 05:45 PM
Uspeo sam da povecam brzinu za 25% instaliranjem ovog plugin-a W3 Total Cache za mobilne uredjaje i desktop, a za desktop sam povecao brzinu za jos dodatnih 10% instaliranjem ovog plugin-a Adaptive Images for WordPress.

Posle svega toga ovakvi su rezultati :
Mobile 74/100
Desktop 86/100
Koristio sam ovaj Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Kao greske mi prijavljuje sada sledece
Should Fix:
Eliminate render-blocking JavaScript and CSS in above-the-fold content.

Kako to da resim?

11-11-2016, 05:45 PM
(11-11-2016 01:32 PM)Jeronimo034 Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Treba mi neki pouzdan plugin za ubrzavanje ucitavanja sajta.
Ako imate kakav predlog kako da ubrzam ucitavanje mimo plugin-a svaki predlog ce dobro da dodje jer sam jos uvek pocetnik Smile Unapred hvala!

Evo par prijedloga: