Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WordPress problem
» Ne prikazuje se umanjena sličica na fb-u
12-07-2016, 01:34 PM
WordPress problem
Prije nekoliko dana sam pokrenuo svoju web stranicu, tako da znate da sam početnik u tome. Skinuo sam WordPress template, editovao menije, dosta uploadovanih članaka, sve pripremio za izlazak u javnost i kada objavim poveznicu sa svoje web stranice na facebook profil, ne prikazuje mi umanjenu sličicu (thumbnail) na face-u...
Tražio sam razna rješenja preko interneta, od plug-inova, do kodiranja, ali kad god nađem da je neko kodiranje u pitanju, ne piše tačno gdje ću naći određeni .php fajl, gdje dodati određenu liniju koda i slično, a što se plug-inova tiče, očigledno nisam naišao na pravi koji bi mogao riješiti taj problem.
Molim vas da pomažete, fkt sam očajan Sorry Sorry Sorry
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
12-07-2016, 01:55 PM
RE: WordPress problem
Mislim da to Seo by Yoast rešava.
12-07-2016, 01:57 PM
(12-07-2016 01:55 PM)drsb Wrote: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu. Mislim da to Seo by Yoast rešava.

Imam taj plug-in, ali kako da ga podesim?
12-07-2016, 04:29 PM (This post was last modified: 12-07-2016 04:34 PM by novii.)
Evo par linkova ka nekim uputsvima, ja koristim AllinONE SEO za WP, pa se ne snalazim baš sa Yoastom

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

a evo video uputstava

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.