Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Outreach marketing - materijali za citanje
29-12-2014, 03:56 PM
Post: #1
Outreach marketing - materijali za citanje
Evo lista materijala za one koje vise zanima outreach i outreach marketing.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


Nije iskljucivo samo o outreachu ali podsjecam na 2 vrhunska case studya i dobra primjera gdje se objasnjava cjeloviti pristup marketingu potpomognutom outreachem:

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


Osim toga, Buzz Stream je jedan od najpopularniji alata za outreach kod link buildera, a imaju i odlican blog gdje prirodno pisu kvalitetne stvari vezane uz outreach. Svakako preporucam redovito pratit buzz stream blog:
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.


Pa da bi jos nastavili citati evo liste sa jos jako puno korisnih tekstova za citati:

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
30-12-2014, 05:51 PM
Post: #2
RE: Outreach marketing - materijali za citanje
BuzzStream
Website: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Blog: Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Vec sam bio spominjao buzzstream, ali moram naglasiti da se ovdje radi o alatu koji je najpopularniji medju SEO i internet marketing profesionalcima. Prednost buzzstreama jest jednostavnost koristenja i prilagodjenost internet marketing profesionalcima. Naime, cesto su jednostavniji alati najkorisniji u ovoj industriji s obzirom da se industrija brzo mjenja. Npr. excel nije specijalizirani alat a opet je jedan od najkoristenijih "poslovnih alata".

Buzzstream ima mogucnost da pratite "povijest" komunikacije sa nekim websiteom (tj. kontaktom vezanim uz neki website), tako da ako vise ljudi radi na komunikaciji to se lijepo vidi u buzzstreamu. Osim toga, buzzstream ima i "bookmarklet" za browsere, gdje kada naletite na neki dobar website, samo kliknete na njega i on ga dodaje u vasu buzzstream listu websiteova.

Kada dodate neki website u buzzstream, on vam automatski pronalazi kontakt informacije.

Ostale njegove mogucnosti slobodno preporucam da pregledate na ovoj stranici:
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.

Nase dosadasnje iskustvo sa buzzstreamom jest ograniceno, testirali smo ga kratko ali nismo se mogli odluciti dali je to pravi alat za nas, imao je neka ogranicenja koja u tom trenutku su nam bila bitna no moguce da cemo ga uskoro poceti koristit unutar firme kao standardni alat za rad.

BuzzStream blog - u zadnje vrijeme cesto naletim da neki dobar tekst koji me bas zanima jest upravo sa buzzstreamova bloga. Kao da biraju da objave najkvalitetnije stvari, imaju i razne experte koji guest postaju na njihovom blogu.

Bas je jucer objavljen tekst sa top 10 buzzstreamovih tekstova iz 2014e godine:

Quote:1. How to Create a Winning Content Promotion Plan
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Many content marketers view “promotion” as a phase that begins once content goes live. The truth is, promotion should begin much earlier than that, running parallel to production, and most of the promotion work should be completed before launch. This posts includes a framework you can use for your next content campaign.

2. How to Pitch: Outreach Tips from Journalists
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
For this post, Kevin Raposo interviewed journalists from publishers like The Verge, TIME, and TechCrunch to find out what makes a great pitch.


3. 17 PR Professionals Share Their Best Pitching Tip
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Here, Ritika Puri asks seasoned PR Pros to share their best tips for pitching publishers. Authenticity and relationships were two key themes.

4. The 3 Ps of Great Outreach Emails: Personalized, Positioned, and Persuasive
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Here at BuzzStream, we see a lot of outreach emails, both good and bad. In this post, Matt Gratt discusses the three things that great outreach emails have in common: they’re personalized, positioned, and persuasive.

5. Professional Development for Digital Marketers: How to Up Your Game in 2014
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
We all want to be better marketers. Here, Matt Gratt outlines how you can build your core skillset and develop new ones. He outlines key areas of SEO to focus on.

6. The Essential Guide to Link Building Outreach
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
As content marketing and link building become about building relationships, the ability to identify and connect with individuals, organizations and influencers relevant to your industry plays an important role in increasing the awareness and visibility of your brand. Here, Brian Jensen walks through the outreach process from research to follow-up.

7. How to Get Links on Research Pages
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Links and resources pages are one of the oldest uses for the web – and an excellent link opportunity. This post covers everything you need to know about how to get links from these valuable pages.

8. Combining SEO & PR to Get Great Links
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Good PR tactics in the hands of SEOs can get big links from major sites with little or no budget spent. In this post, we walk through 5 PR-inspired tactics that you can start using today.

9. Find Content Promotion Opportunities with BuzzSumo and BuzzStream
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Finding great opportunities – particularly in verticals you aren’t deeply familiar with – is one of the most difficult and time consuming parts of content promotion and link building process. Enter BuzzSumo – a new tool that makes this process a little easier.

10. Competitive Link Building with Open Site Explorer and BuzzStream
Gosti i korisnici koji nisu aktivirali svoj račun ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje ili aktivirajte svoj račun klikom na konfirmacijski link u e-mailu.
Competitive link building is identifying and acquiring links to your competitors’ websites. Going after these types of links is a great way to “help level the playing field” and may have a higher success rate than other types of link requests since websites (prospects) are already linking to one or more of your competitors.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (3): Maslesha, rakicko, Kapetan Bačvica
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)