Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 2 Votes - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kako uspevate da se fokusirate?
03-12-2014, 06:59 PM
Post: #1
Kako uspevate da se fokusirate?
Toliko mi ideja za zaradu, sajtova, aplikacija pada na pamet, da mi potreban covek koji bi mi ih zvlacio iz mozga i zapisivao...

Kako uspevate da se fokusirate?
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
03-12-2014, 07:56 PM
Post: #2
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Odlično pitanje. Generalno kada udješ u svet privatnog biznisa i slično, dosta ideja ti se otvara i mogućnosti i često se nadješ u situaciji da bi sve odjednom hteo.

Najbolje ti je npr da se fokusiraš na stvari koje ti već donose najviše love ili koje ti se čini najbrže profitabilnim. Usresredi se prvo na njih i kako tu digneš i stvoriš lepu zaradu, onda se polako širi i na ostale izvore prihoda.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): slnet
03-12-2014, 09:43 PM
Post: #3
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Moraš se pronaći u poslu kojem ti uživas i koji ne smatraš kao posao.
Npr. ja sam se lako našao u ulozi administratora sajta simscommunity.net jer je u pitanju obična video igrica (koju sam izabrao zato što je među najpopularnijima i najproširenijima u svetu) a opet dobijam većinu podrške od kreatora te igrice.

Naprosto izaberi temu sajta koja nije previše svestrana i isplaniraj koliko ćeš postova dnevno/nedeljno napraviti sa ciljem da ti sajt ne bude previše uspavan. Ako si upoznat sa engleskim jezikom to ti je ogroman plus!

Sims Community
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
03-12-2014, 09:50 PM
Post: #4
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
(03-12-2014 06:59 PM)slnet Wrote:  Toliko mi ideja za zaradu, sajtova, aplikacija pada na pamet, da mi potreban covek koji bi mi ih zvlacio iz mozga i zapisivao...

Kako uspevate da se fokusirate?

1. Sve ideje koje ti padnu na pamet zapiši

2. Navečer napiši task listu prema kojoj ćeš radit sljedeći dan.
Evo jedan odličan primjer task liste: To do list hack

3. Ukljući pomodoro tajmer i 25 minuta se fokusiraj na isključivo jedan zadatak. Odmori 5 minuta i nastavi dalje sa radom od 25 minuta. Ali bitno je da u 25 minuta rada radiš bez ikakvih distrakcija.

Eto tu su stvari koje meni pomažu da se fokusiram.

FPTraffic - Najbolji Alat za Facebook Automatizaciju
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (4): Maslesha, smrle, optimista, rovad
03-12-2014, 10:09 PM
Post: #5
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
(03-12-2014 09:50 PM)sema Wrote:  Evo jedan odličan primjer task liste: To do list hack

Odlično Sema, dugo se već bavim mišlju da konačno počnem pisati To Do listu.
No reci; listu ipak ne pišeš na engleskom? Ili računaš da ti je i to dobro vježba, možda i znaš toliko dobro da ti je svejedno? Smile
Jasno, teže stvari idu na početak liste, no zar se tada ne otvara i mogućnost da ako ne uspijemo završiti taj veći zadatak = toga dana nismo ništa napravili? Sorry
Ovo ako se strogo držimo napisane liste. Fever

Još jedna loša vijest - R.I.P. Prince.
Free Classified Ads - Free Classifieds.
Kvadar Oglasi, Besplatni Mali Oglasi.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
03-12-2014, 10:40 PM
Post: #6
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Ljudi nemojte da se ljutite, hvala za savete, verovatno sam ja kriv zbog prekratkog teksta.
Imperator me je skapirao.

Mene muci to sto mi stalno padaju ideje za nove projekte. Svaki projekat sastavim, odradim research, kupim domen, u nekim slucajevima i podignem sajt ubacim malo contenta i stanem. Vec sam otisao na nesto sledece.
Naravno ne desava mi se ovo sa svim projektima, nekima se i bavim poprilicno i zaradjujem.

Pokrecem dosta stvari u isto vreme na kojima se kratko zadrzavam..
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): IMEmperor
04-12-2014, 07:27 AM
Post: #7
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Ja pravim tabele u Excelu i svaki sheet predstavlja novi projekat.
Unutra upisujem dan za danom šta ću raditi mesecima unapred ... naravno, ponekad se nešto pomeri ali suština ostaje ista. Farbam u zeleno šta je urađeno, u žuto ono što sledi, u crveno ono što mi je trenutno problem da završim.

U drugoj Excel tabeli vodim evidenciju broja posetilaca na sajtu, zarade, Alexa rankinga, broja poseta sa Googla itd.
U trećoj tabeli imam spisak svih tema i plugina koje planiram da kupim pa to postepeno rešavam ... i listu domaina koje planiram da registrujem, da nešto ne zaboravim.

Pravim i raznorazne marketing planove, grafikone ... možda i preterujem ali vrlo se držim svega što zapišem Biggrin
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (3): optimista, K4rlo, slnet
04-12-2014, 09:58 AM
Post: #8
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Ja koristim servis Trello. Omogućava otvaranje više radnih površina i u svakoj postavljanje više redova sa zadacima u koji se dodaju kartice. Ima tu komentarisanja, bojanja, dodavanja slika.

Odlično je napravljeno da nekoliko ljudi koristi jednu ploču i saradjuje na razvoju nekog projekta. Dostupno je sa svake tačke jer je online. I na kraju, besplatno je za korišćenje.



Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (6): marg, markooo, optimista, BlackSwan, slnet, Raymond
04-12-2014, 11:26 PM
Post: #9
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
(04-12-2014 07:27 AM)BlackSwan Wrote:  Ja pravim tabele u Excelu i svaki sheet predstavlja novi projekat.
Unutra upisujem dan za danom šta ću raditi mesecima unapred ... naravno, ponekad se nešto pomeri ali suština ostaje ista. Farbam u zeleno šta je urađeno, u žuto ono što sledi, u crveno ono što mi je trenutno problem da završim.

U drugoj Excel tabeli vodim evidenciju broja posetilaca na sajtu, zarade, Alexa rankinga, broja poseta sa Googla itd.
U trećoj tabeli imam spisak svih tema i plugina koje planiram da kupim pa to postepeno rešavam ... i listu domaina koje planiram da registrujem, da nešto ne zaboravim.

Pravim i raznorazne marketing planove, grafikone ... možda i preterujem ali vrlo se držim svega što zapišem Biggrin

Ja to radim vrlo slično i trenutno ne poznajem bolji način organizacije. Naravno, svi smo različiti i nema šanse da nam svima isto odgovara.
Ja sam npr. probao razne "tehnike" kao što su navedene pomodoro, trello itd. ali jednostavno mi odgovara najbolje sistem koji sam izmisliš
i onda vremenom usavršavaš. Ovo što ja radim je daleko od savršenog, ali za početak je najbitnije da se sve zapisuje.

Ja dakle također radim u excelu, gdje sam svakom projektu ili smisaonoj cjelini dodijelio jedan "worksheet" u excelu. Tu se ne nalaze samo
IM projekti, nego i neka finansijska planiranja, agende i to-do liste, ideje o idejama, bilješke, linkovi i sajtovi koje nekad želim pogledati,
video klipovi ili tutorijali koje ću nekad pogledati, sedmične ili mjesečne to-do liste, passwordi, mailovi, pretplate itd.

Ideja mi se sama nametnula kada sam počeo baviti se IM-om i u roku par mjeseci skupio hiljade fajlova razbacanih u stotine foldera.
Ubrzo je postalo nepregledno, ali na ovaj način uvijek znam gdje mi je šta. Eh sada sam malo otišao od teme, jer tebe ne zanima način
na koji se organizuju fajlovi na kompu, nego kako se fokusirati na nešto. Veza između toga je vrlo tanka. Evo ti primjer:

Recimo da želiš pokrenuti neki niše-sajt i znaš ugrubo šta sve trebaš uradit, samo problem je naravno fokusirati se na sve stvari koje slijede.
Mislim da je i u tom slučaju najbolje zapisati sve korake koji slijede i poredat ih nekom hronologijom, npr. zakupiti domenu, hosting,
instalirati WP, pripremiti content, napisati toliko članaka, uraditi toliko backlinkova...mali milion među-stvari za uraditi

Jednom kada imaš listu od 20 ili 200 stavki, nije bitno, onda imaš neki redoslijed i put kojim ćeš se voditi. Na taj način za svaki projekat
uradiš neko planiranje. I sad ako želiš posvetiti se projektu A, vidiš odmah stavku od koje trebaš krenuti, bez ikakvog razmišljanja.
Jednostavno za svaki projekat sastavi detaljnu to-do listu, i to je već pola posla. Jer znam iz sopstvenog iskustva da je najgore nakanit
se nešto uraditi, i onda pokušavaš da radiš na tome a ustvari ne znaš odakle početi, pa se samo vrtiš u krug i zavaravaš samog sebe.

(03-12-2014 06:59 PM)slnet Wrote:  Toliko mi ideja za zaradu, sajtova, aplikacija pada na pamet, da mi potreban covek koji bi mi ih zvlacio iz mozga i zapisivao...

Dakle, zapisivanje. Čitao sam baš nedavno kako ćemo našem mozgu mnogo olakšati ako jednostavno zapišemo svaku
pa i najsitniju stvar koju trebamo nekad uraditi. Na taj način se rastereti psiha jer jednostavno prestaješ u podsvijesti
misliti na "to nešto", kada ima već negdje zapisano i kada će doći na red, kada bude vrijeme za to. Jednostavno je nemoguće
u današnje doba o svemu misliti i ništa ne zaboravati, kada si bombardovan sa svih strana nebitim podacima i informacijama.

Samopouzdanje, motivacija, uspjeh, produktivnost
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
05-12-2014, 02:47 PM
Post: #10
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Moraću ponovo nadovezat se, jer ako editujem možda neće svi vidjeti. Obzirom da sam se pretplatio na newslettere nekoliko
IM stranica i gurua, upravo jutros dobijem mail sa Pat Flynn's Smart Passive Income Newsletter at smartpassiveincome.com
gdje je objašnjeno upravo sve ovo što sam gore naveo, pa ću kopirati ovdje čitav mail, pošto sadrži još neke korisne finese Smile

Code:
Hi Vahidin!

Recently, I've been getting a lot of questions from people about how I stay productive, specifically asking for tips and tricks that I use to stay on track and get things done.

Here's a tip that I use (I'm not saying it's what you should do, it's just what I do that works for me). It may sound counter-intuitive, but I do not write down a detailed daily to-do list. I used to, but I don't anymore. Consequently, I've been getting more done, and feeling better about myself at the end of the day.

Let me explain:

With a daily to-do list, you spend the night before or the day of listing the things that you want to accomplish. We try to judge how long something will take to complete, so as not to overfill our day and leave us with unfinished jobs on the list.

Unfortunately, no matter how much of an expert you are at estimating the length of time it takes to complete a job, the daily to-do list never gets fully checked off. At least this was the case for me.

I wouldn't "overbook" myself. No. What normally happened was that there were unforeseen tasks or things that came up during the day that I had to do, which were sometimes more important and time-sensitive than what was on my list. Think of an urgent email that you have to respond to, or an emergency meeting or conference call that you must attend.

Those kinds of things are the ANTI-daily to-do list. What you had originally put on your list gets shoved to the back of the line, and often times you finish the day with an unfinished list and feel like you didn't accomplish as much as you wanted to, if anything at all.

That's not good for motivation, that's for sure.

The solution to my problem is a system I worked out which involves project to-do lists, not daily to-do lists.

Every project I'm involved in, whether it's a particular project for my blog, my LEED exam prep site, a particular iPhone application that I may be working on, etc. gets it's own to-do list.

The project to-do list is easy to create: just start at the bottom with your end goal (finish project X), and work your way backwards from there. You'll have a roadmap to completion all written out, and can easily check things off as you go along.

When I work, I simply allocate specific amounts of time "working on project X", or "working on project Y", depending on my mood, or what may seem to be more time sensitive. When "working on project X", I work on the next available task on its own project to-do list, without trying to reach a specific point by the end of the day. I just work on it as much as I can in the time given, and check off parts of the list as I go.

Of course, some tasks are required to be put on a schedule, such as writing blog posts (which should be done consistently), so there will be some things that require you to finish stuff within a certain amount of time, or on a specific date, but I try to keep that to a minimum.

Using this method, I find that I can get much more done. I don't know whether it's because I work better because I'm not stressed out about meeting "little deadlines" throughout the day, or because I'm super motivated whenever I check off a task on my project to-do lists, but it works, at least for me!

So, that's a little backstage pass as to how I get things done. If you're having trouble with productivity, or always feel like you're not getting things done, feel free to give this method a try.

Wishing you all of the best, and nothing less than success.

Cheers!

Best regards,
Pat

Samopouzdanje, motivacija, uspjeh, produktivnost
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): Raymond
05-12-2014, 09:38 PM
Post: #11
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Ja za fokus na ono što treba raditi, pošto koristim Trello obeležim šta treba crvenom bojom, sve ostalo drugim bojama. I onda radim na tome što je obeležno dok ne završim. Kako imam dosta iskustva neke poslove znam proceniti i podelim ih na manje celine. I opt samo jednu manju celinu obeležim crvenom bojom.

Uglavnom je procena takva da završim to za par sati i ostatak dana sam "slobodan". Dogodi se i da se precenim, ali kad vidim da je to mnogo za jedan dan podelim tu celinu na manje.

Trello je stalno uključen i stoji kao prvi tab. Kad skontam da gubim vreme ujutru, ugasim to što radim i prebacim se na prvi tab da vidim šta treba da se odradi za taj dan. Ovo je malo specifično jer sam došao do toga da radim samo na svojim projektima i nisam pod nekim rokovima kao kad se radi za druge.
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): Raymond
15-01-2015, 02:22 PM
Post: #12
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Dobra tema, moraću da isprobam ovaj Trello.
Moj glavni "problem" je što ne mogu da odolim informacijama. Počela sam sa idejom da piskaram neki svoj blog, i krenula da čitam savete oko pisanja tekstova. Onda je to uzelo maha, pa sad razrađujem u glavi još neke ideje. Šta mi pomaže da se fokusiram - akcija. Npr. pomoglo je da krenem sa pisanjem kad sam napravila prvi jednostavan korak - otvorila WP nalog.
Onda sam počela da čitam o domenu, hostingu, WP sajtovima, raznim dodacima, pa problemima koji se javljaju... a sve to mi je u tom trenutku bilo potpuno nepotrebno, i odvlačilo vreme.
Da bih tome stala na put i radila nešto korisno, zakupila sam domen, i sad se spremam u taj projekat. Ali sad bar radim nešto konkretno, i kad naiđe neki problem tražiću način da ga rešim, umesto što čitam o svemu što bi eventualno moglo da me snađe.
A da ne pominjem tekstove o SEO tematici, koji su posebno zarazni... treba mi dooooobra samo kontrola da ne kliknem na svaki link koji deluje interesantno.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
15-01-2015, 02:52 PM (This post was last modified: 15-01-2015 04:34 PM by Kapetan Bačvica.)
Post: #13
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
(15-01-2015 02:22 PM)marg Wrote:  A da ne pominjem tekstove o SEO tematici, koji su posebno zarazni... treba mi dooooobra samo kontrola da ne kliknem na svaki link koji deluje interesantno.

Predlažem ti ipak da ovu zadnju rečenicu formuliraš drugačije.
Recimo, mislim da bi bilo mnogo bolje ovako:
"treba mi mnooogo vremena da kliknem na svaki link koji djeluje interesantno." Smile

Analogno ovome gore; Kapetan je, mislim, pročitao baš sve teme, pa i postove na ovom Forumu, ali i mnogo šire. No, naravno, vidiš i u gornjem desnom kutu ovog posta da to nije od jučer. Fever

Još jedna loša vijest - R.I.P. Prince.
Free Classified Ads - Free Classifieds.
Kvadar Oglasi, Besplatni Mali Oglasi.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
15-01-2015, 03:09 PM
Post: #14
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
U pravu si, ali trenutno imam na raspolaganju vise samokontrole nego slobodnog vremena. Smile
No, doći će sve na red, samo ne može odmah i sad.
Ja sam za SEO prvi put čula pre jedno godinu dana, i to sam prvo pomislila da je neko greskom napisao SEO, umesto CEO. Blush
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
15-01-2015, 06:09 PM
Post: #15
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Pretjerivanje s citanjem i overloadanje informacijama je ok i pozeljno u startu. Svi pojednostavljuju i govore da treba poduzet nesto i krenut u akciju ali ja se ne slazem. Da bi krenuo u akciju i praksu moras nesto znati. Obicno kad mi uhodavamo novog radnika ga prvo zatrpamo sa raznoraznim materijalim da cita, tako da mu u glavi nastane totalno nepovezani nered od silnih informacija. I onda korak po korak mu pomazemo da poveze te informacije i da stvori cijelovitu sliku.

Najbitnije je shvatit da za razne faze razvoja svog znanja i iskustva u nekoj oblasti vrijede drugaciji nacini pristupanja. Kad zelim krenut nesto novo nema druge nego sjest i citat u nedogled. Ali ako se samo cita onda je i to problem. Sto se vise zna to vise treba fokus prebacivati na prakticnu primjenu.

Inace, ja radim tjedne 2do liste. Napisem stvari koje moramo odradit na pocetku tjedna i ovaj tjedan. Ponekad je samo lista a ponekad okvirno zadam koji dan. Npr. ako imam 10 stvari danas i znam da necu stici onda scheduliram sam sebi sutra dan da odradim neke stvari. Kako si kroz tjedan koristim takav raspored puno bolje i efikasnije radim. Lista mi je fleksibilna, ako danas ne stignem ostaje za sutra.

Nekad sam koristio papir, ali kako sam lijen da odem kupit nove blokove papira u zadnje vrijeme vrlo efikasno koristim obican word document koji mi je cijeli dan upaljen. Naime, kao sto sam rekao, imam mac-a sa OS X-om i dosta snazan komp tako da upaljeni word u pozadini se uopce niti ne osjeti i ne ometa performanse niti rad. Zbog toga mogu imat upaljene wordove, excele i razne programe i samo se prebacujem iz jedne aplikacije u drugu.

Kako rjesim nesto samo prekrizim i bacam dole. A na kraju tjedna pobrisem prekrizene tj. odradjene zadatke. Nize u dokumentu imam neke longterm stvari koje treba odradit.
Daleko od savrsenog, ali za sad funkcionira. Nebi mogao zivjet bez 2do liste jer bi sve zaboravljao a posto moram na puno stvari mislit jednostavno mora se. Cak i ako nes zaboravis taj dan, bitno je da ne zaboravis totalno na neki zadatak. Zato mi je 2do lista ovak u wordu ok.

Sto se tice informacija i misli koje moram zapamtit. Pa imam natuknice na tabletu na kojem najcesce citam nove stvari, prije sam zapisivao u mobitel a sada u notes od tableta. Isto tako, imam "poslovni plan" od firme gdje strukturirano ubacujem misli u odredjenu podsekciju. Iako je trenutacno kupus ali malo pomalo uredujem i taj dokument. Isto tako, ovisno o odjelima firme (odjel u smislu jednog segmenta posla) imam od proslog tjedna poslozene i foldere. Uglavnom u zadnjih mjesec dana gledam sve polako dokumentirati tako da imam jako puno word docova. Za vecinu to nije potrebno, meni jest jer imamo puno kolektivnog znanja u firmi koje nismo dobro iskoristavali, sada otkad sam poceo dokumentirat stvari puno bolje stvari funkcioniraju, a tek smo poceli.

SaaS SEO Marketing Agency
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
15-01-2015, 08:50 PM
Post: #16
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Ja sam počeo koristiti Trello i mogu reći da je sasvim dobar tool za organizaciju zadataka posebno ako ima tim koji ne radi iz istog mjesta / ureda.

Kod pojedinca koji nema stalna primanja od weba je problem financiranja "hladnog pogona" / dok ne krene pristizati redovna zarada. I zbog toga mnogi odustaju, jer ako rade tjedan ili čak nekoliko mjeseci a od toga nema neke osjetljive koristi napuštaju posao i okreću se nečemu drugome i onda opet moraju iz početka raditi.
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
15-01-2015, 10:37 PM
Post: #17
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Trello je u osnovi namenjen za kanban metod organizovanja posla. Ja za kanban nisam znao kad sam počeo raditi na organizaciju zadataka uz pomoć sajta trello pa mi je malo drugačije sve organizovano.

Uglavnom uština kanbana bi se mogla opisati da se stvari pomeraju sa leve strane na desnu, ali samo kad se u koloni "Radovi u toku" se napravi mesto, kad se nešto završi. Tako se sprečava skakanje sa jedne stvari na drugu, nego dobro razmisliš šta želiš da radiš i na to se fokusiraš, tek kad to završiš možeš pomeriti tu katicu desno, a ubaciti novu.



Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): anarchox
15-10-2015, 10:36 AM
Post: #18
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Ovo što je pomenuo slnet u uvodnom postu može zaista da bude veeliki problem.
On je verovatno enfp ili entp po MBTI testu. (ne mislim da su sto posto tačni rezultati po tom testu ali dosta mogu da pomognu da vidite kako primarno funkcionišete i šta vas motiviše.)

Ljudi koji ovako funkcionišu moraju da nađu neku "spoljašnju" motivaciju da bi ih održala u tom poslu, jer kada npr. projekat zaživi on izgubi primarnu motivaciju tj. njemu samom više nije zanimljivo, prirodno mu misli lete ka sledećem projektu.

Zato uvek kada ima neku novu ideju treba ne samo nju da zapiše nego kod svake da razmisli koja je neka dublja svrha toga, koja može da bude npr. da taj projekat donosi veliki novac, ili može da bude vezana za neke njegove životne principe pa je tu jedna stepenica ka tom cilju...uglavnom mora da ima neki viši smisao.

Ja sam enfp, moguće isti tip kao on, i negde smo specifični i kod nas te liste i to funkcionišu ali tek kada imamo sređen taj širi plan zašto nas zanima određena stvar, koji je za nas smisao toga..i tu obično gubimo mnoogo vremena dok to pronađemo.

I to funkcioniše na više nivoa: npr. ja mogu da pratim neku seriju, da ne propustim ni jednu epizodu a kada dođe poslednja izgubim motiv da je pogledam, kada pišem tekst za blog mogu celog dana da se posvetim tome i nije mi teško ali kada treba na kraju da pročitam tekst i npr. ispravim pravopisne greške to me toliko mrzi da ne mogu da opišem.
Brzo ću odraditi tu poslednju fazu bilo čega samo ako sam plaćena za to, ili ako je to deo nekog mog šireg dugoročnog plana.

Isto tako, na faksu, mogu sasvim ok da spremam ispit u fazi učenja, ali kada se bliži finiš, misli su mi već na sledećim ispitima..i uopšte nisam više u tome mentalno već na svim tim stvarima koje treba posle da uradim. I ovo je naravno jako iscrpljujuće jer stvara tenziju.

Tako da je meni to bio baš veliki problem i dosta sam čitala o svemu tome..Nisam pročitala do sada ovde da pominjete meditaciju. Dosta uspešnih ljudi je preporučuje i redovno praktikuje.

Uopšte ne volim da meditiram ali se forsiram jer kapiram da je to dobar način da ostanem u sadašnjem trenutku i da se fokusiram na trenutno a ne da stalno jurim u mislima neke potencijalne mogućnosti.

A kao to do list mi je super Any.do, postoji i web verzija i aplikacija.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (2): slnet, K4rlo
15-10-2015, 12:08 PM
Post: #19
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
Quote:Toliko mi ideja za zaradu, sajtova, aplikacija pada na pamet, da mi potreban covek koji bi mi ih zvlacio iz mozga i zapisivao...

Kako uspevate da se fokusirate?

Ako je pitanje kako se fokusirati , da bi pronasao najbolju ideju za start up i krenuo sa njim, najbolje je da vidis koja ideja najvise pomaze ljudima , odnosno koja im najbolje resava probleme. Svi imamo dosta ideja, dnevno i po nekoliko , neke filtriramo, o nekima razmisljamo duze... Bitno je da postoji i strast, odnosno da je ideja vezana i za tebe delom, da mozes i emocionalno da se ukljucis, a ne samo racionalno. Mnogi guru-i savetuju da se gleda nesto sto je najisplativije, mada je to prilicno kontradiktorno, jer pojavom interneta sve je isplativo, jer se lako dolazi do ciljne grupe. Tako da, filtriraj i fokusiraj se na ideje koje najvise pomazu ljudima+ postoji emocionalna komponenta sa tobom, tako ces je najbolje realizovati.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): guglastican
15-10-2015, 02:29 PM (This post was last modified: 15-10-2015 02:32 PM by Kapetan Bačvica.)
Post: #20
RE: Kako uspevate da se fokusirate?
(15-10-2015 10:36 AM)Aleh Wrote:  Nisam pročitala do sada ovde da pominjete meditaciju. Dosta uspešnih ljudi je preporučuje i redovno praktikuje.

Nismo spominjali meditaciju jer je tema Foruma drugačija, a nije bilo ni potrebe, do sada. Smile
Tvoju drugu rečenicu ću i osobno potvrditi, i po meni je apsolutno stepenica više, što god radio ili čime se bavio.
Naravno, sve ovo stoji i što kolege govore, jer nikakva meditacija ti neće učiniti da dostigneš nešto ako ne radiš ništa osim te meditacije (taj stupanj je jako teško dostići).Smile Prevedeno; i meditacija će ti pomoći u povlačenju pravih poteza i u IT Businessu.
Ovo je nešto što će Kapetan svakako preporučiti svim kolegama, pa i šire: http://www.studio2002.com/bruno-groening/ Sigurno postoji i u mjestu bliže vama, a Bruno Groening je i vaš prijatelj. Fever

Još jedna loša vijest - R.I.P. Prince.
Free Classified Ads - Free Classifieds.
Kvadar Oglasi, Besplatni Mali Oglasi.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)