Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dali je konkurencija jaka?
06-01-2014, 04:12 PM
Dali je konkurencija jaka?
Pozdrav svima , odlucio sam se napravit svoju prvu niche stranicu

odabrao sam kljucnu rijec i preko programa long tail pro analizirao konkurenciju , posto sam pocetnik neznam dali je jaka ili slaba (osobno mislim da je slaba ali nisam siguran) nijedna stranica od tih koji su u top 10 nema isti kw u titlu ni u domeni

Hvala!
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
07-01-2014, 11:22 PM (This post was last modified: 07-01-2014 11:33 PM by Igor Tomić.)
RE: Dali je konkurencija jaka?
Meni konkurencija deluje relativno jaka, ništa što ćeš moći sa novim sajtom tek tako preći.

No, zašto se fokusirati na jednu ključnu reč? To je razmišljanje koje je bio aktuelno pre 2, 3, 4 godine i prevaziđeno je. Fokusiraj se na to da tvoja domena pokrije celu nišu, da tekstovi budu bolji od ostalih koji se mogu naći na netu, budi aktivan na društvenim mrežama i pokaži taj sadržaj ciljnoj grupi. Ako je dobar, deliće ga, a to je bitan signal za rangiranje na Googleu.

Što se tiče linkova ka tvom sajtu, fokusiraj se na nekoliko jakih linkova mesečno umesto mase linkova sumnjivog kvaliteta, a o ključnoj reči nemoj ni da razmišljaš. Razmišljalj o jačanju autoriteta tvoje cele domene, pa kada ojačaš domenu i napišeš kvalitetan članak o bilo kojoj temi i ubaciš ključnu reč u naslov, h2, u tekst, taj tekst će se automatski rangirati posle nekog vremena. Boostuj ga internim likovima i internim anchorima ako želiš.