Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
25-12-2011, 08:40 PM
Post: #1
Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič
Pripremam ove neke stvari pomalo ali posto je freemind odlucio da malo razdrma masu reko ajde da i ja to objavim danas pa da vas dobro razdrmamo za Bozic.

Za sve one lijencine kojima se neda citati na Engleskom jeziku i koji citaju samo ovaj nas forum (pa normalno hehe), internetzarada.org i nPromote teamovi vam donose par prijevoda, uglavnom ce to biti Guest blogging/Guest Posting textovi posto na ovom forumu skoro da nema ni spomena ove trenutacno recimo najbolje metode za gradnju linkova. Koliko mislim da je guest blogging dobra metoda pokazuje da sam otvorio cijelu zasebnu kategoriju u SEO podforumu. Uzmite u obzir da vecina textova o GP-u koje prevodimo su pisani za mainstream publiku sto znaci da kad nesto procitate uzimate s dozom rezerve i planirate kako TO znanje integrirat u vlastite procese. Cesto oni pisu blage textove dok u praxi koriste dosta agresivniji pristup. To je vrlo vazno za napomenut da vas nebi slucajno blokirao 1-2 detalja jer netko kaze da mora biti X a ne Y. Ako vam pase i bolje ide sa Y onda rokajte Y. Kad odvalimo par textova budem vam dao i neke savjete od mene i mog teama iz praxe. Isprike na nekim greskama, svjestan sam da ih jos ima ali htio sam sto prije objaviti vodic kako bi vi dobili nesto za Bozic jer kad bi isao prepravljat svaki detalj nebi objavio do slijedeceg Bozica Winking Sve probleme cu popravit u slijedecim danima i tjednima a do tada uvijek mozete pogledati orginal na Engleskom ako nesto nije jasno. Ako detektirate kakav problem u textu slobodno mi javite na PM. Pa krenimo...


Prvi na redu je Ontolo Guest Post Vodic http://ontolo.com/guest-posts-guide

Ovaj vodič je stvoren pomoću lekcija iz brojnih, uspješnih, content-based link building kampanja. Guest post kampanje koje su stekle na stotine linkova - najviše dobrovoljnih – uz korištenje samo nekoliko dobro postavljenih i dizajniranih dijelova sadržaja. Jedan takav primjer je postavljanje linka na Time.com!

Sve što ćete pročitati nije teško. Temeljni izazov link buildinga s guest postovima je potpuno razumijevanje strategija i procesa na kojima rade najbolje guest posting kampanje. Svrha ovog vodiča je da vam pomogne izgraditi vlastitu strategiju, za svoje tržište, sa svojim vlastitim stilom i to kako bi s njom dosegnuli najdalje.


1. Uvod

Nije tajna da je trenutno guest posting jedna od najpopularnijih i najuspješnijih metoda link buildinga budući da je to metoda koja koristi (u idealnom slučaju) odličan sadržaj visoke kvalitete, a to je ono što tražilice žele u svojim indeksima. Iz tog razloga, to je metoda niskog rizika, s mogućim velikim nagradama. (A sada vise nije tajna ni IZF-ovcima).

Pogledajmo neke druge prednosti link buildinga s guest postovima:

- Izgradnja odnosa s drugim blogerima / izdavačima / poduzećima. (Nadalje, "izdavači").
- Prisutnost pred čitateljima i pretplatnicima izdavača kod kojeg objavljujete.
- Budući da izdavač ima odgovornost prema svojim čitateljima, on mora objaviti sadržaj do kojeg je čitateljima stalo. Iz tog razloga, to se interpretira kao znak povjerenja, odnosno signalizira vašu stručnost i vjerodostojnost.
- Sami pišete tekst – možete odrediti kako će izgledati post i koju poruku želite poslati.

Ukratko, guest posting proširuje doseg vaše poruke, omogućuje vam izgradnju novih i vrijednih odnosa, i omogućuje vam da dizajnirate željene poruke o vašem brendu.

Dodatni materijali za kretanje sa Guest Postingom (na Engleskom jeziku):
http://searchenginewatch.com/article/209...-Campaigns
http://www.sugarrae.com/link-development...-strategy/
http://www.hugoguzman.com/2011/02/can-bi...t-posting/
http://www.angiescopywriting.com/marketi...ategy.html



2. Proces

Proći ćemo kroz osam temeljnih koraka za guest posting:

1. Brainstorming
2. Smišljanje naslova
3. Pisanje vašeg posta
4. Otkrivanje relevantnih i vrijednih mjesta za "pitchanje" (uvaljivanje) guest posta
5. "Pitchanje" (nuđenje) vašeg guest posta
6. Promicanje objavljenih guest postova
7. Upravljanje cijelim procesom guest postanja
8. Izrada link building strategije i strategije stvaranja osobnih veza


3. Brainstoriming (kreativno smišljanje teme)

Ovisno o vašem kreativnom procesu, koliko iskustva imate kao pisac i stotinu dugih faktora, brainstorming i odlučivanje o temi može biti pravi izazov. Srećom, postoje neki trikovi koje možete primijeniti da biste započeli brzo.

Najlakši način za početak je napraviti popis svih ideja koje imate. Lako je početi kombinirati neke česte formate članka s temama koje su bitne u vašoj industriji, npr. Format ovog teksta je "vodič" a kombinacija s industrijom je "guest posting". Rezultat je guest posting vodič.

Evo nekoliko ideja za početak. Kada pročitate ovaj popis, možete ih kombinirati s različitim temama koje su relevantne za vaše tržište. Ako ste SEO, kombinirati ih s riječima kao što su "ključne riječi", "rangiranje", "link building", "website arhitektura," itd.

Quote:Vodiči
Kako učiniti X.
Postavljanje X.
Odabir najbolje X.

Savjeti
Savjeti o ...
Preporuke za ...
Top X Ys ...

Intervjui
Povijest ...
Kako X počeli.
Kako X Y

Recenzije
Najbolji ...
Najgori ...
Najbolji X za Y uporabu.

Izvješća
X studije.
Istraživanja o X.


Alati kojima se olakšava brainstorming proces
Ako ste u potrazi za sustavnijim pristupom, postoji pet alata koji će pomoći s time.

- Google Sets
- Google Related Searches
- The Ontolo Phrase Analysis Tool
- The Ontolo Content Types Spreadsheet


Google Sets
Otvorite Google Sets i unesite nekoliko ključnih riječi koje ste smislili za vaš guest post
[attachment=266]

Nakon što ste unijeli riječi kliknite na "Large Set" kako biste dobili listu rezultata poput ove:
[attachment=267]

Google Related Searches / Slične Pretrage na Googleu
1. Unesite query (upit) koji se odnosi na vaš sadržaj ili tržište i pretražite
[attachment=273]

2. Kliknite na "More Search Tools" s lijeve strane
[attachment=274]

3. Kliknite na "Related Searches"
[attachment=275]

4. Sada možete vidjeti povezana pretraživanja za frazu koju ste tražili
[attachment=276]


Učestalost tema i fraza na Googleu i Ontolu
1. Logirajte se u svoj Google račun.
2. S početne Google stranice, kliknite na kotačić gore desno i izaberite Search Settings
[attachment=277]

3. Podesite Google na način da isključite Instant Search i da prikazuje 100 rezultata po pretraživanju.
[attachment=278]

4. Odlučite kojih 4-5 keywordova ćete pretraživati na Googleu.
5. Odaberite i kopirajte svih 100 rezultata.
[attachment=279]

6. Otvorite Ontolo Phrase Occurence Analysis Tool http://ontolo.com/content-marketing-phra...rence-tool i tamo kopirajte tekst.
7. Ponovite ovo za svaki keyword (preporučljivo 5)
8. Podesite Phrase Length
[attachment=280]

9. Kliknite "Analyze Text". Alat će tada vidjeti koje fraze su najčešće i dati vam više ideja za sadržaj koji dobro rangira. Pokušajte promijeniti Phrase Length za različite rezultate:
[attachment=281]

The Ontolo Content Types Spreadsheet
Ova tablica sadržava više od 200 ideja za teme u 40 kategorija. Ovo je primjer kategorije i jezika kakav bi htjeli koristiti:
[attachment=282]

Uz pomoć ove liste mogli biste zamisliti razne upozorenja s kojima se vaše mušterije suočavaju. Kombinirajte "blackhat SEO" i "warning" i možda se sjetite teme poput "Warnings Agaist Blackhat SEO". Kombinirajući s "pitfalls" mogli bi dobiti "The pitfalls of Blackhat SEO".

Više izvora informacija o brainstormingu za sadrzaj
http://www.stuntdubl.com/2007/01/12/linkbaiting-hooks/
http://www.copyblogger.com/brainstorm-blog-topics/
http://www.blueglass.com/blog/5-ways-to-...e-content/
http://camp.hubspot.com/blog/bid/26263/2...-Your-Blog


4. Izrada upečatljivih naslova

Ako ste pročitali tekst Todda Malicoata, The Link Baiting Playbook: Hooks Revisited, trebao vam je dati dobre ideje o tome kako smisliti sadržaj koji će lako dovesti do naslova koji će odmah privući pozornost čitatelja.

Cilj naslova je stvoriti dovoljno interesa i želje da čitatelj želi kliknuti na njega i pročitati vaš post. Izazov je odrediti kako će koji način obraćanja čitatelju funkcionirati u različitim tržištima. Razmislite o svojem tržištu. Pokušajte poslušati ono što ste sami napisali i staviti se u kožu vašeg čitatelja. Tada pišite za tu osobu i njezine potrebe, bile one zabava ili visoko kvalitetne informacije. Možda vaše tržište koristi neke jedinstvene riječi, razmislite možete li u naslov ubaciti neke žargonske izraze specifične za to tržište.


Optimiziranje vašeg naslova za tražilice

Nakon što ste smislili dobar "hook" (ono što će uloviti pozornost vašeg čitatelja) ubacite u naslov neke SEO elemente. Pogledajte koliko su kompetitivne različite ključne riječi (keywords) koje možete koristiti. Ponekad ćete želite ciljati keywords s niskim opsegom pretraživanja (low search volume), dok drugi puta ćete možda željeti objaviti vaš veliki vodič na vrjednijim stranica.

Pogledajmo to na sljedećem primjeru naslova: "The Guide to Link Building with Guest Posts"
Postoji nekoliko različitih načina na koje se taj naslov mogao napisati. Postoje tri dijela: Guide, link building, guest post. Svaki od tih dijelova treba biti istražen.

Potrebno je istražiti nekoliko kombinacija riječi u naslovu, npr. Umjesto "guest post" mogao se odabrati povezani "guest posting". Rezultati nisu bili zadovoljavajući. "Guest blogging" je imao 25% više pretraživanja. Nakon pretraživanja bez "ing" bilo je vidljivo da "guest post" ima još više rezultata, dvostruko više nego kombinacija s "blog" i" blogging". Kod "link building" moglo se dvoumiti još između "building links".


Izrada upečatljivih naslova

David Ogilvy je rekao: "svrha naslova je da potencijalni čitatelji pročita prvi redak sadržaja."

Preporučljiv tekst na ovu temu je napisao Darren Rowse, pod naslovom "How to Craft Post Titles that Draw Readers into Your Blog " http://www.problogger.net/archives/2008/...your-blog/

Sažeto, on nudi osam vrsta naslova:

1. Communicate a Benefit - Objasnite korist
2. Create Controversy or Debate - Stvorite Kontroverzu ili Raspravu
3. Ask a Question - Postavite pitanje
4. Personalize Titles - Napravite osobni naslov
5. Use Keywords - Koristite kljucne fraze
6. Use Power Words - Koristite snazne rijeci
7. Big Claims and Promises - Pruzite velike tvrdnje i obecanja
8. Humor Titles - Smijesni naslovi

(Upamtite da taj post nudi mnogo više savjeta od same podjele.)

Više izvora informacija za izradu upečatljivih naslova
http://www.problogger.net/archives/2008/...your-blog/
http://outspokenmedia.com/blogging/write...og-titles/
http://www.blogussion.com/content-manage...og-titles/


5. Pisanje posta

Pisanje ponekad može biti najteža stvar. Blokada, nalaženje vremena i mira za pisanje, samo su neki od problema. Možete pisati u svoje slobodno vrijeme tu i tamo. No, za dobro pisanje, vi stvarno trebate određenu količinu vremena u kojoj ćete se usredotočiti na pisanje. Ovdje su neke ideje o tome kako dobiti ideje i početi ih pretakati u vaše računalo.

Jedna poznata stvar jest da svaki pisac ima svoj osobni stil pisanja. Najkorisnija stvar koju možete učiniti je izbjeći savjete kako bi trebali pisati i početi pisati onako kako VI pišete

Ovdje je popis nekih uobičajnih stilova pisanja, možda se pronađete među njima.

Tok svijesti.
Samo sjediti i pisati što vam padne na um Ponekad, tekst će doći sam od sebe. Trebat će dosta uređivanja.

Okvir i proširivanje.
Načinite popis ideja za dijelove i poddijelove. Nakon što dobijete grubi nacrt krećete na pisanje i proširivanje.

Istraživanje, skupljanje ključnih pojmova, proširivanje i organiziranje.
Ovaj stil je veoma koristan kada naiđete na blokadu. Temeljito istražite temu te nakon toga samo spajajte pročitane ideje na način koji se vama sviđa. Kada ih spojite, sve skupa proširite vlastitim riječima, uredite tekst i gotovi ste.

Suprotstavljanje tekstu
Slično kao i prijašnja metoda, gradite na tuđem tekstu. Kroz taj tekst pokazujete svoje drugačije viđenje stvari.

Što učiniti kod blokade?
Svi pisci se zablokiraju u nekom trenutku. Ako vam navedene ideje ne pomažu pokušajte s ovim. Pišite. Samo napišite. Bilo što. O bilo kojoj temi. Što god je u vašoj glavi. 5 minuta. Ukoliko vam se blokada ne razbije u pet minuta krenite raditi nešto drugo – vjerojatno nije vrijeme za pisanje.

Outsourcanje?
Naravno, posto nama clanovima ovog foruma Engleski nije materinji jezik a vecina Guest post prilika je na Engleskom jeziku onda je outsourcanje pisanja Guest postova nekom piscu veoma realna opcija. Vise savjeta o tome kako bolje outsourcati Guest post textove u nekim od buducih threadova.

Više izvora informacija o tome kako pisati
http://www.ipl.org/div/aplus/step5.htm
http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/c..._block.htm
http://owl.english.purdue.edu/owl/resource/567/01/
http://fictionwriting.about.com/od/writi.../block.htm
http://www.psychologytoday.com/blog/the-...ters-block
http://www.copyblogger.com/writers-block/


6. Nalaženje sajtova za "pitchanje" (nuđenje) članaka

Smislili ste o čemu pisati. Imate odličan razrađen naslov članka. Sadržaj je visoke kvalitete. Ali... Tko ga želi?

Ako želite brzo pronaći izdavača, posjetite odmah MyBlogGuest.
Ako želite (ili trebate) napraviti vlastito istraživanje, blog direktoriji mogu biti dobro mjesto za početak. Provjerite direktorij Technorati bloga i krenite dalje od ondje.

Ipak, jos i bolja strategija koja se koristi kako bi dobili gost postove postavljene na web stranice koje vode do vece web vidljivosti i do povezanosti s web-stranicama kao što je Time.com.

Postupak:

1. Otvorite "Ontolo Link Building Query Generator" http://ontolo.com/link-building-query-generator-V1
2. Dodajte do 5 ciljanih keyworda koji su relevantni za vaš članak.
3. Označite "Asset Types" pod "Content for placement".
4. Kliknite na "Generate Queries" gumb na vrhu stranice.

U tom trenutku, imat ćete 50 upita po keywordima koje ste unijeli, za korištenje na Googleu i za pronalaženje guest postova koji su već objavljivani u vašem tržištu.

Slicno mozete umjesto "Asset Types" izabrati pod "Opportunity Type" opciju "Guest Post" i onda ce vam Ontolo izgenerirati puno Google Querya za trazenje Guest postova. Savjetujem igranje i s drugim queryima da vidite kakvi i za sta sve queryi postoje. Lako moguce da vam padnu na pamet neke dodatne ideje.

Moram napomenuti da trazenje mjesta za objavu Guest postova cak i samo putem Google queryia moze biti cijeli jedan drugi ogromni thread, tako da za sada koristite ovo, vec sa ovim mozete radit mjesecima i godinama, ali uskoro cemo objavit i dodatne informacije i textove kako traziti Guest post prilike.

Zašto pokušati pronaći već objavljene guest postove koje su slični vašima? Dva su razloga:

1. Ako stranica već ima objavljen guest post koji je sličan vašem, vrlo je vjerojatno da će i vaš objaviti ako ih lijepo pitate. (Više o tome: Robert Cialdini , The Psychology of Persuasion).

2. Istraživanje backlinkova na guest postove koji su slični vašima. Netko tko je postavio backlink na postojeći guest post bi mogao biti zainteresiran za objavljivanje vašeg originalnog sadržaj na vlastitim web stranicama.

Nakon što generirate listu krenite na pretraživanje. Mogli biste biti začuđeni rezultatima.

Više izvora informacija o pronalažanju sajtova pogodnih za guest posting
http://myblogguest.com/
http://ontolo.com/blog/automated-prospec...ies-ontolo
http://socialmediatoday.com/kwameboame/1...guest-post
http://www.dailyblogtips.com/3-smart-goo...rtunities/


7. "Pitchanje" (nuđenje) vašeg guest posta

Napokon je došao trenutak kada je sve gotovo i "samo" treba uvaliti guest post. "Pitchanje" guest posta može se činiti izazovnim. Većina "dobrih" link-building kampanja može dobiti link jednom u 20 e-mailova. Kod guest posting je drugačije, biti uspješan s jednim od 5 ljudi. Ukoliko ga pitchate na pravi način.

Svi izdavači žele da im se pitcha drugačije. Na kraju ovog odjeljka, postoji nekoliko linkova na postove u kojima su blogeri jasno opisali kako oni žele da se im se pitchaju članci. Prije nego što pitchate članak nekome, potražite ovakve upute na njihovom sajtu. Izdavači kojima se puno pitchaju guest postovi će vjerojatno imati takve upute. Ako ne slijedite njihove upute, vaše šanse se uvelike smanjuju.


Smjernice za pitchanje Guest Posta

Kao opće pravilo, imat ćete puno veći uspjeh ako ste riješili sljedeće stvari:

- Post je već napisan.
- Pokušavate pitchati više postova u isto vrijeme. (I pitate koji bi radije.)
- Možete dodati jednu rečenicu ili, najviše, dvije rečenice koje govore nešto o postu što nije vidljivo iz naslova.
- Napišete osobni e-mail koji šaljete izravno uredniku / blogeru / ikome tko je ostavio e-mail adresu.
- Pokažite primjere vašeg ranijeg rada koji je već bio objavljen (linkovi).

Dodatno je vazno napomenuti:

- Uvijek će postojati bloggeri kojima pase pristup drugačiji nego na ovom popisu
- Ovo nije jedini način da to učinite ali ovakav pristup provjereno daje dobre rezultate


Kako povećati količinu prihvaćenih postova (Acceptance Rates)?

Postoji temeljno načelo o tome kako ljudi rade i s kim odlučuju raditi. Svi smo radimo s ljudima koje znamo, kojima se sviđamo i kojima vjerujemo. Ako vam pristupi netko tko vaš već zna, voli i vjeruje vam, mnogo je vjerojatnije da će oni prihvatiti vašu ponudu za guest post.
Prije nego krenete na sljedeće korake korisno je pročitati tekst Huga Guzmana, How to Engage with a Social Media Influencer, pomoći će vam da izradite odnose s najmoćnijim ljudima kad se govori o guest postovima.

Korak 1. Dozvolite da vas upoznaju.
Online, lako se učiniti vidljivim. Nemate tipične prepreke za upoznavanja i prijateljstva koje bi imali u osobnom životu. Kada se susrećete osobno, to je jednostavno veća stvar nego komunikacija preko interneta.

Tri načina kako zainteresirati nekoga da vas upozna:
1. Komentirajte na njihovom blogu s korisnm komentarima.
2. Slijedite ih na Twitteru, re-tweetajte ih i pokrenite dijalog.
3. Pošaljite im e-mail.

Korak 2. Pomozite im kako biste im se svidjeli
Odlučiti sviđa li vam se netko ili ne nije uvijek lako. Dok je jedna taktika može biti očito (recimo, sviđaju mi se ljudi koji su smiješni i pouzdani), netko drugi može biti ozbiljan do te mjere da ne vjeruje nekome tko se stalno šali.

Postoje stvari koje većina ljudi ne voli. Najbolje što možete učiniti u početku je da ih ne činite. Nemojte biti uvredljivi, ne osuđujte (njih ili druge), i zaboravite na svoj ego. Ako slijedite te tri upute, barem ne dajete velikoj većini ljudi razlog da im se ne svidite.

Nevjerojatno koliko vidim na ovom forumu upravo ponasanje clanova koji forsiraju vlastiti ego, uvredljivo poasanje, komentiranje s visoka i sl. Mnoge prilike cete propustit radi krivog komuniciranja s drugima, ali komuniciranje s drugima nije samo direktno slanje poruka i dopisivanje s nekim, vi komunicirate s drugima sa svakim svojim postom na ovom forumu, sa svakim tweet-om, statusom na Facebooku, sa vasim potpisom na forumu, sa nacinom na koji pricate s njima na msnu, skypu itd. Kad god se moze nesto procitati ili viditi od vas to je komunikacija s drugima. Slijdeci put prije nego ostavite neki komentira razmislite 2 puta sto cete napisati i kako cete se postaviti. Dali cete vlastitim hvalisanjem, arogancijom, prezentacijom lijenosti i nesposobnosti izkomunicirati s drugima da zele nastaviti i produbiti komunikaciju s vama ili cete ih samo otjerati i na taj nacin izgubiti svu mogucu korist i prednost koji bi imali s tom komunikacijom. Npr. ja sam vrlo zauzet i jednostavno nemam vremena da svima detaljno pomognem koji me traze savjete i pomoc. Ali zato clanovima s kojima sam vrlo dobar cu odvojit i zrtvovat svoje vrijeme jer sam blizak s njima. Znaci, KAKVU komunikaciju imate s nekim odreduje kakvu korist vi u konacnici mozete imat. Netko tko se postavi arogantno, tko je lijen proGooglati neke jednostavne fraze normalno da necu zrtvovat ja svoje vrijeme za takvu osobu. Ali s druge strane prijatelja za kojeg znam da ce cijenit moju pomoc, koji ce mi kad tada vratit istom mjerom i pomoc nekako, za nekog koga znam da je 3 dana trazio informaciju i tek tada me pitao (jer postuje moje vrijeme) e takvoj osobi cu biti puno spremniji pomoc. Zato kazem ljudi, razmislite o svojim stavovima i nacinu komuniciranja s drugima. Olaksajte ljudima da im se svidite kao osoba i olaksat cete sebi puno toga. Izbacite balkanca iz sebe, prebacite se u pozitivni, skromni, ponizni "mode" i korist ce vam biti nevjerojatna. Vise o tome sam komentirao malo nize.

Korak 3. Izgradnja povjerenja.
Vjerojatno znate da jednostavno nije moguće izgraditi odnos povjerenja u kratkom vremenskom razdoblju. Povjerenje se gradi sposobnošću, iskrenošću i ispunjavanjem svojih obećanja.

Iako se povjerenje s nekim ne gradi preko noći, možete pripremiti nekoga da ima povjerenja u vas bez da ste ga ikad upoznali.

Od tri načina na koje se povjerenje gradi, ono što možete iskazati i prije prvog susreta ili razgovora je sposobnost. Sposobnost se može pokazati preko bloga, stručnosti, društvenih medija (social media), itd. Kada se obraćate nekome po prvi put, očekujte da će provjeriti vaš vlastiti blog da vide kako pišete (i ako je prikladan za njihove čitatelje), odnosno koliko ste sposobni.

Iskrenost i ispunjavanje obećanja mogu se prikupiti kroz refferale (to je jedan od razloga zašto ljudi ubacuju imena (name drop) poznatih ljudi u tekstove), ali sve dok ne dobijete tu prvu obavezu, a ju ispunite, neće biti potpunog povjerenja.
U nekoliko riječi? Iskažite svoju stručnost kroz pisanje. Upućujte na druge tekstove koje ste pisali i održavajte osobne stranice koje druge osobe mogu pregledati za refferale i kvalifikacije.

Više izvora informacija o "pitchingu" (uvaljivanju vašeg guest posta)
http://www.iwillteachyoutoberich.com/wri...o-be-rich/
http://www.fourhourworkweek.com/blog/201...hour-body/
http://www.problogger.net/archives/2011/...ike-a-pro/
http://www.problogger.net/archives/2010/...st-poster/


7. Promocija vašeg guest posta

Vaš post je napisan, objavljen i čita ga mnoštvo čitatelja. Vrijeme je za promociju.
Promocija guest posta je malo drugačija od tradicionalnog link buildinga. Postoje link requests ali zbog toga što je riječ o guest postu on ima kraći vijek trajanja. Glavni fokus ovdje će biti promicanje pomoću social media.

Ovdje je 8 načina za promoviranje vašeg guest posta nakon što je objavljen.

Na Twitteru
1. Tweetajte vaš post na Twitter.
2. Zahtijevajte od izdavača da učini isto za svoju mrežu ljudi.
3. Slanje @ poruke na Twitteru ljudima koje ste spomenuli u svojem postu.
4. Kada drugi ljudi komentiraju na Twitteru o postu, ako pozitivan tweet, razmislite o re-tweetingu te poruke kroz dan ili dva.

Na vlastistom blogu
5. Objavi post na svoj blogu, upućujući pritom svoje čitatelje na vaš guest post.

E-mail
6. Ako možete, umjesto slanja @ poruka ljudima na koje ste linkali u članku radije im pošaljite e-mail. Neka znaju da cijenite njihov sadržaj toliko da ste ga linkali u vlastitiom postu.
7. Pošaljite mejl vašim kontaktima i zahtjevajte link u njihovim tweetovima.

Komentari
8. Pratite i odgovarajte na komentare. To ne mora nužno imati linkove kao rezultat, ali izgrađuje odnos s čitateljima. Oni će primijetiti da ste angažirani i vjerojatno će vam pomoći opet u budućnosti.


8. Upravljanje procesom

Da biste bolje upravljali procesom brainstorminga, pisanja i promicanja vaših guest postova, možete koristiti Ontolo Guest Post Management Spreadsheet, excel tablicu koja će vam pomoći (ontolo.com/sites/default/files/guides/guest-posting/xls/Ontolo_Guest_Post_Management_Spreadsheet.xls).

Tablice se sastoji od četiri taba. Ovdje je njihov opis (od zadnjeg taba prema prvom).

Tab 4: Brainstorming
Ubrzajte vaš brainstorming s 200 ideja za teme s preko 40 vrsta različitih tema:

- Types
- Tips
- Maximizing Value
- Why
- Interviews
- Nonprofits
- Data
- Reports
- Blogs
- Modifying
- News
- Installation
- Warnings
- Stories
- Basics
- Finding
- Top Quality
- Bargains
- Discussions
- Events
- Organizations
- Legal
- Books
- Videos
- Treatments
- Types of Reviews
- Books
- Style
- White Papers
- Answers Service
- Audio
- Wikis
- How it Works
- Process
- History
- Reviews
- Low Quality
- Using/usage
- Help/Support
- Downloads
- Tutorial
- First-hand
- Problems
- Guest Post

Tab 3: Notes/Bilješke
Koristi se za zapisivanje bilješki tijekom brainstorminga
Title Ideas – Ideje za naslove
Reference URLs – URLovi sa sličnim ili povezanim sadržajem

Tab 2: Final Posts
Koristi se za konačni korak prije početka pisanja članka.

Stupci:

- Working Title
- Publish Status
- Key Point #1
- Key Point #2
- Key Point #3
- Reference Links & Research

Tab 1: Outreach Log / Dnevnik Pristupanja
Upotreba: Upravljanje outreach procesom (procesom pristupanja) i kontaktne informacije vezane uz blogove/sajtove na kojima objavljujete.

Stupci:
- Home URL
- Blog URL
- Site Name
- Contact Name
- Contact E-Mail
- Status

Za provjeravanje napretka koristite:

- Contacted
- In Communication
- Acquired
- Declined


9. Dizajniranje strategije

Pisanje i objavljivanje jednog guest posta je dobro i može vam donijeti mnogo prometa i linkova ali sve skupa je vrijednije kada objavljujete mnoštvo guest postova koji prerastaju u veću strategiju.

Strategija se treba temeljiti na konceptu uzajamnosti (reciprocity). Kao ljudska bića, osjećamo se obavezni pomoći ljudima koji su pomogli nama. Npr. Prijatelj vam pomaže sa seljenjem – vi osjećate da ga trebate izvesti van na večeru.

U link buildingu s guest postovima, možete iskoristiti ovaj koncept kroz svoj sadržaj. Stavljajući linkove na druge, promovirajući ih kao kvalitetne pisce i tekstove, obratiti će pozornost na vas. Neće nužno odmah (ili ikad) linkati na vaš sadržaj ali će odgovoriti na vaš tweet, komentirati članak, pratiti vaše buduće tekstove itd.

Ukoliko učinite ovo više puta, počinjete graditi veći osjećaj da svjesno pomažete osobi. Ako je netko stavio linkove prema vasim stranicama nekoliko puta i promicao vas na twitteru, možda ćete biti svjesni način na koji vi možete pomoći toj osobi? (Da, riječ je o istim stvarima!)

BTW: IZF clanovi, nije li to nesto sto mi ovdje na forumu vec radimo? Dali oni koji ne rade to sada malo bolje shvacaju zasto je pomaganje drugima upravo najbolji nacin da pomognemo sebi. Ja znam da nam je svima ovdje skoro pa urodjen balkanski mentalitet zavisti, ljubomore pa i sebicnosti s razmisljanjem "dabog da susjedu krepala krava" ali vjerujte mi od takvog razmisljanja najvise stete cete imati upravo Vi. Ja sam pomazuci na IZF-u imao samo koristi. S poslovnim partnerom iz New Yorka sam usao u suradnju kad je on nesebicno djelio neki kvalitetan sadrzaj na nekom forumu nakon toga je uslijedilo sto sam ja nesebicno podjelio neke kvalitetne metode i strategije. Danas skupa razvijamo firmu i dosli smo puno dalje nego bi ikad samostalno dogurali, i sto je najvaznije jos uvijek mislim da smo tek na pocetku. Poanta jest da sto je vise moguce promjenite mindset i pocnete pomagat jer od pomaganja za opcu korist imate najvise Vi koristi.

Kada krećete s početnom guest posting strategijom, pišite prve guest postove o drugima. Promovirajte stručnjake, govornike, blogere i Twitter korisnike. Dva posta koja se često pišu na samom početku su "Top 50 x (umetni tržište ovdje) Twitter korisnika" i "Top 50 x (umetni tržište ovdje) blogera." Oni pokreću proces izrade osobnih veza.

Nakon priznavanja drugih ljudi na tržištu, njihove stručnosti i postignuća, počinje se graditi vaš odnos s njima. Zatim, kada počnete objavljivati vlastiti sadržaj i guest postove koje predstavljaju vašu stručnost, drugi blogeri i Twitter korisnici će vjerojatnije tweetati vaše linkove itd.

Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je važno izgraditi i iskoristiti vrijedne odnose s ljudima u vašem tržištu. Ti odnosi su ono sto promiče linkove, tweetove, i promet. Svaki guest post dobiva nove čitatelje koji ga ne bi imali priliku vidjeti drugačije. Oni će pak, tweetati i doprijeti do jos više publike. I tako dalje i tako dalje. Stručnjaci su oni koji će dovesti do svega toga – računajte na to i ugradite to u svoju strategiju.


10. Dodatni izvori informacija

Za početak Ann Smarty – Guest Blogging eBook. Vlasnica MyBlogGuest koji je ranije spomenuta.
http://myblogguest.com/blog/free-guest-blogging-book/

Ako tražite guest postere u B2B prostoru, provjerite B2B Blogging: Guidelines for Including Guest Bloggers (MLT Creative).
http://www.mltcreative.com/ebook-B2B-Guest-Blogging/

Za vodič o SEO, SEOmoz - SEOmoz's Beginner's Guide to SEO.
http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo

SaaS SEO Marketing Agency
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Post Reply 


Messages In This Thread
Link Building sa Guest Postovima - Kompletan Vodič - Davor Bomestar - 25-12-2011 08:40 PM

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Popis guest posting sajtova mali_ri 21 11,824 30-07-2017 02:48 AM
Last Post: freeall
  Guest bloging ponuda/potražnja 1kvota1 5 5,589 29-04-2014 04:11 PM
Last Post: Igor Tomić
  Matt Cutts - The decay and fall of guest blogging for SEO failey 1 2,624 03-03-2014 06:52 PM
Last Post: Sceko
  Puno guest postova sa istog servera? djetlic 13 4,600 06-11-2013 09:56 PM
Last Post: Kapetan Bačvica
  Pišem Guest postove blaz1988 2 3,410 27-01-2013 05:04 PM
Last Post: blaz1988
  Zanimljivi Link Building i Guest posting linkovi za citat Davor Bomestar 21 12,901 25-01-2013 12:37 AM
Last Post: Maslesha
  Guest Blogging Strategije - Whiteboard Friday by SEOmoz Davor Bomestar 11 5,185 18-10-2012 12:57 PM
Last Post: Davor Bomestar
  Guest posting kao SEO strategija koja će funkcionirati i u budućnosti Davor Bomestar 1 4,657 02-04-2012 08:36 PM
Last Post: Davor Bomestar

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)